K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
Musta se ois ihan mielettömän kivaa! Niitten shippi on se mikä mulle ei maistu, mutta jos ne oikeasti päätyisivät yhteen, olisin todella iloinen. En ole yleisesti ottaen shippivastainen, mulla on vahvat omatkin mielenkiintoni sillä saralla, mutta on tiettyjä shippejä jotka ei vaan tunnu hyvältä, ja aika usein se johtuu ihan siitä millaisena ne fandomissa esitetään tai miten fanit shipin kanssa toimivat.
 
vierailija
Musta se ois ihan mielettömän kivaa! Niitten shippi on se mikä mulle ei maistu, mutta jos ne oikeasti päätyisivät yhteen, olisin todella iloinen. En ole yleisesti ottaen shippivastainen, mulla on vahvat omatkin mielenkiintoni sillä saralla, mutta on tiettyjä shippejä jotka ei vaan tunnu hyvältä, ja aika usein se johtuu ihan siitä millaisena ne fandomissa esitetään tai miten fanit shipin kanssa toimivat.
Minustakin se olisi mahtava lopputulos, jos päätyisivät yhteen. Kaikkein mieluiten haluaisin irti tästä jutusta, niin että seuraisin heitä ihan niinkuin ketä tahansa muuta artistia.
 
vierailija
Heitänpä tähän vielä jatkokysymyksen. Kun mulle tulee fiilis, että jotkut kokevat suorastaan epätoivottavana asiana sen, jos K ja B olisikin pari nyt tai tulevaisuudessa, niin mitä jos näin osoittautuu? Lakkaatteko seuraamasta heitä kokonaan, pysyttekö edelleen fanina, mutta ette seuraa heidän elämäänsä muuten vai miten luulette, että reagoisitte sitten?
Ja korostan nyt, että en ota kantaa kumpaankaan suuntaan. Voi olla tai voi olla olematta. Mutta siitä olen kyllä aika varma (vaikka mutuahan tämä minunkin mielipiteeni on), että ovat tuolla kaksin, omasta mielestäni kaikki merkit viittaa siihen.
Rakkaus on aina ihana asia, oli se sitten kahden miehen tai jonkun muunlaisen kombon välinen suhde.❤ Seuraan kaikenlaisia julkkispareja sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta, eikä näillä tekijöillä ole mitään väliä itselleni. Nämä sun kysymykset ovat kuitenkin mielestäni absurdeja, koska K ja B ovat hyviä ystäviä, joita fiilistelen sekä yhdessä että erikseen. En näe että heillä olisi oikeasti romanttista mielenkiintoa toisiinsa tai että he haluaisivat parisuhteeseen keskenään. En siis usko, että näin tulee koskaan käymään.
 
vierailija
Pitkään viihtyi kuitenkin Ruotsissa. D:n ympärillä pyörii kyl todella upeita miehiä.
Damon pääsee työnsä kautta tapaamaan toinen toistaan kauniimpia ja komeampia ihmisiä. Ei se ulkonäkö oleellisin asia ole, mut joskus oon miettinyt, et sokaistuuko sitä tossa ammatissa, kun viehättäviä ihmisiä ja karismaattisia ihmisiä pyörii jatkuvasti sun ympärillä. Damon kyl vaikuttaa fiksulta, mut fiksullakin on ne tarpeet.
 
vierailija
Kyllä tuolla lomalla täytyy olla joku joka ei halua että kuvataan. Kärtsä postasi jatkuvasti jopa Malediiveilla kun olivat NMn kanssa kahden. Aina kavereiden kanssa reissussa postaa ainakin itseään. Tää tuntuu niin epätyypilliseltä Kärtsän käytökseltä. Vai onko B kieltänyt? Mutta miksi kun kuitenkin kekkuloi siinä K paidassa ja muuta?
 

Yhteistyössä