K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olis vaan Bkin kannattanut poimia joku eturivistä niinkuin Kärtsä teki. Olis päässyt paljon helpommalla. Vähään tyytyväinen, katto pään päälle riittää, voi käyttää tarvittaessa merchmyyjänä, ei vaadi tolkuttomasti parisuhde aikaa, lomamatkoillekin voi ottaa koko suvun ja kaverit mukaan, ei naputa vaikka poikienreissuja tulee vähän väliä ja loppuaika menee musiikin parissa. Kotona kuitenkin joku ja jääkaapissa ruokaa, jos siellä sattuu pyörähtään.
Bltä puuttuu nyt aika monta noista eduista, parisuhde ajan vähyys kyllä toteutuu.
Voi sua kun oot katkera.
 
vierailija
No olis kyllä yllättävän tyhmä jätkä, jos olisi oikeasti mennyt tuollaiseen reagoimaan.
Onhan se K väitetysti vastaillut vaikka mitä. Jos nekin oli K niin en ymmärtänyt miksi senkin piti mennä vääntämään ja kuittailemaan. Ohi vaan kun siitä mitään hyötyä ole.

Ja mä olen myös sitä mieltä että nämä voivat olla B ja typerää touhua on. Ja jos on niin vastaa niissä sille tilille kokonaisuudessan eikä mihinkään yksittäiseen stooriin. Sama tilinpitäjä lienee kuin se aiempikin ja siten luultavasti B tiedossa.
 
vierailija
Kyllä vastaisi. Olisi ollut erilainen tuo vastaus jos olisi huijausta.
Joo ja B on tägätty niihin stooreihin ja hän juuri odottaa vastausta Bltä. Kirjoittelee are you scared ym.

Muistatteko kun kesällä oli se juoru että B kutsui tyttöfanin bäkkärille? Siihenkin B vastasi että olin kädet täristen suihkussa ja Nace talutti kotiin kun sai paniikkikohtauksen eikä ollut missään panemassa. Eli ihan samaan tyyliin vetosi omaan terveyteensä ja ahdistui juorusta. Marraskuussa deaktivoi instansa keskellä yötä ja palasi seuraavana päivänä. Tammikuussa jakoi jotain Twitterin homokysymyksiä. On ennenkin toiminut impulsiivisesti.
 
vierailija
Olis vaan Bkin kannattanut poimia joku eturivistä niinkuin Kärtsä teki. Olis päässyt paljon helpommalla. Vähään tyytyväinen, katto pään päälle riittää, voi käyttää tarvittaessa merchmyyjänä, ei vaadi tolkuttomasti parisuhde aikaa, lomamatkoillekin voi ottaa koko suvun ja kaverit mukaan, ei naputa vaikka poikienreissuja tulee vähän väliä ja loppuaika menee musiikin parissa. Kotona kuitenkin joku ja jääkaapissa ruokaa, jos siellä sattuu pyörähtään.
Bltä puuttuu nyt aika monta noista eduista, parisuhde ajan vähyys kyllä toteutuu.
Siinä mielessä sopiva Bojanille, jos ja kun hän haluaa isompiin ympyröihin, niin ne ympyrät on Sadien kautta valmiina jenkeissä, siis ainakin tuttavapiiri on valmiina. Jos nyt käy niin, että Bojanin on jossain vaiheessa muutettava Sadien perässä, niin millä hän voisi itsensä elättää. Musiikillinen menestys voi olla aika vaikeaa saavuttaa, B ei taida erottua riittävästi muista yrittäjistä. Akateeminen ura ja opiskelu on varmaan kuopattu. Näyttelijän taidot on kysymysmerkki. Joku musiikkialan taustatyöntekijä?
 
vierailija
Jep, aivan tavallinen heittohan tuo on. Esim. et ole maanantaina töissä ja joku kuittailee tiistaina että taisipa sitten venähtää viikonloppu pitkäksi vai. Siihen sitten että olisikin venähtänyt mutta olinpa sen sijaan sairaalassa. Mutta näköjään tämän selittäminen jollekin on mahdotonta.
Voi elämä, et taida olla maisteri? 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Kontekstin ymmärtäminen, hyvä toope, kontekstin ymmärtäminen.
 
vierailija
Katso instanavigationin kautta tili @sadiexbojann
Kiitos. Bojan on siis ihan oikeasti nähnyt nuo stoorit (on joskus katsonut mun stoorin ja se näkyy samalla tavalla) joten uskon että toi vastaus voi oikeasti olla Bojanin. Siinä on sama sävy ja tyyli puhua kuin Bojanin joissain aiemmissa vastauksissa. Toki se voi olla myös keksitty ja Bojan ei ole oikeasti vastannut, mutta voisin kuvitella Bojanin vastaavan juuri tolleen.
 
vierailija
Joo ja B on tägätty niihin stooreihin ja hän juuri odottaa vastausta Bltä. Kirjoittelee are you scared ym.

Muistatteko kun kesällä oli se juoru että B kutsui tyttöfanin bäkkärille? Siihenkin B vastasi että olin kädet täristen suihkussa ja Nace talutti kotiin kun sai paniikkikohtauksen eikä ollut missään panemassa. Eli ihan samaan tyyliin vetosi omaan terveyteensä ja ahdistui juorusta. Marraskuussa deaktivoi instansa keskellä yötä ja palasi seuraavana päivänä. Tammikuussa jakoi jotain Twitterin homokysymyksiä. On ennenkin toiminut impulsiivisesti.
No tuohon fanin bäkkärille viemiseen vastasi julkisesti jonkun haastattelun yhteydessä eikä laitellut siitä kellekkään mitään yksityisviestiä ja antanut sillä tavalla jollekkin yksittäiselle sekopäälle huomiota
 
vierailija
Kiitos. Bojan on siis ihan oikeasti nähnyt nuo stoorit (on joskus katsonut mun stoorin ja se näkyy samalla tavalla) joten uskon että toi vastaus voi oikeasti olla Bojanin. Siinä on sama sävy ja tyyli puhua kuin Bojanin joissain aiemmissa vastauksissa. Toki se voi olla myös keksitty ja Bojan ei ole oikeasti vastannut, mutta voisin kuvitella Bojanin vastaavan juuri tolleen.
Ja haluan korostaa että en hyväksy tuon tilin toimintaa MISSÄÄN nimessä. Mutta se ei silti poista mun mielipidettä siitä että Bojan on oikeasti voinut vastata tuohon.
 
vierailija
Onhan se K väitetysti vastaillut vaikka mitä. Jos nekin oli K niin en ymmärtänyt miksi senkin piti mennä vääntämään ja kuittailemaan. Ohi vaan kun siitä mitään hyötyä ole.

Ja mä olen myös sitä mieltä että nämä voivat olla B ja typerää touhua on. Ja jos on niin vastaa niissä sille tilille kokonaisuudessan eikä mihinkään yksittäiseen stooriin. Sama tilinpitäjä lienee kuin se aiempikin ja siten luultavasti B tiedossa.
Pidät Bojania aivan aasina.
 
vierailija
Kävin lukemassa ne ja minusta kuulostaa kyllä B:n vastauksilta. B on terveysasioissa just tuollainen vähän dramaattisen liioitteleva. Ja en nyt tarkoita että ei hänellä olisi vakava terveysasia vaan että puhuu terveysjutuista aina aika suureellisesti ja yksityiskohtaisesti.
 
vierailija
En ole huomannut että kukaan puolustaisi tiliä. Kyse on siitä että onko vastaukset Bojanin. Mielestäni voivat olla. Tili on ihan syvältä ja tollanen uhkailu ja perättömien juttujen levittely
Puolustaminen on sen uskomista, että sinne sen tilinpitäjän kirjoittama paskasoopa on Bojanin kynästä. Se on kyseisen tilinpitäjän arvostamista ja hänen feikkaamansa vastaamisen eli siis valheiden uskomista.
 

Yhteistyössä