K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, mua ei haittaa jos K:kin päättää ottaa B:n linjan ja jatkaa loppuloman ilman sometusta. Tai jos K ottaa kaikki B:n kanssa vietetyt lomat tulevaisuudessakin samalla taktiikalla kuin NM:n kanssa, eli täys somepimento loppuelämän. Ja B:kin varmaan tajuaa olla kertomatta medialle että K saattaa olla tulossa "colder months", vaan tapaamiset hoidetaan privasti kuten erään toisenkin julkkisystävän kanssa.

Mulla ei ole mitään tarvetta kyylätä näitten, enkä muidenkaan julkkisten, yhteislomia. Niin en menetä mitään.
 
vierailija
Joo, mua ei haittaa jos K:kin päättää ottaa B:n linjan ja jatkaa loppuloman ilman sometusta. Tai jos K ottaa kaikki B:n kanssa vietetyt lomat tulevaisuudessakin samalla taktiikalla kuin NM:n kanssa, eli täys somepimento loppuelämän. Ja B:kin varmaan tajuaa olla kertomatta medialle että K saattaa olla tulossa "colder months", vaan tapaamiset hoidetaan privasti kuten erään toisenkin julkkisystävän kanssa.

Mulla ei ole mitään tarvetta kyylätä näitten, enkä muidenkaan julkkisten, yhteislomia. Niin en menetä mitään.
Samoin, mä odotan vaan musajuttuja ja keikkoja mun seuratuilta artisteilta. Ihan hyvä jos tämmösiä lomatuuttauksia ei tulis enää hirveesti B:stä.
 
vierailija
Muakin alko jo ne tyhjänpäiväiset lomapostaukset tympimään, ne joissa vaan vilahtaa jonkun jalat altaan äärellä ja ollaan karaokessa. Hyvä jos stalkkerit sai niiden tulon tukittua. Tommoiset maisemalliset selfie-klipit jossain ulkona ihan jees.
 
vierailija
Muakin alko jo ne tyhjänpäiväiset lomapostaukset tympimään, ne joissa vaan vilahtaa jonkun jalat altaan äärellä ja ollaan karaokessa. Hyvä jos stalkkerit sai niiden tulon tukittua. Tommoiset maisemalliset selfie-klipit jossain ulkona ihan jees.
Joo, ainoo näistä lomapostauksista josta on tullut aidosti hyvä mieli oli se jossa K oli ulkona eilen, ja väläytti v-merkkiä sormillaan. Ei random sekoilua, kiva lomaklippi hienoissa maisemissa vaan.
 
vierailija
Mulla ei ole mitään tarvetta kyylätä näitten, enkä muidenkaan julkkisten, yhteislomia. Niin en menetä mitään.

aikuiset kyylää jotain pikku pätkiä ja hirnuvat että tämä on parasta/hauskinta mitä _itselle_ on tapahtunut pitkään aikaan.. huh huh
 
vierailija
Joo, mua ei haittaa jos K:kin päättää ottaa B:n linjan ja jatkaa loppuloman ilman sometusta. Tai jos K ottaa kaikki B:n kanssa vietetyt lomat tulevaisuudessakin samalla taktiikalla kuin NM:n kanssa, eli täys somepimento loppuelämän. Ja B:kin varmaan tajuaa olla kertomatta medialle että K saattaa olla tulossa "colder months", vaan tapaamiset hoidetaan privasti kuten erään toisenkin julkkisystävän kanssa.

Mulla ei ole mitään tarvetta kyylätä näitten, enkä muidenkaan julkkisten, yhteislomia. Niin en menetä mitään.
NM kanssa niin kuin Espanjan lomalla missä NM näkyi useammankin kerran porukan stooreissa? Vai niin kuin Serbian lomalla missä K itse jakoi NM tanssahtelua omassa stoorissaan?
 
vierailija
Mulla tosiaan ois ollut tarkalleen yhtä hyvä viikko vaikka en koskaan olisi saanut tietää K ja B:n yhteislomasta. Eli silleen ihan sama tuleeko enään mitään yhteissometusta.
Mulla taas yhtä pska viikko kuin ilmankin tietoa yhteislomasta. No pienen piristyksen se kyllä toi ja sinänsä kiva nähdä K ja B. Toivon että tulee lisää mutta rämmin viikkoa eteenpäin vaikkei tulisikaan.
 
vierailija
Kysymys. Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?
En todellakaan jakais mitään tunnistettavia pätkiä, jos haluaisin olla rauhassa. Aina on niitä, jotka stalkkaa. Ja kaikki julkkikset sen tietää. On heidän oma valintansa mitä näyttää. Osa pitää tiukkaa linjaa, harva on noin näkyvä lomailija kuin K.
 
vierailija
Joo, mua ei haittaa jos K:kin päättää ottaa B:n linjan ja jatkaa loppuloman ilman sometusta. Tai jos K ottaa kaikki B:n kanssa vietetyt lomat tulevaisuudessakin samalla taktiikalla kuin NM:n kanssa, eli täys somepimento loppuelämän. Ja B:kin varmaan tajuaa olla kertomatta medialle että K saattaa olla tulossa "colder months", vaan tapaamiset hoidetaan privasti kuten erään toisenkin julkkisystävän kanssa.

Mulla ei ole mitään tarvetta kyylätä näitten, enkä muidenkaan julkkisten, yhteislomia. Niin en menetä mitään.
Häh, kenen toisen julkkisystävän kanssa? Ei ole tainnut tavata vaan.
 

Yhteistyössä