Kommentti: Yritin peittää kamelinvarpaani ja tajusin, että ongelma on jossain muualla kuin housuissa. Mutta niitä kytätään ja kuolataan kaduilla.

vierailija
Kyllä mä oon ajatellut, että teet näitä aloituksia ärsyttääkses vanhempia rouvashenkilöitä, ja sit naureskelet itsekses.. tai täs rinkirunkkausporukassa, joka täällä on.
Vai oliko sulla joku muu motiivi?
Toinen täällä kyselee että miksi ne keskustelun ihan luonnolliset kamelinvarpaat ärsyttää vanhempia rouvashenkilöitä ja jos ne kerran ärsyttävät niin miksi te luette tätä ketjua?
 
vierailija
Toinen täällä kyselee että miksi ne keskustelun ihan luonnolliset kamelinvarpaat ärsyttää vanhempia rouvashenkilöitä ja jos ne kerran ärsyttävät niin miksi te luette tätä ketjua?
Ei kai ne ärsytä, vaikka yrität ärsyttää?

Mua kyl huvittaa nää aloitukset, kyl jokainen vanhempi rouvashenkilö, jolla on kokemusta miehistä, tietää, et kuinka miehet ajattelee. Suurin osa mun tuntemista vanhemmista miehistä kokisi itsensä likaisiksi pedareiksi liehitellessään parikymppisiä kamelinvarpaita. (Vai menikö se niin, et ne vaan valehtelee mulle?:D)
Tuntuu vain, et palstan miehillä on niin vähän kokemusta naisista, et niiden kommentit ja nää tän tyyppiset aloitukset on ihan huvittavia lukea.
 
vierailija
Tuo juuri kertoo, että osa naisista haluaa herättää miesten (tai kateellisten mummojen) huomiota kamelinvarpaalla. Ja esim. esiintyjällä se voi olla keino herättää hieman enemmän huomiota.
Taas palstan ikäloppu paskiainen mummottelee tlällä palstalla.
Äijänkäppyrä, jolla on kaikki vanhan miehen vaivat, ja raukka pitää tätä palstaa orkkupalstanaan. Ruokakaupoissa jaetaan vielä tänään Sokoksen mainosesitettä, Niistä kuvista voi löytää kamelinvarpaansa, jos on oikein saastainen mielikuvitus kuten Siementäjällä on.
 
vierailija
Ei kai ne ärsytä, vaikka yrität ärsyttää?

Mua kyl huvittaa nää aloitukset, kyl jokainen vanhempi rouvashenkilö, jolla on kokemusta miehistä, tietää, et kuinka miehet ajattelee. Suurin osa mun tuntemista vanhemmista miehistä kokisi itsensä likaisiksi pedareiksi liehitellessään parikymppisiä kamelinvarpaita. (Vai menikö se niin, et ne vaan valehtelee mulle?)
Tuntuu vain, et palstan miehillä on niin vähän kokemusta naisista, et niiden kommentit ja nää tän tyyppiset aloitukset on ihan huvittavia lukea.
Lueppas uudestaan ao. jota lainasin.

Siinä jonkun kameliviesti ärsyttää ilm jotain toista rouvashenkilöä

Kyllä mä oon ajatellut, että teet näitä aloituksia ärsyttääkses vanhempia rouvashenkilöitä, ja sit naureskelet itsekses.. tai täs rinkirunkkausporukassa, joka täällä on.
Vai oliko sulla joku muu motiivi?
 
vierailija
Minua ei ärsytä tällä palstalla tällä hetkellä mikään. On oma vika, kun klikkailen tyhmiä ketjuja. Harmi, että aina samat kirjautuneet tulevat sotkemaan ketjut
omituisine höpötyksineen. Ehkä joku onneton on joskus kehunut heitä, ja kehutut jäivät kehukoukkuun. En muista koskaan peukuttaneeni kirjautuneiden viestejä. He ovat kateellisia hyville kirjoittajille, ja savustavat heidät pois palstalta.
 
vierailija
Minua ei ärsytä tällä palstalla tällä hetkellä mikään. On oma vika, kun klikkailen tyhmiä ketjuja. Harmi, että aina samat kirjautuneet tulevat sotkemaan ketjut
omituisine höpötyksineen. Ehkä joku onneton on joskus kehunut heitä, ja kehutut jäivät kehukoukkuun. En muista koskaan peukuttaneeni kirjautuneiden viestejä. He ovat kateellisia hyville kirjoittajille, ja savustavat heidät pois palstalta.
Joo, täällä oli se rinkkirunkkausporukka, tosin muutama siitä lähtenyt.
 
vierailija
Joo, täällä oli se rinkkirunkkausporukka, tosin muutama siitä lähtenyt.
Ehkä pahimmat tyypit ovat jo menneisyyttä. Plastahistoriani aikana kaksi mustana kirjoittavaa setää ovat hoitaneet päivän laakinsa tämän palstan avulla omituisine höpötyksineen. Tänään he ovat jumittuneet afrikkalaisen, isokokoisen eläimen sorkkiin. Minulle ihmisen keho on kokonaisuus, jonka kaikilla osilla ja elimillä on tärkeä tehtävänsä. Ehkä jossain kulttuurissa korvanipukat aiheuttavat häpeää ja kuiskuttelua.
1800-luvulla naiset käyttivät pitkää hametta, ja paljas nilkka oli säädytön.
Onneksi siihen aikaan ei ollut internettiä. Voi sitä irvailun määrää mitä palstoilla olisi ollut jonkun naisparan nosteltua helmojaan nilkat paljastuen yleisellä paikalla.
 
vierailija
Kaikki kaatosi olet haalinut tältä palstalta 24 h päivystäjänä. Niin kehuit tällä palstalla tänä kesänä.
Nyt olis sinun ottaa tripla-annos rauhottavaa!

En ole kehunut eikä kukaa muukaan harmaa voi koska rekkautumattomat ei voi ottaa yhteyksiä kehenkään harmaaseen eikä mustiinkaan haloo!

Eikä tääl olisi edes montaakaan sinkkunaista luultavasti
Jokunen 4kymppinen parisuhteessa olevaa on ja sitten isoin osa mummoja
 

Yhteistyössä