vierailija
Tää on sit eri kirjoittaja kuin mä joka kirjoitin ensin Boitsusta tuolla.B juoksenteli siellä kuin päätön villivarsa. Ei mitään tolkkua B:n käytöksessä.
Tää on sit eri kirjoittaja kuin mä joka kirjoitin ensin Boitsusta tuolla.B juoksenteli siellä kuin päätön villivarsa. Ei mitään tolkkua B:n käytöksessä.
Sääli rauhassa. En kyllä usko, että pystyt kokemaan kyseistä tunnetta tai empatiaa.Sua käy vähän sääliksi
Kiinnitin kyllä kans vähän huomiota tähän.B juoksenteli siellä kuin päätön villivarsa. Ei mitään tolkkua B:n käytöksessä.
Aivan sama. Kaikki toisia kommentoijia v* jakeiksi, idi*oteiksi jne. nimittelevät ovat mulle aitoja tai hänen sivupersooniaan.En ole edelleenkään.
Koitahan säkin jo vääntäytyä juhlatuulelle, huomenna on 20.9.!Sääli rauhassa. En kyllä usko, että pystyt kokemaan kyseistä tunnetta tai empatiaa.
Voi luoja sentään.Taitaa olla Tarotar taas paikalla katkeruudesta päätellen
Oho, aitoko jaksaa juhlia hu.Koitahan säkin jo vääntäytyä juhlatuulelle, huomenna on 20.9.!
B oli holtiton ja kaukana ammattimaisesti käyttäytyvästä muusikosta.Kiinnitin kyllä kans vähän huomiota tähän.
Nää on vähän tekopyhiä, kun tilaisuuden tullen menisitte itsekin paikalle?Sä taidat olla se lentokenttä stalkkeri, koska kyseinen viesti näytti osuvan ja uppoavan suhun.
Aina iloisella tuulella, toisin kuin sä ihme hapannaama.Oho, aitoko jaksaa juhlia hu.
Niin ja kun siis sehän on täysin ok käytöstäkin vielä.Nää on vähän tekopyhiä, kun tilaisuuden tullen menisitte itsekin paikalle?
Joku kirjoitti vauvalla, et Bojan oli kuin kakara, samaa mieltä.Kiinnitin kyllä kans vähän huomiota tähän.
Eihän siinä mitään tuommoisia ollut 🥱Aivan sama. Kaikki toisia kommentoijia v* jakeiksi, idi*oteiksi jne. nimittelevät ovat mulle aitoja tai hänen sivupersooniaan.
Aito on aina iloisella tuulella. Ei millään pahalla, mutta nyt sä kyllä vitsin murjaisit.Aina iloisella tuulella, toisin kuin sä ihme hapannaama.
Täytyy olla hieman samaa mieltä, en ole kyllä kaikkia pätkiä vielä nähnyt. Mutta jotenkin se focus olisi pitänyt olla enemmän Gustissa.B oli holtiton ja kaukana ammattimaisesti käyttäytyvästä muusikosta.
Luonnollisesti ja vapautuneesti esiintyi.B juoksenteli siellä kuin päätön villivarsa. Ei mitään tolkkua B:n käytöksessä.
Jan ainakin ollut konsertissa paikalla.
Jännittiköhän häntä jotenkin vähän? Meinaan oli vähän luontevampi sound checkissä. No, mut peanuts, mitä hän nyt tuolla lavalla teki. Bygones by nowJoku kirjoitti vauvalla, et Bojan oli kuin kakara, samaa mieltä.
Sä se jaksat nillittääAito on aina iloisella tuulella. Ei millään pahalla, mutta nyt sä kyllä vitsin murjaisit.
Hei soosi! Vaihda säkin vapaalle ja höllää sitä nutturaasi vähän!Aito on aina iloisella tuulella. Ei millään pahalla, mutta nyt sä kyllä vitsin murjaisit.
Mustakin näytti vain iloiselta ja energiseltä. Miha myös varmasti on tiennyt mitä saa, kun on B:n sinne pyytänyt.Luonnollisesti ja vapautuneesti esiintyi.
No ei todellakaan ole ok mennä. Se hytti on yksityinen alue myös tavallisilla ihmisilläOn täysin ok mennä artistin hytin ovelle. Ei siinä ole mitään pahaa. Luuse rit eivät vaan itse uskalla ja siksi soimaavat täällä muita.