vierailija
En tietenkään valehtele. Mä en koskaan valehtele.Älä valehtele ja mene nukkumaan!
Aito
En tietenkään valehtele. Mä en koskaan valehtele.Älä valehtele ja mene nukkumaan!
Why not?Hei vaan, minulla olisi yksi video sinulle, haluatko nähdä?
Siinähän jankkaat feikki-aitoEn tietenkään valehtele. Mä en koskaan valehtele.
Aito
Itse olet feikki. Voisko niin pitkän videon laittaa instaan kuin 40 min? Ei ehkä.Siinähän jankkaat feikki-aito
Aito
Niin kumosit juuri itsesi.Itse olet feikki. Voisko niin pitkän videon laittaa instaan kuin 40 min? Ei ehkä.
Aito
Haluatko todella?Why not?
Ei ollut Aito. En oo riehunut missäänMeni aitokin vihdoin hiljaseks riehuttuaan koko illan
Tulit takaisinEi ollut Aito. En oo riehunut missään
En tullut takaisin vaan luin väliin jääneet sivut (tyhmää keikkajankkausta) ja sit kommentoin pari oikaisua. Laitoin pienen maistiaisen discord-tallenteesta instaanTulit takaisin
Niin varmastiEn tullut takaisin vaan luin väliin jääneet sivut (tyhmää keikkajankkausta) ja sit kommentoin pari oikaisua. Laitoin pienen maistiaisen discord-tallenteesta instaan
A
No siellä se on voit itse tsekataNiin varmasti
Missä instassa? Tulin juuri tähän keskusteluun.No siellä se on voit itse tsekata
Korkki kiinni ja nukkumaan!K:lle parasta olisi ehkä vetäytyä ens vuosi pois keikkailusta ja julkisuudesta. Koota ajatuksensa, viimeinkin yrittää toteuttaa se elämäntaparemontti, kunnolla miettiä mitä haluaa. Sitten ei kaikki olisi niin levällään.
Korkki kiinni ja nukkumaan!
Kyllä, tämä on täsmälleen se neuvo jota K toivottavasti seuraisi!Korkki kiinni ja nukkumaan!
Niin varmaanOon tuore JO-kuuntelija ja tämä uusi levy iski kyllä muhun! Mahtavat soundit, monipuolinen kattaus ja Bojanin laulu.
Ei K vaan sinä törppö höppänä, menehän jo nukkumaan ja hanki huomenna elämä.Kyllä, tämä on täsmälleen se neuvo jota K toivottavasti seuraisi!
Sehän on jo miettiny, että rahaa haluaa ja jäädä eläkkeelle. 5-year plänistä on kulunut jo 2vuottaK:lle parasta olisi ehkä vetäytyä ens vuosi pois keikkailusta ja julkisuudesta. Koota ajatuksensa, viimeinkin yrittää toteuttaa se elämäntaparemontti, kunnolla miettiä mitä haluaa. Sitten ei kaikki olisi niin levällään.
Aito nyt nukkumaan!Kyllä, tämä on täsmälleen se neuvo jota K toivottavasti seuraisi!
V*tut on, kuhan huijaat, ei ole mikään hyvä levy. Kunhan yrität promota ja vielä täälläOon tuore JO-kuuntelija ja tämä uusi levy iski kyllä muhun! Mahtavat soundit, monipuolinen kattaus ja Bojanin laulu.