Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en kyllä usko ihmisten mitenkään yhdistävän, kun B on haastattelussa kertonut ystävä ja kollega. Lisäksi joksut on kertoneet, ettei liity Lontoon tuttavuuksista. Ja eikös Krisiltä lipsahtanut se He pronomini myöskin.
Sulla menee nyt asiat sekaisin, noi kommentit oli Sta bih jasta. Ja voihan tietysti olla että Bojania vituttaa kun toimittajat utelee rakkauselämästä ja koettaa ujuttaa taas S-juoruja haastatteluun. Bluza olisi otollinen aasinsilta siihen.
 
vierailija
Mut jännä, ettei promoa Bluzaa silti yhtään, vai saako se kommentteja niiltä, joilla vielä on mahis kirjoittaa hänelle eikä jaksa niitäkään? Koska muuten en ymmärrä miten se postaaminen rasittaisi. Eikä se vaikuta haastatteluihinkaan. Paitsi että vois ehkä sanoa, että lukekaa mun instasta 😄
Mutta mä löysin biusin oikein hyvin ilmankin hänen promojaan, kunhan mietin että mikä se syy hänellä tässä mahtaa olla.
 
vierailija
Sulla menee nyt asiat sekaisin, noi kommentit oli Sta bih jasta. Ja voihan tietysti olla että Bojania vituttaa kun toimittajat utelee rakkauselämästä ja koettaa ujuttaa taas S-juoruja haastatteluun. Bluza olisi otollinen aasinsilta siihen.
Taisi mennä, mutta en minä usko B:n välttelevän mitään tälläisiä juttuja tai ettei sen takia promoa, nyt ei kuitenkaan ole mitään uusia juoruja liikkeellä niin äkkiä ne unohtuukin luulisi.
 
vierailija
Kurkatkaa openstage sähköpostiin!
 
vierailija
Mut jännä, ettei promoa Bluzaa silti yhtään, vai saako se kommentteja niiltä, joilla vielä on mahis kirjoittaa hänelle eikä jaksa niitäkään? Koska muuten en ymmärrä miten se postaaminen rasittaisi. Eikä se vaikuta haastatteluihinkaan. Paitsi että vois ehkä sanoa, että lukekaa mun instasta
Mutta mä löysin biusin oikein hyvin ilmankin hänen promojaan, kunhan mietin että mikä se syy hänellä tässä mahtaa olla.
Ei sen tartte, kun muut joksut promoaa, minusta saa tehdä kuinka haluaa ja on vain huvittavaa, jos ui vähän vastavirtaan. Niin ja keskittyy nyt lomailemaan.
 
vierailija
Mut jännä, ettei promoa Bluzaa silti yhtään, vai saako se kommentteja niiltä, joilla vielä on mahis kirjoittaa hänelle eikä jaksa niitäkään? Koska muuten en ymmärrä miten se postaaminen rasittaisi. Eikä se vaikuta haastatteluihinkaan. Paitsi että vois ehkä sanoa, että lukekaa mun instasta
Mutta mä löysin biusin oikein hyvin ilmankin hänen promojaan, kunhan mietin että mikä se syy hänellä tässä mahtaa olla.
Jos tämä Bluza on oikeasti kirjoitettu Kärpystä, niin ehkä Bojanille on tällä hetkellä tärkeintä, että Kärppy kuulee sen. Muita voi sitten muistuttaa biisistä myöhemminkin.
 
vierailija
Kurkatkaa openstage sähköpostiin!
Jahas, biisi kertookin siis ehkä fanien sydänsuruista? ”The song is a heartfelt ode to love and loss, resonating with listeners who may have built walls around their hearts.
😉
 
vierailija
Siis eihän se fanien sydänsuruista ton perusteella kerro vaan että biisi resonoi niissä jotka ehkä on olleet samassa tilanteessa.
No joo vaikea jaksaa kirjoittaa että tarkoitin, että tuokin lause koittaa ikään kuin kuitenkin ohjata ne ajatukset faneihin, ei biisin kirjoittajan elämään. Ja siis oon iloinen, koska se tukee ainakin omia teorioitani. 😃
 
vierailija
No on kyllä. Hot hot hot. Ja uus levy alkoi just nyt tosissaan kiinnostella, SBJ ja Bluza on menneet heittämällä mun Joksubiisien kärkikahinoihin, tykkään tästä suunnasta!
Joo, nyt on otettu rock-henkisempi kuva. Ihan kiva tuokin on. Oon sitä vähän odotellut, mutta kerkesin in the mean while tykästyä siihen vihreään promokuvaan ne kiiltokankaiset puvut päällä. Se oli vähän erilainen. Plus sexy kans. Ja hieno.
 

Yhteistyössä