K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei todellakaan ole olleet asiallisia ja mua naurattaa ylipäätään se että täällä nyt pää punaisena huutaa ihmiset että shippaus on kamala ja Bojan kieltänyt yhyy yhyy ja samalla on ruodittu Sadiet ja J:n tyttöystävät vaikka Jere on paljon suorasanaisemmin ilmaissut ettei halua asiasta puhua. Miksi sitä ei ole kunnioitettu? Bojanin sana on nyt laki?
Mä en missään vaiheessa oo hyväksynyt niitä keskusteluja J:n tyttöystävästä, koska hän on yksityishenkilö. Ne ei myöskään oo olleet kivoja sävyltään, jotkut puheidensa perusteella tosishipparit on kirjoitteli tosi ikävään sävyyn hänestä. Mutta en puhunutkaan noista keskusteluista, vaan niistä S keskusteluista. Tässä menee nyt puurot ja vellit sekaisin.
 
vierailija
No ei tod oo ollut vaan ns tosishipparit jotka on puhunut yksityishenkilöistä ikävään sävyyn. Taas kerran, shippareita yritetään syyllistää vaikka Bojan on jopa itse sanonut että ei haittaa se.
No ei kukaan yritä syyllistää, vaan onhan se selvää että on ollut tosishippasjista silloin kyse, kun on ollut sellaisia keskusteluja, missä olis toivottu Bojania hänen tilalleen.
 
vierailija
Tota mäkin ihmettelen että ihan alusta asti, keväältä/kesältä 2023 Kärtsän yksityisasioita ruodittu vaikka hän on selvästi sanonut ettei halua tuoda niitä esiin! Toki vain osan toimesta. Mutta kuitenkin. Ja nyt kun Bojan sanoo niin jengi onkin ihan että voi ei kamalaa, nyt kielletään kaikki eikä shipatakaan enää voi.
 
vierailija
No ei kukaan yritä syyllistää, vaan onhan se selvää että on ollut tosishippasjista silloin kyse, kun on ollut sellaisia keskusteluja, missä olis toivottu Bojania hänen tilalleen.
Varmaan osa ollut joo shippareita mutta unohdat nyt että kyllä siellä on ollut myös näitä ns realisteja. Jotka on ihan itse suoraan sanoneet että aikovat puhua aiheesta ja osalla jopa syy olla kompostista. Eli ei voi sanoa että vaan jotku tosishipparit ois noin tehny.
 
vierailija
Tota mäkin ihmettelen että ihan alusta asti, keväältä/kesältä 2023 Kärtsän yksityisasioita ruodittu vaikka hän on selvästi sanonut ettei halua tuoda niitä esiin! Toki vain osan toimesta. Mutta kuitenkin. Ja nyt kun Bojan sanoo niin jengi onkin ihan että voi ei kamalaa, nyt kielletään kaikki eikä shipatakaan enää voi.
Suurin osa on kyllä käsittääkseni kunnioittanut yksityishenkilön yksityisyyttä useimmilla palstoilla. En itsekään tykkää että nostetaan keskusteluun ketään, joka ei ole tuonut itseään julkisuuteen. J ei ole kuitenkaan sanonut että ahdistuu siitä että heistä puhutaan B:n kanssa parina. Jos olisi sanonut, uskon että siitä olisi noussut samanlainen keskustelu kuin nyt.
 
vierailija
Varmaan osa ollut joo shippareita mutta unohdat nyt että kyllä siellä on ollut myös näitä ns realisteja. Jotka on ihan itse suoraan sanoneet että aikovat puhua aiheesta ja osalla jopa syy olla kompostista. Eli ei voi sanoa että vaan jotku tosishipparit ois noin tehny.
Varmaan on ollut kaikenlaista porukkaa joo, en ole edes lukenut noita kaikkia, vaan hyppinyt useasti yli. Jotkuthan on myös tykänneet yksityishenkilöstä ja siksi tuoneet häntä esiin.
 
vierailija
Varmaan on ollut kaikenlaista porukkaa joo, en ole edes lukenut noita kaikkia, vaan hyppinyt useasti yli. Jotkuthan on myös tykänneet yksityishenkilöstä ja siksi tuoneet häntä esiin.
Ihan sama vaikka tykkäisivät. Ei silti tartte tuoda keskusteluun, artistin toiveiden vastaisesti. Mutta ilmeisesti vain Bojanin toiveita kunnioitetaan, jopa todella tiukasti tulkiten ja niin että sitten kielletään ihan kaikki.
 
vierailija
Miksi ihan oikeasti menet lukemaan ficcejä jotka on susta pervoja ja joista et tykkää? Mä luen niitä koska tykkään, ja musta useimmat lukemani on olleet suloisia ja sweettejä, vaikka paljon srkdiäkin olisi ollut mukana. Varmaan meillä tosiaan on eri käsitys siitä, mikä on pervoa, mutta sinuna lähinnä miettisin, mikä niissä sun mielestä on niin järkyttävää.
En mä niitä lukemaan mene tietenkään. Miksi ihmeessä tarkoituksella menisin. Ihan riittävästi niiden sisällöstä on saanut käsitystä täällä ketjuissa. Pervoilla tarkoitan esimerkiksi yksityiskohtaisia kuvauksia YSTÄVIEN välisestä seksistä, ficcejä ja fanarttia. Jos ne ei jonkun mielestä ole pervoja niin ei voi mitään. Suloisia vastaan mulla ei niinkään ole mitään.
 
vierailija
En mä niitä lukemaan mene tietenkään. Miksi ihmeessä tarkoituksella menisin. Ihan riittävästi niiden sisällöstä on saanut käsitystä täällä ketjuissa. Pervoilla tarkoitan esimerkiksi yksityiskohtaisia kuvauksia YSTÄVIEN välisestä seksistä, ficcejä ja fanarttia. Jos ne ei jonkun mielestä ole pervoja niin ei voi mitään. Suloisia vastaan mulla ei niinkään ole mitään.
Mitäs vikaa pervoilussa on? Toi on ihan makuasia. Älä tuomitse.
 
vierailija
Ihan sama vaikka tykkäisivät. Ei silti tartte tuoda keskusteluun, artistin toiveiden vastaisesti. Mutta ilmeisesti vain Bojanin toiveita kunnioitetaan, jopa todella tiukasti tulkiten ja niin että sitten kielletään ihan kaikki.
Mä en usko että yksityishenkilön esiin nostajat on kovinkaan pitkälti samoja henkilöitä, kuin ne jotka puhuu nyt Bojanin puolesta. Kuten sanoinkin aiemmin, itsekään en tykkää että keskustelussa nostetaan esiin ketään, joka ei ole tuonut itseään julkisuuteen. Täällä kompostissa vaihtelee enemmän kirjoittajat kuin muissa ketjuissa, musta se on ihan selvää. Keskustelut saattaa olla aivan eri sävyisiä, riippuu milloin satut paikalle. Joskus vilkkaina päivinä voi olla sitten kaikki sekaisin soppaa hämmentämässä.
 
vierailija
En tiedä. Ainakin jokainen voi miettiä omalta osaltaan, miten voi vähentää sitä kuormaa, mistä osa sitten väistämättä kantautuu Bojaninkin korviin.
Okei. No minä omalta osaltani en mielestäni voi vaikuttaa mitenkään siihen jos joku päättää lähettää jonkun hiton haukkumiskirjeen Boitsulle. Mä oon shippaaja ja ystävyysfiilistelijä. Mun omatunto on puhdas. Jos hehkutan dinner date tai Titanic tms juttuja ihan että awwww, niin ei siitä nyt hyvänen aika mitään kuormaa boitsulle aiheudu.
 
vierailija
Okei. No minä omalta osaltani en mielestäni voi vaikuttaa mitenkään siihen jos joku päättää lähettää jonkun hiton haukkumiskirjeen Boitsulle. Mä oon shippaaja ja ystävyysfiilistelijä. Mun omatunto on puhdas. Jos hehkutan dinner date tai Titanic tms juttuja ihan että awwww, niin ei siitä nyt hyvänen aika mitään kuormaa boitsulle aiheudu.
Bojan ainakin sanoi että joka paikassa oli sitä juttua että ovat pari. Niin ainakin sen jutun määrä helposti vähenisi, jos ihmiset kommentoisi enemmän siihen tyyliin, että ihanat ystävykset, kuin että ihanat poikkikset. Ja tää on siis mun ajatus asiasta, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
 
vierailija
En ole shippaaja, olen muuten vaan molempien fani ja minusta on ollut kiva seurata näiden kahden yhteistä häröilyä ja hienoa ystävyyttä. Minusta on niin sääli, että sitä ei enää nähdä.

Alun perinkin olisi pitänyt jättää shippaus jollekin rajatummalle foorumille. Avoin ja julkinen keskustelupalsta ei ole oikea paikka tähän, koska näissä pyörii niin paljon muitakin kuin niitä oikeita shippausharrastajia. Mukaan eksyy niitä, jotka ei ymmärrä tätä fiktiivistä aspektia ja jotka lähtevät liian tosissaan mukaan. Sitten tulee ylilyöntejä, pettymyksiä, tunteenpurkauksia ja lähdetään stalkkaamaan tosielämän kuvioita.

En pidä siitä, kun joutuu/pääsee sanomaan, että "mitäs minä sanoin", mutta minä ja muutama muukin sanoi tästä asiasta jo silloin heti viisujen jälkeen, kun se fiilistelyketju alkoi kääntyä enemmän shippausketjuksi. Nimenomaan tuotiin esille se, että pitäisi siirtää shippaus jonnekin muualle, mutta sitä vastustettiin silloin ja vastustetaan edelleen. Oli myös keskustelua siitä, että tämä oikeiden ihmisten shippaus ei ole asiallista, mutta sekin on aina vaiennettu tehokkaasti. Olen kyllä realisti ja ymmärrän, että kyseessä on paljon laajempi ilmiö ja se ei maailmasta lopu, vaikka se näiltä foorumeilta saataisiinkin pois.
 
vierailija
Bojan ainakin sanoi että joka paikassa oli sitä juttua että ovat pari. Niin ainakin sen jutun määrä helposti vähenisi, jos ihmiset kommentoisi enemmän siihen tyyliin, että ihanat ystävykset, kuin että ihanat poikkikset. Ja tää on siis mun ajatus asiasta, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
B vaan on aika ristiriitainen itse tuon suhteen kun unelmaDEITEISTÄ kysyttäessä kuvailee tietyn illan Kärtsän kanssa yms. Siis onhan hänellä huumorintajua. Bromance. If I were your boyfriend I’d never let you go yms. On tosi vaikea vetää se raja. Ja silti joku voi ihan siitä riippumatta ottaa tosissaan.
 
vierailija
Mä en missään vaiheessa oo hyväksynyt niitä keskusteluja J:n tyttöystävästä, koska hän on yksityishenkilö. Ne ei myöskään oo olleet kivoja sävyltään, jotkut puheidensa perusteella tosishipparit on kirjoitteli tosi ikävään sävyyn hänestä. Mutta en puhunutkaan noista keskusteluista, vaan niistä S keskusteluista. Tässä menee nyt puurot ja vellit sekaisin.
Höpö höpö, K ja B shippaajat ei ole puhuneet, ei kuulu shippiin yksityisten asioiden rääpiminen.
 
vierailija
B vaan on aika ristiriitainen itse tuon suhteen kun unelmaDEITEISTÄ kysyttäessä kuvailee tietyn illan Kärtsän kanssa yms. Siis onhan hänellä huumorintajua. Bromance. If I were your boyfriend I’d never let you go yms. On tosi vaikea vetää se raja. Ja silti joku voi ihan siitä riippumatta ottaa tosissaan.
Mutta häneltä kysyttiin nimenomaan unelmadeiteistä Käärijän kanssa. Siihen hän sitten antoi vastauksena tavallisen kivan kaverusten illanvieton, missä oli muitakin mukana. Eihän tuohon kysymykseen olis voinut oikein tuon kaverillisempaa vastausta antaa, jos ei halunnut olla tosikko ja sanoa ettei ne meidän näkemiset mitään deittejä ole.
 
vierailija
Bojan ainakin sanoi että joka paikassa oli sitä juttua että ovat pari. Niin ainakin sen jutun määrä helposti vähenisi, jos ihmiset kommentoisi enemmän siihen tyyliin, että ihanat ystävykset, kuin että ihanat poikkikset. Ja tää on siis mun ajatus asiasta, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
Kyllä mun mielestä voitais enemmän puuttua ylimenevään keskusteluun, siis vauvallakin. Ehdottomasti ystävällismielisesti, koska negatiivisella viestillä on usein ihan päinvastainen vaikutus, siitä alkaa vaan väittelyt ja puolin toisin haukkumiset. Jos ystävällisesti joka kerta huomauttaisi kun homma alkaa mennä yli, niin ehkä se pikku hiljaa menisi perille tai ainakin saataisiin se vähenemään, ehkä siirtymään jonnekin sopivammalle foorumille.
 

Yhteistyössä