Onko vielä ex jäseniä...

vierailija
Onko täällä vielä entisiä jäseniä, joita oli ennen kun tuli uusi kirjautumis juttu? Esim. "Vesimies 70,
lolis ym.
Itse olin kauan sitten "Juna, ym." Terkkuja kaikille entsille ja nyt nykyisille!
Olen monta kertaa yrittänyt muistaa mainitsemasi Vesimies70 nimimerkin. Hyvä kun muistutit. Hänellä oli kivoja kirjoituksia.
Annan kirjoittajista vain muutama on sinnitellyt tällä palstalla.
Sain syksyllä 2020 palstalle ikävän vastaanoton, ja tilanne ei ole muuksi muuttunut.
Minne lie kaikki häipyneet. Toivottavasti joku joskus vastaa huhuiluusi.
 
ona
Olen monta kertaa yrittänyt muistaa mainitsemasi Vesimies70 nimimerkin. Hyvä kun muistutit. Hänellä oli kivoja kirjoituksia.
Annan kirjoittajista vain muutama on sinnitellyt tällä palstalla.
Sain syksyllä 2020 palstalle ikävän vastaanoton, ja tilanne ei ole muuksi muuttunut.
Minne lie kaikki häipyneet. Toivottavasti joku joskus vastaa huhuiluusi.
Kiitos! Oliko sinulla itselläsi jokin nikki silloin käytössä?
 
vierailija
Kiitos! Oliko sinulla itselläsi jokin nikki silloin käytössä?
Vaihtelevasti milloin mikin. En enää muista olisiko pelkkä vierailija riittänyt.
En viitsi mainita niistä yhtäkään etteivät perässä roikkujat riehaannu.
Tykkäsin vain muutamasta palstasta. Eniten seurasin palstan loppuaikoina matkailupalstaa. Tuntuu kuin olisin käynyt Kanarian saarilla vaikka en ole siellä käynyt. Hyvin seikkaperäisiä selostuksia muutamalta siellä talvet asujalta.
 
vierailija
Olen monta kertaa yrittänyt muistaa mainitsemasi Vesimies70 nimimerkin. Hyvä kun muistutit. Hänellä oli kivoja kirjoituksia.
Annan kirjoittajista vain muutama on sinnitellyt tällä palstalla.
Sain syksyllä 2020 palstalle ikävän vastaanoton, ja tilanne ei ole muuksi muuttunut.
Minne lie kaikki häipyneet. Toivottavasti joku joskus vastaa huhuiluusi.
katse vaan kokovartalopeiliin
sieltä se syypää löytyypi
 
vierailija
Niin, ja vielä tuli mieleeni, että palsta oli 'Kristallipallo', jolla olin. Mutta aikansa kutakin.
Niin oli. Keskustelut olivat huikeita ja hyviä. Muistelin Kristallipallopalstalla äitini kertomaa tarinaa pyramidien piirroksia kulkuneuvoista. Joku niistä muistuttaa lentokonetta. Joku aika sitten löysin kaipaamani kuvat googlettamalla. Youtubessa on upeita videoita, joissa vieraillaan syvällä paramidien sisällä. Vesimies70 eli Vetskari oli kirjoitustensa mukaan töissä kirjastossa.
Ketjut olivat pitkiä eikä sillä palstalla ollut kiusankappaleita riesana.
Juttu kulki ja oli hauskaa. Kirjoitin työpaikkani ”kärpäskopissa” tauoilla. Työkaverini remusivat kahvihuoneessa pitkän pöydän ääressä. He olivat tiivis yhteisö, ja tekivät mm. Lapin reissuja vapaa-ajallaan. Sitten koitti yt, ja elämäni sai uusia käänteitä. Nykyään yritän huonolla menestyksellä päästä nettikoukusta eroon.
 
vierailija
Kiitos! Millä nikillä kirjoittelit? Kyllä, "Veskari" oli kirjastossa töissä.
Kuten jo aiemmin mainitsin tässä ketjussa, vaihtelevilla nimimerkeillä kirjautumatta. Murrepalstalla olin Ruappahoosu. Anopit hoi-palstalla milloin mikäkin. Se palsta oli ratkiriemukas. Minulla ei silloin ollut hajuakaan vävyistä.
Nykyään olen erittäin onnellinen ja ylpeä vävyistäni. Toinen heistä väitteli tohtoriksi kotimaassaan. Karonkka oli ihanassa pienessä laivassa. Väittelytilaisuus ja iltajuhla olivat superhauskoja kuten sen maan perinteeseen kuuluukin. Pönöttämisestä ei ollut tietoakaan. Tuhnis myös osallistui tilaisuuteen.
Luultavasti nyt jo arvaat kenestä palstalörpöstä on kyse.
 
vierailija
Kauan sitten, ehkä 20v.? Siihen asti, kun Kristallipallo loppui. Minä olin joskus se Juna. Sen jälkeen train.
Annan keskustelupalsta Krsitallipalloineen yhdistettiin Kaksplus av:hen joulukuussa 2020. Ei siitä siis kovin kauan aikaa ole. Annan loppuvuosina vierailin harvoin pallopalstalla, joksi sitä yleisesti kutsuttiin. Palstalla oli myös selvännäkijöitä. Kerran kysyin mitä minusta näet. Vastaaja kuvaili ulkonäköäni ja kirjoitti, että piirrän tai väritän jotain. Hän oli oikeassa. Aiemmin tein melko paljon lyijykynä ym. piirustuksia hyvänä stressinhallintana sen aikaisessa elämäntilanteessani. Nuorempana luulin, että alan maalata tauluja eläkkeellä.
Olen ehkä ainut ihminen Suomessa ja maailmalla, joka on samaa mieltä Kata Sourin kanssa siitä, että eduskunnan punavesiväriperformanssi oli upea taideteos.
 

Yhteistyössä