Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tasavertaisia kumppaneita sinulle ovat ne joita sinä pidät sellaisina itsellesi.
Ilmeisesti olen eri käsityksessä seuraani hakautuvien kanssa. 😂 Ei edelleenkään kiinnosta tässä lähiympäristössä oluttölkki kädessä maleksivat oman elämänsä sankarit. Äitinikin voivotteli täänään, että voi voi eikö sinulle annettu vahvempia kipulääkkeitä kuukautiskipuihin. No en ole Buranaa vahvempaa hakenutkaan, joten jokuhan siinä mättää, jos oma perhekin kuvittelee minulla olevan ongelmia ties minkä mömmöjen suhteen.
 
vierailija
Joskus mietin, että nautitkohan siitä kun kiemurtelen kuin mato koukussasi.
Siitä on kuule nautinto kaukana. Mato venyy ja venyy ja ei vaan millään mene kunnolla siihen koukkuun. Ja sitten kun se mato on siihen saatu ja onnellisena veteen heitetty niin eikös jostain tule joku punasilmä sitä näykkimään ja se siitä madosta. Et sinä madon osaa tahdo, jos ei ole masokistisia taipumuksia.
 
vierailija
Tämä seutukunta saa ainoastaan sairastumaan. niin henkisesti kuin fyysisesti. Muutama vapaapäivä kotona ollen, niin flunssa, koko kehon peittävä nokkosihottuma, joka kutiaa hemmetisti ja elämänhalun menettäminen.
 
vierailija
Hyvää yötä sinulle joka tulet aina seuraani paikallisessa tässä pienessä kylässä. En tiedä edes nimeäsi, tiedän kyl että olet naimisissa. Juttutuokiot on mahtavia.
Olen ihastunut sinuun ja teen kaikkeni saadakseni sinut viereeni.
 
vierailija
Välillä takapakkia mutta karavaani kulkee.
Minnekä karavaani kulkee? Takapakit ovat tulleet jo tutuiksi. Jospa vaikka välillä menisi useamman askeleen kerralla eteenpäin. Olisi virkistävää vaihtelua. Toisinaan vaikuttaa siltä, että täällä on omat kiemuransa joista en ole millään tavalla perillä, mutta siirrto vaikuttavat kuitenkin minuunkin.
 

Yhteistyössä