vierailija
Kapteeni perämies jutut typeriä ja menneen talven lumia myös.Mutta perämiehestä kuitenkin tykkäät? Kiva
Kapteeni perämies jutut typeriä ja menneen talven lumia myös.Mutta perämiehestä kuitenkin tykkäät? Kiva
Ei mikään ihme, jos se siitä tykkää. Mun mielestä se on yksi parhaista !Mutta perämiehestä kuitenkin tykkäät? Kiva
Mun lemppari Kökkis taide on Kärppy Boitsun kirjatelineenä. Mut on noi UNO-kortitkin hienoja.Ei mikään ihme, jos se siitä tykkää. Mun mielestä se on yksi parhaista !
Mitä hemmetin höpinäsekoilua tämä on? Ette te minua tunne.Ei mikään ihme, jos se siitä tykkää. Mun mielestä se on yksi parhaista !
Se on kyllä kans ihanaMun lemppari Kökkis taide on Kärppy Boitsun kirjatelineenä. Mut on noi UNO-kortitkin hienoja.
Voisko tän laittaa Tietotoimistoon? Kiitos, itse en pääse nyt laittamaan.Bojere-fanikirja nyt ladattavissa ilmaiseksi! Fanikirja sisältää taidetta, ficcejä ja muuta Bojereen liittyvää sisältöä laidasta laitaan 21 tekijältä. 263 sivua huikeaa shippitykitystä!
And Maybe Something More
Hello everyone!! Happy Tampere anniversary and Bluza snippet release day!!! Are you ready for another event this evening? (Are you?) Because without further ado... ✨❤️Welcome to "And Maybe Somethi…www.tumblr.com
.🫡 Laitettu myös sinne.Voisko tän laittaa Tietotoimistoon? Kiitos, itse en pääse nyt laittamaan.
Kiitoksia.🫡 Laitettu myös sinne.
Kökkiksen kaikki taide on kuuluisaa, mutta jostain syystä tämä yksi kesyimmistä kuvista on mennyt tunteisiin.Missä on se Kökkiksen kuuluisa taidepläjäys, mikä on kuulemma epäkunnioittava B:tä kohtaan? Mä haluaisin nähdä sen. Miksei se muuten ole hänestä epäkunnioittava K:ta kohtaan.
Hei, tässä tuli jonkun toisen ig myös näkyviin, onko tarkoitus?Kökkiksen kaikki taide on kuuluisaa, mutta jostain syystä tämä yksi kesyimmistä kuvista on mennyt tunteisiin.
Annaliisa Kökkönen on Instagram: "Tom of Slovenia #nautadom #meneetuhmaks #soosoojere"
14 likes, 2 comments - annaliisakoekkoenen on May 25, 2024: "Tom of Slovenia #nautadom #meneetuhmaks #soosoojere".www.instagram.com
Mikä näissä on nyt loukkaavaa? Ihmettelen suunnattomasti. Osan noista voi ottaa selkeänä kohdettaan kunnioittavana karikatyyrina, jos ei muuta. Moni julkkis arvostaa itsestään tehtyjä karikatyyreja. Eikä tuossa keinukuvassa edes tapahdu mitään ihmeellistä. Luulin kommentoinnin perusteella, että nyt on jotain tosi törkeää tiedossa.Kökkiksen kaikki taide on kuuluisaa, mutta jostain syystä tämä yksi kesyimmistä kuvista on mennyt tunteisiin.
Annaliisa Kökkönen on Instagram: "Tom of Slovenia #nautadom #meneetuhmaks #soosoojere"
14 likes, 2 comments - annaliisakoekkoenen on May 25, 2024: "Tom of Slovenia #nautadom #meneetuhmaks #soosoojere".www.instagram.com
No katsopa se Tuulenviemää kapteeni kuva ja mielipide siitä?Mikä näissä on nyt loukkaavaa? Ihmettelen suunnattomasti. Osan noista voi ottaa selkeänä kohdettaan kunnioittavana karikatyyrina, jos ei muuta. Moni julkkis arvostaa itsestään tehtyjä karikatyyreja. Eikä tuossa keinukuvassa edes tapahdu mitään ihmeellistä. Luulin kommentoinnin perusteella, että nyt on jotain tosi törkeää tiedossa.
Mitä kuvaa mahdat tarkoittaa? Kökkiksen kuvat on hyvällä maulla tehtyjä ja kohteitaan kunnioittaen. Vaikea kuvitella, että B ja K loukkaantuisivat näistä, huumorilla todennäköisesti ottaisivat ne.No katsopa se Tuulenviemää kapteeni kuva ja mielipide siitä?
Minulle tulee näkyviin vain yksi naishenkilö, en tosin itse ole ig:ssä, jos muille näyttäytyy eri lailla, kommentoin tätä samaa jo ylempänä.Tarkistakaa Kökkisen insta linkki kiitos. Kun sinne menee, niin näkee parin naispuolisen seuraajan nimet kuvilla.
Sitä missä lukee tuo Tuulenviemää ja jotakin kapteenista ja K kourii B:n munaskuja eli käsi on siellä housujen sisällä, on minusta tökerö. Samoin toi moottoripyöräkuva ja keinukuva ovat loukkaavia, onhan B siinä keinussa haarat leväällään tuskin pitäisi tuollaista taidetta kauniina.Mitä kuvaa mahdat tarkoittaa? Kökkiksen kuvat on hyvällä maulla tehtyjä ja kohteitaan kunnioittaen. Vaikea kuvitella, että B ja K loukkaantuisivat näistä, huumorilla todennäköisesti ottaisivat ne.
Ottaen huomioon, että Bojan ei ole ollut moksiskaan kun Kärtsä on kourinut hänen etu- ja takapuoltaan lavalla satojen ihmisten edessä ja lisäksi on tehnyt ties mitä pikkutuhmia somevideoita muiden Joksujen kanssa, niin en jaksa hetkeäkään uskoa, että tällainen huumori loukkaisi häntä.Sitä missä lukee tuo Tuulenviemää ja jotakin kapteenista ja K kourii B:n munaskuja eli käsi on siellä housujen sisällä, on minusta tökerö. Samoin toi moottoripyöräkuva ja keinukuva ovat loukkaavia, onhan B siinä keinussa haarat leväällään tuskin pitäisi tuollaista taidetta kauniina.
Nämähän ei ole mitään sen materiaalin rinnalla, mitä B on mm. Janille tehnyt.Sitä missä lukee tuo Tuulenviemää ja jotakin kapteenista ja K kourii B:n munaskuja eli käsi on siellä housujen sisällä, on minusta tökerö. Samoin toi moottoripyöräkuva ja keinukuva ovat loukkaavia, onhan B siinä keinussa haarat leväällään tuskin pitäisi tuollaista taidetta kauniina.