vierailija
IB H2 koilliseen 7
Jä koilliseen 7 ? tuota mainittua materiaalia työstetään tällä terävällä työkalulla
ET oikeayläkulma 10 ?
IB H2 koilliseen 7
Jä koilliseen 7 ? tuota mainittua materiaalia työstetään tällä terävällä työkalulla
ET oikeayläkulma 10 ?
Onko sulla 2.2. oikeassa reunassa jäsa 7 tai h2 7 molemmat koiliseen? Jommasta kummasta varmaan pääseen ruutuun 2.3.?2.1 ol ja ii 8 ? Missä Ii tehdään ol? Alkaa Lu
Pääsanasta luode 9 ?
Yhdistävä ki ja pi 11 ?
Eipä ole molemmat 7 puuttuu..Onko sulla 2.2. oikeassa reunassa jäsa 7 tai h2 7 molemmat koiliseen? Jommasta kummasta varmaan pääseen ruutuun 2.3.?
2.3 ikkuna Juhani aho oik 11 mitä
mistä pääsit tähän ruutuun? Voitko auttaa tähän haetaan
No niinhän se on nimensä mukaisesti : IBAika perseestä taas tääkin rellu.
Juu, sori. Sitä kun ei voi itse korjata. Kysyin asiaa "rellujen isältä".Tekijälle tiedoksi jakoavain kirjoitetaan ilman väliviivaa..
Toivottavasti muita tällaisia virheitä ei ole !
Sehän onkin IB eli rautaperseAika perseestä taas tääkin rellu.
Juu, sori. Sitä kun ei voi itse korjata. Kysyin asiaa "rellujen isältä".
Eikä ainoa virhe ole. Jos olet tekijä niin laitapa apuja. Esim 3.2 ruutuun. Ajoneuvojen korjaus. Hohhoijjaa
miten päästä 3.2 pääseekö 3.3 aurinkopaneeli vasen 13 sanasta, sitä ei keksi.
Tai mitä tulee 2.3 juhani aho 11 tai samalla sivulla sorvi 10? Voisitko auttaa meitä muita miten päästä tuohon ruutuun 2.3????
miten päästä 3.2 tiedän miten päästä 3.2. Auta muitakin pääseekö 3.3 aurinkopaneeli vasen 13 sanasta, sitä ei keksi.
Tai mitä tulee 2.3 juhani aho 11 tai samalla sivulla sorvi 10?
IB-IBA Finland-Ice but-Jääperse-Jää-Jääsaha-Jäärata-Nasta Oletko saanut jatkoja tuosta nasta-sanasta aukeavaan ruutuun ?? Tae ; itkenkö vai nauranko
Mä 8 on se mitä kohden kuljetaan. Yhdyssana, jossa mä toisena.Ylä-savo ruutuun tarttis apuja edelleen:
Jo (11) vasen yläviisto
Pa (8) oikealle
Mä (8) oikealle
Olvin JohtoryhmäMä 8 on se mitä kohden kuljetaan. Yhdyssana, jossa mä toisena.
Saisinko palkaksi ol 6,7 tai 3,8?
Ol:n toimari eka ja johtonaisia tuo toinenMä 8 on se mitä kohden kuljetaan. Yhdyssana, jossa mä toisena.
Saisinko palkaksi ol 6,7 tai 3,8?
mykyrokkaOl:n toimari eka ja johtonaisia tuo toinen
Mikä olis pääsanasta 9 vasen yläviistoom
Mihin ikkunaan mykyrokka?mykyrokka
Ylä-savo eli 2.1.Mihin ikkunaan mykyrokka?