Ja loma on vasta alussa...Tämä on paras BOJERE ilta koskaan
Minkä niminen hotelli? Sen rannanko?eihän tästä vielä mitään sataprosenttista varmuutta ole mutta toivotaan kovasti niin
ton hotellin löytäminen olikin ihan helppoa ja nyt mulla enää kysymyksenä kuinka monen makuuhuoneen bungalow niillä on…
TodellakinMä en kestä miten ylpeänä Kärppy kuvaa nyt rakasta Bojania iloisena baarissa 🥹
Onks niillä ollu ennen tuollaiset sileät?Oli vitsi, samat vanhat sormukset kuin ennenkin.
No niin onnnnBojan on niin nättinä et mikäs siinä kuvatessa tollasta murua.
Huoh!Kyllä Kärppy sitä illan päätteeks pussaa jos ei vielä ole pussannut <3
Kyllä nyt kelpaa käyskennellä Bojere laitumilla.Voi luoja kuinka minä rakastan naudan elämää.
Mitä kaikkea tallentuukaan yksityiseen kansioon, mitä ei jaeta julkisesti..Mä odotan, että jompikumpi kumpi kävisi laulamassa ja siitä olisi seuraava pätkä. Hvala!
Joo, ollut hiton vaikeaa viime aikoina ja tämä on kyllä melkoista balsamia haavoille!Toi onnellisuus tarttuu muhunkin on ollu stressaava alkuviikko ja paha mieli ja sitten noi kaksi on jossain rantalomalla keskenään niin kuin KIITOS.
Mulla on sama ongelma, mutta onneks menen töihin vasta ysiin.Mulla on päänsärky näiden kahden idiootin takia. Pitäisi olla jo nukkumassa mutta kun ei malta!