vierailija
Bojan itse hiljattain vastasi tähän, että kyllähän he ovat.Itse asiassa kumpikaan ei ole ns. poikabändi
Bojan itse hiljattain vastasi tähän, että kyllähän he ovat.Itse asiassa kumpikaan ei ole ns. poikabändi
Totta Joksut on iskelmää.Voi kuitenkin paremmin kuin K ja Kuumaa, kun joksut ja Kuumaa on ns. poikabändejä.
Mainitsi jossain haastattelussa että stadion keikka voisi olla haaveena, tyyliin sit joku päivä ei nyt. Mutta sen jälkeen on sanonut, että ei sillä ole mitään tiettyjä tavoitteita, jotka pakko saavuttaa uralla kuten areena keikka. Aika jalat maassa asenne minusta.Eiks se kevään Hesarin haastis loppunut johonkin mainintaan K:n areena ja stadionpuheista? Mutta siihen tosiaan tarvitaan jotain ihan eri tasoa.
Varmaan siinä mielessä että kaikki kyllä haluaa maistaa mainetta ja mammonaa. Mutta voin kyllä varsin hyvin ymmärtää sen että klubikeikan vetäminen on vaan kivempaa. On se yleisössäkin paljon kivempaa. Bojan tai Kris sanoikin stozicesta että siinä on ikään kuin irrallaan ihan koko yleisöstä, koska se massa on niin valtava. Sitä on sit lopulta sellaisessa oikeastaan aika yksin, jos tykkää siitä että on ihan suorassa kontaktissa yleisöön.Unelmat areenoista ja stadionkeikoista tuuppaavat loppumaan artisteilla silloin kun artisti tajuaa että rahkeet ei riitä sinne.
Måneskinin Damiano sanoi jossain haastiksessa suoraan että artistit jotka väittävät haluavansa ennemin pieniä klubikeikkoja kuin jättimäisiä keikkoja tuotantoineen valehtelevat.
Molemmat on puhuneet itsestään poikabändinä.Itse asiassa kumpikaan ei ole ns. poikabändi
Ja eri kokoiset kotimarkkinat.Ei mun mielestä Kuumaata ja Joksujakaan voi verrata keskenään edes kotimarkkinoillaan, ihan eri vibat bändinä.
Se siinä vähän uudelleen määritteli poikabändiksi bändit joissa on poikia (Mun parikymppinen tyttö tylyttää samassa hengessä aina jonkun megadeathinkin poikabändiksi) Mutta siis poikabändi määritelmällisesti on kuitenkin niitä sellaisia yleensä levy-yhtiöiden kokoamia ryhmiä joissa lähinnä lauletaan ja tanssitaan, harvoin kukaan soittaa mitään itse eikä ainakaan alkuvaiheessa osallistu musiikin tekemiseenkään.Bojan itse hiljattain vastasi tähän, että kyllähän he ovat.
Saihan K myytyä Boitsun ja Joksutkin seuraajilleen, jotka on ihan erilaista musiikkia ja imagoltaankin tosi kesyjä.Oisko niillä yhteistä yleisöä? Aika erityyppisiä ovat, ei ehkä sieltä alträppiskenestä irtoaisi suurta kiinnostusta suomenkieliselle pehmopopille
Eiköhän niissä isoissa keikoissa ole juttuna myös se että artistit saavat niiden kautta toteuttaa taiteellisen visionsa näyttävämmin ja kokonaisvaltaisemmin kuin Ilkan Pubissa joka viikonloppu. Pyrot, valtavat skriinit animaatioineen, ilotulitukset, laser- ja valoshowt. Parhaimmassa tapauksessa jopa luoda oman maansa musiikkikulttuurihistoriaa omalla ikonisella jättikeikallaan, josta tehdään vielä leffamainen tallenne.Varmaan siinä mielessä että kaikki kyllä haluaa maistaa mainetta ja mammonaa. Mutta voin kyllä varsin hyvin ymmärtää sen että klubikeikan vetäminen on vaan kivempaa. On se yleisössäkin paljon kivempaa. Bojan tai Kris sanoikin stozicesta että siinä on ikään kuin irrallaan ihan koko yleisöstä, koska se massa on niin valtava. Sitä on sit lopulta sellaisessa oikeastaan aika yksin, jos tykkää siitä että on ihan suorassa kontaktissa yleisöön.
Yhteiskeikalla?Saihan K myytyä Boitsun ja Joksutkin seuraajilleen, jotka on ihan erilaista musiikkia ja imagoltaankin tosi kesyjä.
Ei Damiano mikään meedio ole, joka lukee ihmisten ajatukset. Ei hän voi puhua kaikkien puolesta, vaikka varmasti moni mielellään vetäisi areenakeikkoja jos pystyisi.Unelmat areenoista ja stadionkeikoista tuuppaavat loppumaan artisteilla silloin kun artisti tajuaa että rahkeet ei riitä sinne.
Måneskinin Damiano sanoi jossain haastiksessa suoraan että artistit jotka väittävät haluavansa ennemin pieniä klubikeikkoja kuin jättimäisiä keikkoja tuotantoineen valehtelevat.
Taitaa olla. Vaihteeksi tekeytyy vain K:n seuraajaksi, joka ei muka Joksuista tiedä mitään. Paitsi niiden satumaisen suosion ja ylivoimaisen menestyksenOnko tää A? Kuulostaisi vähän siltä siis K:n vähättelijä.
Jep, on tullut taas niin luodinreikiä näihin mammojen kuvitelmiin että K ja Joksut ois jotain erityisen isoja artisteja musakentällä. xD Mutta on ollut hauska lukea.Jollain on liipasinsormi tänään ollut hellässä Ai että ja saanut mammat puolustuskannalle, vaikka faktat täysin pielessä
Voi olla, kun jankkaa samaan tapaan. Tai olisiko sitten se Joksut voisi seuraavaksi keikkailla Nokia Areenalla. Naurattaa se vieläkin, vaikka Joksufani olenkinOnko tää A? Kuulostaisi vähän siltä siis K:n vähättelijä.
Mä oon kanssa naureskellut tälle, hän on kyllä yrittänyt parhaansa ja porukka vastaillut näihin ihan pähinöissäänJollain on liipasinsormi tänään ollut hellässä Ai että ja saanut mammat puolustuskannalle, vaikka faktat täysin pielessä
Eiköhän se ole puhunut aika monen artistin kanssa tässä viimeisten vuosien aikana.Ei Damiano mikään meedio ole, joka lukee ihmisten ajatukset. Ei hän voi puhua kaikkien puolesta, vaikka varmasti moni mielellään vetäisi areenakeikkoja jos pystyisi.
Ja vielä yrität, hyvin meneeJep, on tullut taas niin luodinreikiä näihin mammojen kuvitelmiin että K ja Joksut ois jotain erityisen isoja artisteja musakentällä. xD Mutta on ollut hauska lukea.
Minäkin kannatan Joksuja Nokia Areenalle! Pilvet Pilvet taas lämppäriksi kuten Kuumaallakin niin eiköhän myy!Voi olla, kun jankkaa samaan tapaan. Tai olisiko sitten se Joksut voisi seuraavaksi keikkailla Nokia Areenalla. Naurattaa se vieläkin, vaikka Joksufani olenkin
Ei kumpikaan ole varsinaisesti poikabändejä siinä mielessä, kuin levy-yhtiön kokoamat bändit, jotka eivät tee biisejään itse eivätkä soita. Bojan sanoi kyllä haastattelussa vasta huumorilla, että kaikki miesten bändit on sitten poikabändejä, he eivät vaan itse halua myöntää sitä. Et mitä silläkin sanalla nyt sit kukainenkin tarkoittaa.Voi kuitenkin paremmin kuin K ja Kuumaa, kun joksut ja Kuumaa on ns. poikabändejä.
Joo vaikuttaa siltäTaitaa olla. Vaihteeksi tekeytyy vain K:n seuraajaksi, joka ei muka Joksuista tiedä mitään. Paitsi niiden satumaisen suosion ja ylivoimaisen menestyksen
Niin muuten toimii! On tullut kuunneltua nyt mm. EW:tä enemmän.Musta ne aiemminkin julkaistut toimii tässä kokonaisuudessa paremmin kuin yksinään, vaikka tämä ei tosiaan ole mikään yhden linjan levy
Tämän huomaa minusta nyt Joksuista. Kun kysyntä vähenee aletaankin puhua, miten haluavat panostaa pienempiin keikkapaikkoihin. Eihän tuossa ole järkeä kun häviävät tuloissa. Ymmärtäisin jos olisivat oikeasti tehneet jotain jättikeikkoja aiemmin ja menestys jo hankittu. Tai kun Kv kysyntä vähenee aletaankin panostaa enemmän Balkanille. Tietysti kuka tollaisia haluaa myöntää, niin ehkä ne on vain selitettävä parhain päin.Unelmat areenoista ja stadionkeikoista tuuppaavat loppumaan artisteilla silloin kun artisti tajuaa että rahkeet ei riitä sinne.
Hän sanoi että kaikki ovat (miespuoliset) mut eivät myönnä. Kevyttä läppää oli.Bojan itse hiljattain vastasi tähän, että kyllähän he ovat.