K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
Eiköhän ainakin D&Kris näe taas jossain vaiheessa toisiaan. Ja olihan niitä uusia Joksu kuvia luvattu jossain kohtaa. Ellei se sitten ole unohdettu
 
vierailija
Mä en oikein ole missään vaiheessa ymmärtänyt tätä keskustelua, koska se minkälainen matkaseurueen koko on, on mulle yksi lysti. Itselleni on ihan se ja sama, että ovatko he kaksin vai onko läheisiä mukana tai kenen kanssa he viettävät siellä aikaa.
Sama juttu mulla. Ihana loma varmasti ollut, ovatpa sitten olleet kahdestaan tai mahdollisten kumppanien kanssa.
 
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
Ei kuule vois kiinnostaa mikään S pätkän vertaa, kun ei kuulu tähän saagaan mitenkään. Ja sama D:n kohdalla, ei ole näkynyt sitten kesän alun, niin ei jaksa kiinnostaa.
 
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
Mä uskon että K ja B on läheisiä ystäviä. Minusta on ihan mahdollista että B ja S seurustelevat tai tapailevat, toki en mene varmaksi mitään sanomaan. Nähdään se varmaan ajan kanssa. Uskon että D on Joksujen kaveri edelleen myös, varmaan häntäkin joskus nähdään.
 
vierailija
Mä luulen että D:henkin välillä törmätään vielä, eihän siitä ole pitkä aika kun se poseerasi Krisin kanssa jossain Balkanilla. Mutta D:llä on varmasti niin valtavat julkkis-ystäväpiirit ja rientoja ympäri maailmaa kokoajan että en itse usko että ehtii tapaamaan ketään Joksuista usein vaikka pysyisivätkin ystävinä.
 
vierailija
Mä luulen että D:henkin välillä törmätään vielä, eihän siitä ole pitkä aika kun se poseerasi Krisin kanssa jossain Balkanilla. Mutta D:llä on varmasti niin valtavat julkkis-ystäväpiirit ja rientoja ympäri maailmaa kokoajan että en itse usko että ehtii tapaamaan ketään Joksuista usein vaikka pysyisivätkin ystävinä.
Varsinkin, kun Joksutkin on kiireisiä niin voi olla haastavaa löytää yhteistä aikaa, joka sopisi.
 
vierailija
Kuinka moni uskaltaa jo ajatella eteenpäin? Siis olen tosielämän realisti, mutta tämä viikko on ollut kieltämättä omituinen. Ollaanko palattu pari askalelta taaksepäin? Voiko uskoa että elämässä olisi oikeasti "and they lived happily ever after"? Nähdäänkö enää D:ta tai S:ä tässä saagassa? Äsh, kertokaa mitä te ajattelette oikeasti.
K ja B on olleet ystäviä tähän asti ja ovat matkan jälkeen. Mikään ei siellä ole muuttunut ja molemmilla tyttöystävät.
 

Yhteistyössä