Toi näyttää siltä, minkä se sai joskus ennen Ruisrockia. Härtsällä oli oma keltainen. Ne poseerasi joskus sohvalla ne päällään.
Oisko nyt saanut uuden samanlaisen? Vai miten se sen ois ottanut mukaan? Mäkin muistan sen kuvan kyllä.Toi näyttää siltä, minkä se sai joskus ennen Ruisrockia. Härtsällä oli oma keltainen. Ne poseerasi joskus sohvalla ne päällään.
No eipä se paljon tilaa vie. Ja sopii klubin tunnelmaan.Oisko nyt saanut uuden samanlaisen? Vai miten se sen ois ottanut mukaan? Mäkin muistan sen kuvan kyllä.
Toivottavasti ei ollut koko keikkaa päällä, oli niin helpotus kun kesällä jätti sen viimein pois.Bolerot hiiteen jo.
No ei varmaan oo. CCCn muistolle varmaanToivottavasti ei ollut koko keikkaa päällä, oli niin helpotus kun kesällä jätti sen viimein pois.
Eihän sillä mitään boleroa ollut nytkään, muuta kuin tuo verkkoversio ja sekin vaan ccc:n ajan.Toivottavasti ei ollut koko keikkaa päällä, oli niin helpotus kun kesällä jätti sen viimein pois.
Joo mä jotenkin vaan ajattelin, kun siitä on jo aikaa kun nuo saivat, eikä ole tässä välillä missään näkynytNo eipä se paljon tilaa vie. Ja sopii klubin tunnelmaan.
Hyvä meininki näytti olevanlemon.h4 IG klippejä keikalta.
Juupa. Mut näköjään Härtsäkin vetässyt sen omansa niskaan.Joo mä jotenkin vaan ajattelin, kun siitä on jo aikaa kun nuo saivat, eikä ole tässä välillä missään näkynyt
No nyt on hetelmäistänonniiii
Ei ole tainnut kukaan vielä raportoida.Onko kukaan vielä sanonut oliko hyvä keikka vai ei? Mua huolettaa et onko K vetänyt ihan vaan pelleilyksi tällä kertaa?
No ehkä ne keikka-arviot ei ole eka asia mitä sieltä lähdetään postaileen heti ulos päästyäOnko kukaan vielä sanonut oliko hyvä keikka vai ei? Mua huolettaa et onko K vetänyt ihan vaan pelleilyksi tällä kertaa?
Mitä ihmettä? Kärtsy ei koskaan vedä mitään pelleilyksi. Mahtava keikka on ollut. Katso ne stoorit lemon..4h, niistä jo näkee.Onko kukaan vielä sanonut oliko hyvä keikka vai ei? Mua huolettaa et onko K vetänyt ihan vaan pelleilyksi tällä kertaa?