K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei. Mulla ainakaan ei ole enää epäilystäkään, ettei B ja S olisi yhdessä. Ovat alkaneet seurustella maaliskuun kiertueella, tai ehkä jo helmikuussa Lontoossa, koska S on noin pitkäksi aikaa lähtenyt kiertueelle mukaan. Viimeistään maaliskuun lopussa on oltu "virallisesti" yhdessä, kun B on tyttöystävästään puhunut.
Onko yhtä varmaa kuin Boitsun puheet tänään K:sta Petraceglarin stooreissa? :D
 
vierailija
Jotenkin mulla on tunne että jos K:lle on järkätty joku keikka Sloveniaan niin se jää yhdeksi ja aika pieneksi, joku reilusti alle 700 kokoinen. Kärtsä ei tainnut saanut sellaista paikkaa Slovenialaisten keskuudessa kuin JO Suomessa, jotka on tähän mennessä myyneet noin 7000 lippua keikoille täällä, plus iso festarikeikka, ja suuomalaisia on melkein jokaisella heidän keikalla Euroopassa. K:lla Slovenia ei edes näy sen kuuntelijamaiden listalla (Kroatia on), ja missään sen keikoilla ja somekommenteissa ei yleensä ole slovenialaisia.

Tietty K lupas joskus että se menee sinnekin keikalle, ja yrittäähän se pitää lupauksensa, mutta ihan noin kannattavuuden puolesta K:lle ois järkevämpi käydä vaan lomalla.
Miten se oikein sinne menee keikalle, kun ei selkeästikään saa itse päättää sitäkään?
 
vierailija
Kuinka paljon K:lle on tilausta Sloveniassa, jos siis ihan rehellisesti pohditaan asiaa? Kuinka moni siellä on kiinnostunut hänen musiikistaan, hänestä Viisu ilmiönä, hänen yhteydestä Joksuihin tai shippauksesta Boitsun kanssa? Eikö siellä Joksujen kuulijakunnasta ne shipparitkin ole pääasiassa BoKris faneja? Rakastan Kärtsään ja toivon hänelle menestystä, mutta mietin vaan, että mikä hänen kohdallaan on järkevintä.
Pari sivua taaemmas tuli jo todettua että ei melkein yhtään. B/K on pääasiassa suomalaisten JO-fanien juttu, ei slovenialaisten. Kuulijamäärästä emme edes tiedä koska siellä on niin vähän kuulijoita ettei edes näy listalla muiden maiden kanssa. Kroatialaisia K-faneja näkyy silloin tällöin sen somessa ja keikoilla, mutta ei slovenialaisia.
Ainoa järkevä keikka K:lle siellä ois pieni keikka isommalla kiertueella (kuten sillä on minikeikka Sveitsissä nyt) tai sitten festarikeikka, koska festarikeikalle voi tulla myös uteliaita ihmisiä jotka vaan hämärästi muistavat K:n viisuilmiönä ja ovat siellä festarilla jo valmiiksi muiden artistien takia.
 
vierailija
K vois tehdä yhden keikan ihan vaan jotta saa lupauksensa täytettyä, ja sitten lomailla.
Mutta pitää odottaa kunnes toi toimittaja julkaisee haastiksen niin että näkis puhutaanko siinä lomasta vai keikoista. Jos kysymys on joku "oletteko ajatellee käydä hiihtokeskuksissa tänä talvena" ja sit B vihjaa että joo ja K on myös tulossa, niin sithän ne on menossa vaan lomailemaan. Jos kysymys koski jotain keikkajuttuja niin sit on keikajuttuja.
Onpas sulla suuret odotukset sille pelleilemiskeskustelulle, joka polkaistaan täysin tyhjästä, kun Malmössä aloitettiin.
 
vierailija
Ei varmaan kun viisujen jälkeenhän oli pitkään huhua että Nace olis eronnut ennen sitä haastattelua, missä Pino tuli ekaa kertaa esiin. Aika rauhassa ne Joksut kyllä tosiaan saa olla
Musta vaikuttaa siltä ettei sloveniassa ole sellaista varsinaista juorulehdistöä, jonka tavoitteena olisi paljastaa sitä sun tätä ihmisistä. Julkkisten kumppaneita kohdellaan hienotunteisesti eikä heitä tuoda esiin, jos eivät itse sitä tee. Katselin alkukesästä esim Siddhartan tyypeistä juttuja, ja selvästikin sillä laulajalla on ollut monenlaisia suhteita, mutta existä ja nyxistä kirjoitettiin tosi asiallisesti. Maa on kuitenkin tosi pieni ja pääkaupunkikin suunnilleen Tampereen kokoinen, eli totta kai heitä näkyy perheenjäsenten ja muidenkin läheisten seurassa. Fanit saattavat toki keskenään juoruilla mitä tahansa ja missä foorumeissa hyvänsä, mutta lehdistö ei tunnu repivän kenenkään suhteita väkisin esiin.
 
vierailija
Mistä toi video on peräisin, missä b vihjailee sen jonkun tulemisesta? Mä oon nähnyt vain uudelleenjakoja mutta ilman linkkejä mihinkään alkuperään. Jää vähän asiayhteys epäselväksi kun ei tiedä ollenkaan kuka on kysellyt ja mitä
 
vierailija
Pari sivua taaemmas tuli jo todettua että ei melkein yhtään. B/K on pääasiassa suomalaisten JO-fanien juttu, ei slovenialaisten. Kuulijamäärästä emme edes tiedä koska siellä on niin vähän kuulijoita ettei edes näy listalla muiden maiden kanssa. Kroatialaisia K-faneja näkyy silloin tällöin sen somessa ja keikoilla, mutta ei slovenialaisia.
Ainoa järkevä keikka K:lle siellä ois pieni keikka isommalla kiertueella (kuten sillä on minikeikka Sveitsissä nyt) tai sitten festarikeikka, koska festarikeikalle voi tulla myös uteliaita ihmisiä jotka vaan hämärästi muistavat K:n viisuilmiönä ja ovat siellä festarilla jo valmiiksi muiden artistien takia.
Eli siis toisin sanoen, K tekee sen visiitin, koska hän käy katsomassa kavereitaan ja mahdollisesti esiintyy jossakin heidän konsertissaan tms. Jos siis on edes menossa sinne.
 
vierailija
Mistä toi video on peräisin, missä b vihjailee sen jonkun tulemisesta? Mä oon nähnyt vain uudelleenjakoja mutta ilman linkkejä mihinkään alkuperään. Jää vähän asiayhteys epäselväksi kun ei tiedä ollenkaan kuka on kysellyt ja mitä
Se on se slovenialainen viisuhaastattelija joka haastatteli K:ta Malmössä, jolle K sanoi että tsejäääh kun se kysyi Slovenian keikoista. Emme tiedä mitä se on kysynyt nyt B:ltä kun se ei ole itse jakanut muuta kuin tuon lyhyen klipin instaansa iman asiayhteyttä.
 
vierailija
Musta vaikuttaa siltä ettei sloveniassa ole sellaista varsinaista juorulehdistöä, jonka tavoitteena olisi paljastaa sitä sun tätä ihmisistä. Julkkisten kumppaneita kohdellaan hienotunteisesti eikä heitä tuoda esiin, jos eivät itse sitä tee. Katselin alkukesästä esim Siddhartan tyypeistä juttuja, ja selvästikin sillä laulajalla on ollut monenlaisia suhteita, mutta existä ja nyxistä kirjoitettiin tosi asiallisesti. Maa on kuitenkin tosi pieni ja pääkaupunkikin suunnilleen Tampereen kokoinen, eli totta kai heitä näkyy perheenjäsenten ja muidenkin läheisten seurassa. Fanit saattavat toki keskenään juoruilla mitä tahansa ja missä foorumeissa hyvänsä, mutta lehdistö ei tunnu repivän kenenkään suhteita väkisin esiin.
Näinhän se on, että kun väkeä on vähän, ei ole oikein mahdollisuutta upota massaan. Hyvä vaan ettei ole sellaista teurastuskulttuuria, etteivät voisi ikinä missään käydä yhdessä. Joskus aiemminhan pohdittiin myös krisin tyttöystävän asemaa, että millaisen luupin alla se on mahtanut olla kun joksut tulivat aika nuorina suosituiksi, mutta sehän onkin ollut pääasiassa ulkomailla, mikä on varmasti suojannut myös niiltä fanien tuijotuksilta yms. Mutta voin kuvitella että minkään uuden suhteen aloittaminen on silti heille kaikille haastavaa.
 
vierailija
Se on se slovenialainen viisuhaastattelija joka haastatteli K:ta Malmössä, jolle K sanoi että tsejäääh kun se kysyi Slovenian keikoista. Emme tiedä mitä se on kysynyt nyt B:ltä kun se ei ole itse jakanut muuta kuin tuon lyhyen klipin instaansa iman asiayhteyttä.
Aa okei, eli ei ihan tuore haastattelu kuitenkaan! Kiinnostaa kyllä sekin, jos tää on nyt sit ajankohtainen juttu, että miksi sillä haastattelijalla on tietoa siitä mitä on tapahtumassa.
 
vierailija
Onko yhtä varmaa kuin Boitsun puheet tänään K:sta Petraceglarin stooreissa?
Ihan Ohiksena. Mua kiinnostaa enemmän B:n tosielämän deittikuviot kuin shippaus K:n kanssa. En mä S:n puolestakaan löisi vetoa, mut onhan sekin kiinnostavampi kuvio, kuin joku kaverisuhde Kärtsään. Mieluiten näkisin B:n lentelevän maailmalla ja deittailevan eri ihmisiä. Ei tossa iässä tarvitse jämähtää yhteen.
 
vierailija
Ihan Ohiksena. Mua kiinnostaa enemmän B:n tosielämän deittikuviot kuin shippaus K:n kanssa. En mä S:n puolestakaan löisi vetoa, mut onhan sekin kiinnostavampi kuvio, kuin joku kaverisuhde Kärtsään. Mieluiten näkisin B:n lentelevän maailmalla ja deittailevan eri ihmisiä. Ei tossa iässä tarvitse jämähtää yhteen.
onko jotain uutta sit b ja s?
 
vierailija
Aa okei, eli ei ihan tuore haastattelu kuitenkaan! Kiinnostaa kyllä sekin, jos tää on nyt sit ajankohtainen juttu, että miksi sillä haastattelijalla on tietoa siitä mitä on tapahtumassa.
On tuore, se on siis sama haastattelijai ollut eilen Joksujen festarilla, ja siellä kai jutustellut Bojania. Ei vaan ole julkaissut muuta kuin tiiseriklipin, niin emme tiedä mitä hän kysyi.
 

Yhteistyössä