Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B kohdalla asia on vielä isompi kysymysmerkki. Tyttöystävä ollut tosi nuorena ja sen jälkeen ei oikeastaan tiedetä mitään varmaa. Ja julkisuudessa enemmänkin pullikoinut vastaan itsestäänselvää naissukupuolen tuputtamista kuin lähtenyt siihen mukaan.
 
vierailija
Voihan he vain ystäviä olla eikä siinä mitään. Mutta aika erikoisia merkkejä tässä on. Jotenkin läpänkin yli jo vähän mennyt nuo jutut. Sitä vaan pohtii miksi hämmentää tuolla tavalla.
 
vierailija
Jotekin ihmettelen miksi jollain aina on semmoinen paniikki tulla kertomaan, että kaikki on heteroita, koska sitä ei voi myöskään kukaan tietää kuin vain henkilö itse.

Itse en lähtisi edes omaa miestäni noin hetero-pakottamaan ja olemme olleet pitkään suhteessa. En haluaisi, että itseänikään hetero-pakotetaan, vaikka tähän päivään saakka en ole ollut kiinnostunut kuin vain miehistä.

Mutta, koska itse koen olevani demi, niin silloin voisi olla mahdollista rakastua samaan sukupuoleen jne. Välttämättä sukupuolella ei ole väliä jos rakastuu.
 
vierailija
Voihan he vain ystäviä olla eikä siinä mitään. Mutta aika erikoisia merkkejä tässä on. Jotenkin läpänkin yli jo vähän mennyt nuo jutut. Sitä vaan pohtii miksi hämmentää tuolla tavalla.
Oma veikkaus: K hämmentää, koska on platonisella tavalla ihastunut ja on sellainen että tykkää hämmentää. B taas ei hämmennä mitään, ei ainakaan alkuaikojen jälkeen jolloin ehkä olis voinutkin olla oikeaa ihastusta. Hyviä ystäviä ovat nyt.
 
vierailija
Oma veikkaus: K hämmentää, koska on platonisella tavalla ihastunut ja on sellainen että tykkää hämmentää. B taas ei hämmennä mitään, ei ainakaan alkuaikojen jälkeen jolloin ehkä olis voinutkin olla oikeaa ihastusta. Hyviä ystäviä ovat nyt.
Minusta taas B on näyttänyt enemmän ihastuneelta vielä lähiaikoinakin toistensa seurassa siis, ei näytä ystävän katseilta ne. K:sta ei oikein ota selvää missä menee.
 
vierailija
Minusta taas B on näyttänyt enemmän ihastuneelta vielä lähiaikoinakin toistensa seurassa siis, ei näytä ystävän katseilta ne. K:sta ei oikein ota selvää missä menee.
Siis minustakin näytti että B alussa ihastui, mutta antoi olla ja pääsi yli kun näki ettei juttu etene kuitenkaan. Tuollainen ystävyys on silti hienoa.
- tuo edellinen
 
vierailija
Mielestäni vastasi jossain, että on ollut vain tyttöystäviä, joka ei kerro vielä mitään. Myöskään ei pitäisi takertua siihen mitä joku vastaa jos kysytään suuntautumisesta, koska on henkilökohtainen asia, jota ei välttämättä halua avata kaikille sekä aina voi tulla vastaan se poikkeus, joka muuttaa kaiken mitä on sanottu.
Mennyt parisuhde historia tai jopa se, mitä vastaat kun kysytään kumpi sukupuoli kiinnostaa, eivät tosiaan välttämätöntä ole takeita mistään absoluuttisesta totuudesta. Monikaan ei halua erottua joukosta varsinkaan nuorempana ja siitä syystä yllättäviä ns "kaapista ulos tuloja" joskus tapahtuukin vasta vanhempana.
 
vierailija
Jotekin ihmettelen miksi jollain aina on semmoinen paniikki tulla kertomaan, että kaikki on heteroita, koska sitä ei voi myöskään kukaan tietää kuin vain henkilö itse.

Itse en lähtisi edes omaa miestäni noin hetero-pakottamaan ja olemme olleet pitkään suhteessa. En haluaisi, että itseänikään hetero-pakotetaan, vaikka tähän päivään saakka en ole ollut kiinnostunut kuin vain miehistä.

Mutta, koska itse koen olevani demi, niin silloin voisi olla mahdollista rakastua samaan sukupuoleen jne. Välttämättä sukupuolella ei ole väliä jos rakastuu.
Just näin. Ei ole mahdotonta rakastua samaan sukupuoleen, vaikka heteroksi itsensä luokittelisikin. Eivät ihmiset sukupuoleen ihastu/rakastu vaan ihmiseen. Luulen, että K:n ja B:n tapauksessakin kyse on juuri tästä - en tiedä rakastumisesta, mutta ihastuneita he taatusti ovat. Oli sitten fanserviceä tai ei, mutta ei ihminen voi tunteitaan piilottaa. Näistä kummastakin ne kyllä näkyvät.
 
vierailija
B käytös oli kyllä ruissisakin sellaista etten kyllä nähnyt mitään eteenpäin siirtymistä.. K on vaikeammin lukenut muttei se käytös näyttänyt ainakaan haittaavan yhtään. Päinvastoin.

K on trollaaja, mutta jotenkin tässä tapauksessa kaikessa on omaan silmään aitoakin sävyä. Ja trollaukseksi olisi aika laimeaa hei hahahaa rakastan tota ja haluun kohdella sitä oikein. Eh? Ja tuskin tuollaiseen lomaan panostetaan vain trollaamisen vuoksi.
 
vierailija
vierailija
Minusta näyttää kyllä vielä eriltä K:n kanssa, enkai voi olla ainoa, joka näin näkee? Tai miksi shipattaisiin sitten?
Eiköhän meitä ole muitakin, joiden mielestä B näyttää erilaiselta K:n seurassa kuin muiden ja katsoo tätä eri tavalla kuin muita - sen perusteella, mitä on videoita nähnyt. 😍 Kattavaa arviointia ei tietysti voi vieraasta ihmisestä tehdä 😅

Kyllä, olen aasi 😄
 

Yhteistyössä