Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun taitaa olla vaan tyytyminen kohtalooni: Henna sä vähät välität minusta. Täytyy siis vaan yrittää hellittää tämä ajatus sinusta. On vaan taivutettava sydän pettymykseen. Koetan päästää irti. Olet minusta silti ihana. Nyt yritän päästää irti. 💔😢
 
vierailija
Mun taitaa olla vaan tyytyminen kohtalooni: Henna sä vähät välität minusta. Täytyy siis vaan yrittää hellittää tämä ajatus sinusta. On vaan taivutettava sydän pettymykseen. Koetan päästää irti. Olet minusta silti ihana. Nyt yritän päästää irti.
Tule jarkiisi ja tee se. Emme koskaan hennoja sulle vastaamassa näe. Mee eteenpäin mies. m sivu
 
vierailija
Milloin sinä astut
parrasvaloihin ja milloin sinä lopetat sen pakoon juoksemisen ja lahjasi piilottamisen? Milloin valjastat tuon täysin ennennäkemättömän karisman ja valon kokonaispaketin joka sinä olet käyttöön esimerkiksi someen julkisesti meille suomalaisille. Koska sinä olet se mitä me kaipaamme ja tarvitsemme. Vaikka et sitä itse näytä lainkaan tajuavan etkä ymmärtävän. Mutta joku muu ja jotkut muut sen hyvin selvästi näkevät. Milloin sinä rakas n alat uskoa ihmiseen?Milloin ennenkaikkea alat uskoa itseesi? Eivät sentään ihan kaikki ihmiset pahoja tai hyväksikäyttäviä ja kaksinaamaisia kadehtivia
petturivalehtelijoita ole.
 

Yhteistyössä