K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Gay palstan kommentteja uudesta OFista.😂

Honestly I want to see Kaarija give Haarija a footjob. That’s my Roman Empire.
Hope they do more feet stuff soon. These guys are so hot it hurts.
Also his feet are fucking delicious. I LOVE these hairy legs!!
 
vierailija
Gay palstan kommentteja uudesta OFista.

Honestly I want to see Kaarija give Haarija a footjob. That’s my Roman Empire.
Hope they do more feet stuff soon. These guys are so hot it hurts.
Also his feet are fucking delicious. I LOVE these hairy legs!!
Onko nyt siis tullut joku uusi taas vai onko noi siihen kylppärisselfieen? Noita jalkafetissikommentteja on siellä ihan hirveästi aina kun olen käynyt, taitaa olla yleinen kink. :D
 
vierailija
Eli puolet tippunut julkasu vuorokaudesta? outoa. Paljon kokonaiskuuntelut, onko ne nousussa? mulla ei tomi spottari
Ainahan se on noin Joksujen ekojen päivien kuuntelijaluvuissa. Kaikilla artisteilla on erilainen muutaman ekan päivän käyrä riippuen siitä millainen kuuntelukulttuuri omalle fanikunnalleen on sattunut rakentumaan. 1/3 kuunteluiden tippuminen julkaisupäivän jälkeen on aika tavallista, JO:lla se on vähän enemmän koska fanikunnan kulttuuriin kuuluu (osittain bändin toiveiden mukaan) että ekana päivänä yritetään pumpata biisin kuunteluita enemän kuin mitä tulisi jos vaan kaikki kuuntelee biisiä sen verran kuin itse normaalisti kuuntelisi. Jotkut fanit tekee jopa K-popista tuttuja "listening party" tyylisiä ryhmätempauksia, jossa otetaan kaikki kodin laitteet käyttöön biisin kuunteluun siihen suunniteltujen soittolistijen kautta. Mutta juttu tämän tyylisessä kuuntelussa on että se on kuin työtä faneille, eikä sitä jakseta ylläpitää pitkään. Siksi kuunteluluvut laskee JO:lla aina jyrkemmin kuin normiartisteilla. (Tästä viestistä voi ehkä aistia että omasta mielestäni tuommoinen ekan päivän lukujen keinotekoinen pumppaaminen on oikeasti aika turhaa, eikä tuo artisteille mitään lisää.)
 
vierailija
Minulla toiminut koko ajan ilmainen versio kylläkin, mutta enemmän kuuntelen tota Youtube musiikista, koska siellä pystyy kuunteleen monta kertaa ilmaisessa, ettei se tunge muuta väliin. Onkohan missään ollut näiden muiden alustojen lukuja vielä?
YT Musicissa on tällä hetkellä 26K kuuntelukertaa. Tidalissa ja Deezerissä on niin häviävän pienet luvut että niiden poisjääminen ei paljoa merkkaa ja Apple Musicissa ei kai tavallinen käyttäjä pysty näkemään lukuja, mutta vähemmän siellä ilmeisesti on kuin Youtubessa.
 

Yhteistyössä