K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kysymys. Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?
 
vierailija
Kysymys. Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?
Ei tuntuisi miltään koska en tietäisi siitä mitään. En julkkiksena lukisi anonyymejä keskusteluja luultavasti ollenkaan enkä ainakaan silloin kun olen lomalla.
 
vierailija
Stooreista päättellisin, että huone 1901, koska kun B tarjoaa drinkkiä näkee terassilla oikealla puolella toinen huoneisto (ei täten voi olla huone 1904 ja luulen, että toi on päädyssä).
Mun mielestä ne on noi enemmän suoraan merelle katsovat rakennukset, ei nää vähän vinottain olevat. Jos katsoo Google earthista. Ja siinä menee kävelytie niiden kahden talon keskeltä kohti rantaa. Sitä ei näy noiden vinottain olevien talojen välissä ilmakuvassa.
 
vierailija
Ei tuntuisi miltään koska en tietäisi siitä mitään. En julkkiksena lukisi anonyymejä keskusteluja luultavasti ollenkaan enkä ainakaan silloin kun olen lomalla.
Entäpä jos joku toisi tämän sinun tietoosi tai joku stalkkeri oikeasti jahtaa sinua. En nyt puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, vaan yleisesti. Molemmilla K+B näitä jonkunasteisia stalkkereita taitaa silti olla, vaikkei ehkä vielä yhtä pahoja kuin näitä mitä julkisuudessakin on käsitelty. Olisitko oikeasti edelleen sitä mieltä, että on ok? Ja väitätkö, ettei tuollaisesta tulisi epämiellyttävä ja yksityisyyttäsi loukkaava olo?
 
vierailija
Kysymys. Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?
Mun mielestä toi on niin metatietoa, ettei sillä pitäisi olla väliä. Isommin häiritsis kuvata sitä omaa elämää sinne nettiin muitten pällisteltäväksi.
 
vierailija
Entäpä jos joku toisi tämän sinun tietoosi tai joku stalkkeri oikeasti jahtaa sinua. En nyt puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, vaan yleisesti. Molemmilla K+B näitä jonkunasteisia stalkkereita taitaa silti olla, vaikkei ehkä vielä yhtä pahoja kuin näitä mitä julkisuudessakin on käsitelty. Olisitko oikeasti edelleen sitä mieltä, että on ok? Ja väitätkö, ettei tuollaisesta tulisi epämiellyttävä ja yksityisyyttäsi loukkaava olo?
Toistan tähänkin oman vastaukseni, joka on se, etten todellakaan kuvaisi omaa lomaani nettiin kellekään, jos toi häiritsis. Ja siis enemmän häiritsisi se, että muut vois kommentoida mun videoista vaikka mitä paskaa, enkä voisi päättää siitä.
 
vierailija
Kysymys. Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?
Jos olisin julkkis en luultavasti postaisi mitään sellaisista paikoista joissa haluaisin olla täysin löytymättömissä. Mutta jos siis laittaisin kuvia hotellista tai baareista, varmastikin arvaisin että joku ne paikat kyllä tunnistaa. Onhan tuossa hotellissa varmaan suomalaisia käynyt pilvin pimein, kun kerran on tjaereborgilla tarjolla, ei se mikään piilopirtti ole.
 
vierailija
Entäpä jos joku toisi tämän sinun tietoosi tai joku stalkkeri oikeasti jahtaa sinua. En nyt puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, vaan yleisesti. Molemmilla K+B näitä jonkunasteisia stalkkereita taitaa silti olla, vaikkei ehkä vielä yhtä pahoja kuin näitä mitä julkisuudessakin on käsitelty. Olisitko oikeasti edelleen sitä mieltä, että on ok? Ja väitätkö, ettei tuollaisesta tulisi epämiellyttävä ja yksityisyyttäsi loukkaava olo?
Jos pelkäisin stalkkereita, en missään nimessä postaisi reaaliaikaisesti mitään. Mutta sitten taas esimerkiksi tollaisessa hyvässä hotellissa on aika turvassa kun henkilökuntaa on aina paikalla eikä mihinkään tiloihin välttämättä pääse kuin avainkortilla tms.
 
vierailija
Entäpä jos joku toisi tämän sinun tietoosi tai joku stalkkeri oikeasti jahtaa sinua. En nyt puhu tästä nimenomaisesta tapauksesta, vaan yleisesti. Molemmilla K+B näitä jonkunasteisia stalkkereita taitaa silti olla, vaikkei ehkä vielä yhtä pahoja kuin näitä mitä julkisuudessakin on käsitelty. Olisitko oikeasti edelleen sitä mieltä, että on ok? Ja väitätkö, ettei tuollaisesta tulisi epämiellyttävä ja yksityisyyttäsi loukkaava olo?
Mua loukkaisi ja pelottaisi sellainen, että joku selvittäisi asioita joista en itse ole paljastanut mitään. Siis jos urkittaisiin tietoja perheenjäseniltä tai jostain entisistä työpaikoista, yritettäisiin jotenkin päästä muiden ihmisten kautta minun lähelle tms. Mutta jos itse laitan jotain esiin, se on kyllä ihan julkista tietoa. Ja koskee siis tilannettani ihan nytkin ilman mitään julkisuutta. Minulla on julkisia sometilejä omalla nimelläni ja naamallani. Sieltä voi asiakkaat ja entiset koulukaverit yms ihan vapaasti käydä naureskelemassa miten ankeaa elämää vietän.
 
vierailija
Boitsu parka. Ei ole ite somettanut mitään, ja kuitenkin sen olinpaikkaa ollaan selvittämässä hotellihuoneen tarkkuudella. Tulee varmaan flashbackeja S-stalkkaamisiin jossa sen sijaintia paikannettiin muiden ottamista kuvista.

En ylläty jos B yksinkertaisesti jossain vaiheessa päättää että julkisuus ei ole tän kaiken helvetin arvoista, jossa hänellä ei ole mitään omaa kontrollia ja edes oman somen lopettaminen ei toimi, ja lopettaa julkiset musajutut, siirtyy vaikka co-säveltäjäksi muille muusikoille.
 
vierailija
Mua loukkaisi ja pelottaisi sellainen, että joku selvittäisi asioita joista en itse ole paljastanut mitään. Siis jos urkittaisiin tietoja perheenjäseniltä tai jostain entisistä työpaikoista, yritettäisiin jotenkin päästä muiden ihmisten kautta minun lähelle tms. Mutta jos itse laitan jotain esiin, se on kyllä ihan julkista tietoa. Ja koskee siis tilannettani ihan nytkin ilman mitään julkisuutta. Minulla on julkisia sometilejä omalla nimelläni ja naamallani. Sieltä voi asiakkaat ja entiset koulukaverit yms ihan vapaasti käydä naureskelemassa miten ankeaa elämää vietän.
Just näin.
 
vierailija
Nauratti kun kirjoitin googleen ton hotellin nimen ni ei nyt sentään ekana mutta aika nopeasti tuli vastaan linkki vauvalle jossa joku on pari vuotta sitten kysellyt kokemuksia kyseisestä hotellista :D
 
vierailija
Ei tuntuisi miltään koska en tietäisi siitä mitään. En julkkiksena lukisi anonyymejä keskusteluja luultavasti ollenkaan enkä ainakaan silloin kun olen lomalla.
Mun täytyy sanoa, että mun mielestä tää olis kivaa salapoliisileikkiä fanien kanssa. Mä todennäköisesti ruokkisin ja seuraisin miten käy. Toki jos homma oikeesti menisi siihen, että alkaa stalkkerit tulla fyysisestikin lähelle, niin sitten varmaan ajattelisin toisin.
 
vierailija
Boitsu parka. Ei ole ite somettanut mitään, ja kuitenkin sen olinpaikkaa ollaan selvittämässä hotellihuoneen tarkkuudella. Tulee varmaan flashbackeja S-stalkkaamisiin jossa sen sijaintia paikannettiin muiden ottamista kuvista.

En ylläty jos B yksinkertaisesti jossain vaiheessa päättää että julkisuus ei ole tän kaiken helvetin arvoista, jossa hänellä ei ole mitään omaa kontrollia ja edes oman somen lopettaminen ei toimi, ja lopettaa julkiset musajutut, siirtyy vaikka co-säveltäjäksi muille muusikoille.
Paljon mahdollista, mutta se voi olla muutenkin fiksua jos oma pää ei kestä julkisuutta ja faneja.
 
vierailija
Boitsu parka. Ei ole ite somettanut mitään, ja kuitenkin sen olinpaikkaa ollaan selvittämässä hotellihuoneen tarkkuudella. Tulee varmaan flashbackeja S-stalkkaamisiin jossa sen sijaintia paikannettiin muiden ottamista kuvista.

En ylläty jos B yksinkertaisesti jossain vaiheessa päättää että julkisuus ei ole tän kaiken helvetin arvoista, jossa hänellä ei ole mitään omaa kontrollia ja edes oman somen lopettaminen ei toimi, ja lopettaa julkiset musajutut, siirtyy vaikka co-säveltäjäksi muille muusikoille.
Juu, mutta noi S jutut ei olleet faktaa toisin kuin nämä Kypros, ei ne laittaisi mitään hotlasta, jos pelkäisivät jotain.
 
vierailija
Boitsu parka. Ei ole ite somettanut mitään, ja kuitenkin sen olinpaikkaa ollaan selvittämässä hotellihuoneen tarkkuudella. Tulee varmaan flashbackeja S-stalkkaamisiin jossa sen sijaintia paikannettiin muiden ottamista kuvista.

En ylläty jos B yksinkertaisesti jossain vaiheessa päättää että julkisuus ei ole tän kaiken helvetin arvoista, jossa hänellä ei ole mitään omaa kontrollia ja edes oman somen lopettaminen ei toimi, ja lopettaa julkiset musajutut, siirtyy vaikka co-säveltäjäksi muille muusikoille.
Mä oon ihan 100% varma siitä että K on varmistanut onko somettaminen ok tai jos ei ole sitä älynnyt tehdä, B olisi sanonut jos ei halua näkyä.
 

Yhteistyössä