Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi te ette nuku?
Yötyöläisiä? Toi stringimies pelottaa. Mun työpaikalla aloitti kerran mies, joka oli aiemmin ollut yötöissä päivystämässä kaiket yöt ja mä aloin pelätä sitä töissä, kun puhui tosi omituisia. Oli tuolla vakituisena. En ollut töissä ainoa, jolla oli sama kokemus ja kertoivat siitä esimiehelle. Minäkin kerroin ja hänet irtisanottiin koeajalla tuosta vakituisesta paikasta, johon vaihtoi toisesta vakituisesta paikasta. Suuttui hirveästi ja työpäivänsä jälkeen haukkui minut ja pelkäsin pitkään tuleeko se joskus kostamaan. Sen yksi ilmiannettava käytös kun oli yhtäkkiset kiivaat huudot mitä oikein tarkoitan kun selitin aivan normaalilla äänellä työpaikan paikkoja ja käytäntöjä. Oikeasti tuo on yksi mies takia mulla on myös kaikki tiedot salaiset. Kyse ei edes mistään ihastuksesta.
Seksuaalisia juttuja heittävä humalassa töissä ollut johtotason mies taas joutui sairaslomalle noista jutuistaan ja humalatilastaan. Voisin ajatella hänen kirjoittelevan tällaisia jonnekin kaiket päivät, kun sille se seksi oli perusjuttu. En hänestä tehnyt mitään ilmoituksia, eikä tullut mieleenkään. Ei vaan huvittanut kuunnella niitä ja kiersin kauempaa. Korkeimmalla johtotasolla hän.
 

Yhteistyössä