vierailija
No tietenkin, oishan se pitänyt arvata.Härtsä salapuvussa.
No tietenkin, oishan se pitänyt arvata.Härtsä salapuvussa.
Joo mä tiedän, ettei saisi tehdä arvioita kenestäkään julkisuudessa annetun kuvan perusteella, mutta koko WY bändi saa mun karvat nousemaan pystyyn. En osaa sanoa, että miksi. Saattavat olla tosi hyviä ja kivoja tyyppejä, mut en voi sille mielleyhtymälle mitään, et Jorma ja Urpo lähtivät räkälään juomaan halpaa kaljaa ja puhumaan Erikan tisseistä.Voihan hän olla tosi ihana ihmisenä vaikka managerina ei loistanutkaan? En siis tiedä, en ole ikinä nähnyt hänestä edes mitään haastatteluja. Oon vaan kuullut huhuja että hän kiukutteli kun eivät päässeet jatkoon semeistä. Tai sit Emilia voi olla täysi kusipää ja heillä on mätsäävät energiat.
Matt Bomerin näköinen, joka tykkää sitoa nuoria uroksia käsistä sängyn päätyyn kiinni?Se liikemies?
Joo, Conor ei ole mikään mestarilaulaja mutta se biisi oli ihan jees. Tykkään myös bändin vaatetyylistä, mukaan lukien se glitterhaalari.We are one-biisi oli mielestäni paljon parempi kuin moni jatkoon menijä.
Lavaesitys olisi voinut olla parempi.
Musta se glitterhaalari oli myös aika makee.Joo, Conor ei ole mikään mestarilaulaja mutta se biisi oli ihan jees. Tykkään myös bändin vaatetyylistä, mukaan lukien se glitterhaalari.
Mun mielestä ilmoittivat että jäävät tauolle. Toki kyseessä voi olla ikuinen tauko.Onko Wild Youth lopettanut kokonaan? Conorin instassa ei ole enää mitään mainintaa bändistä
Huomasitteko ton H-viittauksen stoorissa?
Bojan Härtsä, otpMistä te oikein puhutte
Jotkut älykääpiöt luulee, että he saa näin häivytettyä J ja B shippausta pois.Mistä te oikein puhutte
Mitä sä harhailet Sut muuten tunnistaa kirjoitustyylistä!Jotkut älykääpiöt luulee, että he saa näin häivytettyä J ja B shippausta pois.
Väärin olet usein tunnistanut?Mitä sä harhailet Sut muuten tunnistaa kirjoitustyylistä!
Mä myös!Nyt mä odotan sitä yhteisbiisiäkin ihan eri silmin, onkohan se rakkauslaulu ja milloinkohan julkaistaan.
Ja eilen tuosta lapsellisuudesta puhuitte, yritys saada J ja B tosishippausta pois.Väärin olet usein tunnistanut?
Se oli jonkun virheellinen tulkinta, koska HB on todellisuutta.Ja eilen tuosta lapsellisuudesta puhuitte, yritys saada J ja B tosishippausta pois.
Mikäs kaikkitietävä sä luulet olevasi? Luuletko, että kaikkien muidenkin elämä on pelkkää K&B shippausta, jos sinulla on? Kyllä toi H&B nyt vaan on paljon potentiaalisempi.Jotkut älykääpiöt luulee, että he saa näin häivytettyä J ja B shippausta pois.
Oikeasti siihen ei usko kukaan, eikä tuollainen ketään ärsytä, mutta vitsinä jo vähän vanha.Se oli jonkun virheellinen tulkinta, koska HB on todellisuutta.
Mä uskon kanssa tähän. Tän yhen elämäntarkotus nyt on ankeuttaa.Se oli jonkun virheellinen tulkinta, koska HB on todellisuutta.
Mene pois!Ja eilen tuosta lapsellisuudesta puhuitte, yritys saada J ja B tosishippausta pois.
Aivan, on kyllä tosi potentiaalinen.Mikäs kaikkitietävä sä luulet olevasi? Luuletko, että kaikkien muidenkin elämä on pelkkää K&B shippausta, jos sinulla on? Kyllä toi H&B nyt vaan on paljon potentiaalisempi.