Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, olisko Jurekin tuottamaan taas?

Marketanhan pitää olla hyvillään tästä biisistä, lyriikathan on kuin suoraan palsta-Marketan näppäimistöltä.
Aa, totta, Bluzan pehmentämä aamupää ei päässyt noin pitkälle, mutta joo, olis loogista että tuottaja kuuluis tässä. Joulukin näemmä on, mitähän tästäkin päivästä tulee. 😂
 
I like the final version of the song but I absolutely love the photo! I like JO wearing anything, they could wear potato sacks, and I'd still think they look great, but this look and style fits them so well! I feel like that visually, they've been all over the place lately, clothes, the video, stage art, covers... I hope this photoshoot is the first sign of the direction they want to go to because I think it fits them so well!
 
vierailija
Juuri kirjoitit tällaisen haukkumisviestin tänne, jos pääsi unohtumaan: "Sunkaltaiset vaivaa. Miksi tulla tänne uikuttamaan, että albumi ei kiinnosta?"

En ole sanonut, ettei albumi kiinnosta, se on ihan sinun keksintöäsi.
Mitä ihmeen haukkumista tuossa on? Sopii poistua, jos ei ole mitään odotettavaa eikä musiikki kiinnosta. Mitä teet silloin fanien seassa? Unohtuiko jo omat sanasi? "Minä taas odotin levyä tosi kovasti, mutta Bluzan studioversion jälkeen en enää uskalla oikein odottaa."
 
vierailija
Mitä ihmeen haukkumista tuossa on? Sopii poistua, jos ei ole mitään odotettavaa eikä musiikki kiinnosta. Mitä teet silloin fanien seassa? Unohtuiko jo omat sanasi? "Minä taas odotin levyä tosi kovasti, mutta Bluzan studioversion jälkeen en enää uskalla oikein odottaa."
Jälleen projisoit minuun täysin itse keksimiäsi juttuja. Lakkaa esittämästä minusta valheita, se on todella inhottavaa ja tuollainen toksinen käytös pilaa palstan tunnelman täysin.

Olen Joksujen fani ja tietenkin heidän julkaisemansa musiikki kiinnostaa. En vain uskalla odottaa uutta albumia juurikaan, koska tämänhetkisen tiedon valossa näyttää siltä, ettei sen musiikillinen suuntaus ollenkaan omaan mieleeni, jolloin kiihkeä odottaminen voisi johtaa isoon pettymykseen. Keikkoja odotan paljon, kuten jo sanoin.

Koeta jatkossa vastata viestien todelliseen sisältöön sen sijaan, että kuvittelet muille kirjoittajille olemattomia mielipiteitä.
 
vierailija
Jälleen projisoit minuun täysin itse keksimiäsi juttuja. Lakkaa esittämästä minusta valheita, se on todella inhottavaa ja tuollainen toksinen käytös pilaa palstan tunnelman täysin.

Olen Joksujen fani ja tietenkin heidän julkaisemansa musiikki kiinnostaa. En vain uskalla odottaa uutta albumia juurikaan, koska tämänhetkisen tiedon valossa näyttää siltä, ettei sen musiikillinen suuntaus ollenkaan omaan mieleeni, jolloin kiihkeä odottaminen voisi johtaa isoon pettymykseen. Keikkoja odotan paljon, kuten jo sanoin.

Koeta jatkossa vastata viestien todelliseen sisältöön sen sijaan, että kuvittelet muille kirjoittajille olemattomia mielipiteitä.
Koeta sitten ilmaista jatkossa itseäsi paremmin, koska kommentistasi ei käy ilmi mikään noista asioista. Siitä selviää vain, että albumi ei kiinnosta, koska Bluza on mielestäsi huono.
 

Yhteistyössä