K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko täällä Damonista tykkääviä? Onko niistä päivä tai pari sitten olleista stooreista vielä ollut juttua? Kirjoitti stooreissa lapsuuden ajan kokemusten ja kiintymyssuhteen muodostamisen yhteydestä. Lukee asiaan liittyvää kirjallisuutta ja käy selvästi läpi noita oman elämänsä juttuja. Ei hänellä varmasti helppoa oo ollut ja arvostan kyllä sitä että yrittää käsitellä asioita ja puhuukin asiasta tuolla tavalla avoimesti, vaikka ei toki mitään yksityiskohtaisempaa elämästään avaakaan. Päivitys siitä näkyy edelleen mutta stooreissa oli silloin laajemmin siitä aiheesta.
 
vierailija
Ihmetyttää kyllä vähän tuo ettei B postaa mitään Bluzasta. On kuitenkin instassa ollut nyt monena päivänä. Tykännyt Rosen postauksesta ja tänään Damonin.
Vielä se ehtii huomenna ja ehkä niillä on promohaastatteluja perjantaina tai ensi viikolla. Pian tulee levykin niin varmasti tekee promoamista paljonkin tulevan kuukauden aikana. Nyt on muutama päivä lomaa 🥰
 
vierailija
Epätoivoisena kattelen norjalaisten stooreja mutta ei niissä taaskaan mitään näy. Ne on kyllä löytäneet koko saaren miesvoittoisimmat paikat! Tuolla ei vissiin oo kuitenkaan erikseen mitään homoklubeja mut ei niitten bilevideossa taaskaan näkynyt ku pari naista ja sali täynnä miehiä.
 
vierailija
Ihan tämmönen random huomio, että Salattujen elämien Oona Kare näköjään seuraa Jokereita ja Krisiä Instagramissa
Hyvä muistutus siitä, miksi kannattaa pitää erillistä tiliä näille fanituksille. En haluaisi, että minun nimeni yhdistettäisiin kaikkiin niihin tykkäyksiin, joita joskus vähän liiankin innokkaasti instassa jakelen. On riittävän vaikeaa välttää kaikkia tykkäyksiä X:ssä, jossa olen edelleen vain omalla nimelläni ja jossa minut tunnistetaan työyhteyksistä.
 
vierailija
Hyvä muistutus siitä, miksi kannattaa pitää erillistä tiliä näille fanituksille. En haluaisi, että minun nimeni yhdistettäisiin kaikkiin niihin tykkäyksiin, joita joskus vähän liiankin innokkaasti instassa jakelen. On riittävän vaikeaa välttää kaikkia tykkäyksiä X:ssä, jossa olen edelleen vain omalla nimelläni ja jossa minut tunnistetaan työyhteyksistä.
Mä en sure kyllä yhtään sitä että instassa fanitan omalla nimelläni heitä. Ei siinä ole mielestäni mitään hävettävää. Tumpussa heitän sit kaikki irstaat juttuni avoimesti kehiin, tosin sielläkin on jo paljon porukkaa jotka tuntee mut irl 😄
 
vierailija
Vielä se ehtii huomenna ja ehkä niillä on promohaastatteluja perjantaina tai ensi viikolla. Pian tulee levykin niin varmasti tekee promoamista paljonkin tulevan kuukauden aikana. Nyt on muutama päivä lomaa
Oliko ssol kanssa niin että b palasi just sinä päivänä kun se julkaistiin? Saattaahan se nyt tehdä samat, vaikkei olekaan kokonaan poissa instasta. Jos se on löytänyt itelleni sopivan tasapainon somen kanssa näin.
 
vierailija
Vähän pelkäsinkin, että tähän kuvaan viitattaisiin. Jos kuva on aito ja Ljubljanassa otettu, ei liene vaikeaa tunnistaa paikkaa. LadySlo - onko tuo kuvan paikka Ljubljanassa? Taustalla näkyvä graffiti voisi auttaa tunnistamisessa, on sen verran helposti erottuva.
Mä meen parin viikon päästä Ljubljanaan! Voin käydä tarkistamassa graffitit le petit cafen luota 😄
 
vierailija
Mulla menee jo päivät sekasin. Mitäs ne maanantaina postasi? Oliko sillon se tarjoiluvideo? Ja tiistailta ne karaoket ja tequilat?
K postaili maanantain iltapäivällä taksivideon ja muokatun Bojanin altaalta. Mut Bojanista video vasta tiistailta. Ei kai ole mitään täysin varmaa milloin B tuli? K oli ilmeisesti sen tanskalais-norjalais-mikälie kanssa :D
 
vierailija
Onko täällä Damonista tykkääviä? Onko niistä päivä tai pari sitten olleista stooreista vielä ollut juttua? Kirjoitti stooreissa lapsuuden ajan kokemusten ja kiintymyssuhteen muodostamisen yhteydestä. Lukee asiaan liittyvää kirjallisuutta ja käy selvästi läpi noita oman elämänsä juttuja. Ei hänellä varmasti helppoa oo ollut ja arvostan kyllä sitä että yrittää käsitellä asioita ja puhuukin asiasta tuolla tavalla avoimesti, vaikka ei toki mitään yksityiskohtaisempaa elämästään avaakaan. Päivitys siitä näkyy edelleen mutta stooreissa oli silloin laajemmin siitä aiheesta.
On täällä Damonista tykkääviä, mutta kaikki jutustelu on keskittynyt Kärtsyn ja Boitsun matkan ympärille. Damon on tosi viisaan oloinen ja hän pohtii asioita kauniista sekä usein laajasti.
 
vierailija
Ihmetyttää kyllä vähän tuo ettei B postaa mitään Bluzasta. On kuitenkin instassa ollut nyt monena päivänä. Tykännyt Rosen postauksesta ja tänään Damonin.
Eiköhän Joksut oo nyt jakanut hommat niin, että B saa lomailla mahdollisesti koko tän viikon. Promoaa, jos promoaa. Muut on nyt hoitanut promoamisen. Ja on muuten aika paljon promoa tullutkin
 

Yhteistyössä