vierailija
Kävin viemässä haudalle kanervia ja kynttilän ja olin jäätyä siellä. Tuuli ihan älyttömän hyytävän kylmästi. Huh, huh!
Nii, mutta ei se tuuli ole sen kylmempää kuin mikään muukaan ilma siinä ympärillä.Kävin viemässä haudalle kanervia ja kynttilän ja olin jäätyä siellä. Tuuli ihan älyttömän hyytävän kylmästi. Huh, huh!
Liikkeelle vaan!Inhottava keli! Tuuli puhaltaa luutkin kylmiksi.
On korkea aika alkaa kasvattamaan ruskeaarasvaa ihon alle, että tarkenee hyvin tulevan talven.Kävin viemässä haudalle kanervia ja kynttilän ja olin jäätyä siellä. Tuuli ihan älyttömän hyytävän kylmästi. Huh, huh!
Jep. Meni ihan luihin ja ytimiin saakka.Inhottava keli! Tuuli puhaltaa luutkin kylmiksi.
Sama havaintoKävin viemässä haudalle kanervia ja kynttilän ja olin jäätyä siellä. Tuuli ihan älyttömän hyytävän kylmästi. Huh, huh!
Ihanaa kun hikoillessa voi vaan viilentää itsensä vähentämällä vaatetta sen sijaan, että joutuisi viettämään aikaa pää ja paita märkänä.
Nämä miinusasteet tuntuu kevättalvella niin lämpimiltä, että hikiä pukkaa. Laitappa merkille ja palaa asiaan kevättalvella.Tänään on vielä kylmempää kuin eilen
Ihan talvi on nyt. Plääh! En tykkää.
Niiin totta. Ja 50astetta saunassa voi olla lämmin kesällä, mut jäätävä ralvella!Nämä miinusasteet tuntuu kevättalvella niin lämpimiltä, että hikiä pukkaa. Laitappa merkille ja palaa asiaan kevättalvella.
Totta. Se on tottumiskysymys. Kovien pakkasten jälkeen -5 tuntuu t-paitakeliltä, mutta nyt kesän jälkeen se tuntuu ihan jäätävältä. Täälläkin tuulee. Vaikka mittari näyttää nollaa niin tullen kanssa vaikutus on kylmempi kyllä.Nämä miinusasteet tuntuu kevättalvella niin lämpimiltä, että hikiä pukkaa. Laitappa merkille ja palaa asiaan kevättalvella.
ILMASTONMUUTOS!Kävin viemässä haudalle kanervia ja kynttilän ja olin jäätyä siellä. Tuuli ihan älyttömän hyytävän kylmästi. Huh, huh!
Meillä ei mitään lunta edes ollut. Pientä hyhmää maassa vaan.Lumi sulaa jo pois