K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sellaista ficciä ole nyt ollut, mutta joo sanoin että kapteeeni ja perämies jutut on menneen talven lumia eli en tykkää niistä se on totta.
Ei ne munkaan makuun ole, mutta mikset voi antaa niistä pitävien nauttia niistä? Miksi pitää sen takia haukkua muita, yökötellä toisten kommentteja ja jopa poistaa niitä. Mistä sitten itse saat iloa ja miksi edes olet näissä ketjuissa?
 
vierailija
B:n epäkunnioittaminen ei sellaista ole.
Älä taas yritä leikkiä jumalaa ja päättää B:n puolesta, että mikä on häntä kohtaan epäkunnioittavaa ja mikä ei. B on itse käytöksellään antanut meille paljon irstaampaa materiaalia (ilmanuollut ja pussannut Jania, hiplaillut häntä nänneistä, repinyt hiuksista ja k*uristanut bändikavereitaan, pussannut muitakin miehiä jne.) kuin mitä ne vaniljaiset Kökkisen fanartit oli.
 
vierailija
Krisin isä ei ole pelkästään Krisin isä vaan isä koko bändille. Ihanasti sanottu ja varmasti näin 🥰
 
vierailija
Ei ne munkaan makuun ole, mutta mikset voi antaa niistä pitävien nauttia niistä? Miksi pitää sen takia haukkua muita, yökötellä toisten kommentteja ja jopa poistaa niitä. Mistä sitten itse saat iloa ja miksi edes olet näissä ketjuissa?
Ne keinujutut oli spämmiä ja loukkaavia siksi. Kyllä niiden kapteenijuttujen yli olenkin loikkinut, eikä niitä pahemmin enää ole ollut paitsi tänään. En ainakaan tänään yökkinyt siellä, joskus olen voinut. Tietenkin olen K ja B shipin ja K ja B suhteen kehittymisen odottamisen/toivomisen takia, eikä minua tavalliset minificit tai ao3 ficit mitenkään ärsytä eli luen niitä kyllä. Enkä varsinkaan poistele. Mutta muuten olen varsin sääntönipo, jos vauvan ketjusta on kyse kielletyn sisällön tuonnin suhteen. Täällä ärsyttää, jos S liitetään jotain valheellista juttua B:hen. Ja iloa tuo myös tietysti musiikki ja keikkojen seuraaminen, olen enemmän B ja joksujen fani, mutta K:ta kuuntelen myös. Liveselostuksissa oon pitkälti nyt vauvan ketjun varassa, kun ei ole sitä ig:tä. Kun ei ole minun juttu. Toivon pääseväni itsekin keikoille taas, haluaisin sinne Sloveniaan kovin, mutta rahatilanne on melko heikko se ärsyttää kyllä. Kun toiset käyvät niin paljon.
 
vierailija
Ne keinujutut oli spämmiä ja loukkaavia siksi. Kyllä niiden kapteenijuttujen yli olenkin loikkinut, eikä niitä pahemmin enää ole ollut paitsi tänään. En ainakaan tänään yökkinyt siellä, joskus olen voinut. Tietenkin olen K ja B shipin ja K ja B suhteen kehittymisen odottamisen/toivomisen takia, eikä minua tavalliset minificit tai ao3 ficit mitenkään ärsytä eli luen niitä kyllä. Enkä varsinkaan poistele. Mutta muuten olen varsin sääntönipo, jos vauvan ketjusta on kyse kielletyn sisällön tuonnin suhteen. Täällä ärsyttää, jos S liitetään jotain valheellista juttua B:hen. Ja iloa tuo myös tietysti musiikki ja keikkojen seuraaminen, olen enemmän B ja joksujen fani, mutta K:ta kuuntelen myös. Liveselostuksissa oon pitkälti nyt vauvan ketjun varassa, kun ei ole sitä ig:tä. Kun ei ole minun juttu. Toivon pääseväni itsekin keikoille taas, haluaisin sinne Sloveniaan kovin, mutta rahatilanne on melko heikko se ärsyttää kyllä. Kun toiset käyvät niin paljon.
Arvasin että sinä olet se poistelija, moraalisaarnaaja, yökkijä, B:n puolesta loukkaantuja ja B/K tosishippari samassa paketissa. Tajuatko ollenkaan kuinka paljon ankeutat näitä kaikkia ketjuja toiminnallasi ja kuinka tekopyhä olet.
 
vierailija
Arvasin että sinä olet se poistelija, moraalisaarnaaja, yökkijä, B:n puolesta loukkaantuja ja B/K tosishippari samassa paketissa. Tajuatko ollenkaan kuinka paljon ankeutat näitä kaikkia ketjuja toiminnallasi ja kuinka tekopyhä olet.
Mikä ihmeen moraalisaarnaaja, en ole sellaisia kirjoitellut muistaakseni eli ei ehkä tämä kaikki mene minun niskaan kuitenkaan.
 
vierailija
Huomasitteko tän? Mä kuulin kyllä jotain ton bluza-maistiaisen lopulla mutta en osannut yhdistää tuohon.
Joo mä huomasin! Toi instajulkasun korkealla soiva syntsapätkä ei kauheesti innostanu mua, ja kun kuulin että sitä samaa alko kuulua tossa Bluza-pätkässä, niin vähän irvistin. Mutta toivon vielä, että kaikki soittimet on miksattu yhteen jotenkin hienosti ja syntsa sopii sinne erinomaisesti!
 
vierailija
Arvasin että sinä olet se poistelija, moraalisaarnaaja, yökkijä, B:n puolesta loukkaantuja ja B/K tosishippari samassa paketissa. Tajuatko ollenkaan kuinka paljon ankeutat näitä kaikkia ketjuja toiminnallasi ja kuinka tekopyhä olet.
Siis onko tämä sama tyyppi, jonka kommentit on välillä kamalaa herjausta ja shaibaa? Varsinkin Kärtsää ja Härtsää kohtaan. Samoin puhuu niitä tappamisjuttuja tms.
 
vierailija
Niin ja tosishippaajia on muitakin, vauvalla oli tänäänkin kirjoitus ja se ei ollut minun se joku et ole aito shippaaja kirjoitus, minä en kirjoita sinne siitä, ettei tule valituksia niskaan.
 
vierailija
Siis onko tämä sama tyyppi, jonka kommentit on välillä kamalaa herjausta ja shaibaa? Varsinkin Kärtsää ja Härtsää kohtaan. Samoin puhuu niitä tappamisjuttuja tms.
On niitä useampia. Aito suoltaa paskaa myös mutta artikuloi paremmin joten heidät erottaa helposti. Ennustaja taas toistaa samoja juttuja monesti jopa sanasta sanaan uudelleen niin hänet tunnistaa siitä.
 

Yhteistyössä