Vaimo panee muita

• Viestiketjun aloittaja Aisankannattaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin. Tekstien taso. Keitä ne ovat ne, jotka tänne asiallisinta tekstiä tuottavat. Jokainen voi ihan itse lukea, jos lukutaitoa on. Mutta koska taso halutaan pitää alhaisena, niin meikäläiset vain veke täältä tuomitsijan leima otsassa... Okei, pitäkää te vain oma merkkinne, mutta voisitte silti miettiä, että ketä te teksteillänne kumarratte... tulee vielä aika, jolloin kolme kertaa kuusi ei enää olekaan kahdeksantoista... Herralle kiitos, että ei sitä tarvitse nähdä!

vierailija
Vaimolla oli rakastaja ja yöpyi hänen luonaan usein. Kerran kävi niin, että tuli vasta sunnuntai iltana kotiin. Olivat nussineet neljä kertaa. Sain tosi hyvää pillua.
Toinen kerta oli antanut myös kaverille yöllä. Aamulla nussi vielä rakastajan kanssa. Koska oli siihen aikaan ns soluasunto, oli siellä yhteinen kph, olivat panon jälkeen suihkussa. Sinne tuli sitten nuori mies, joka sanoi, että hänkin haluaa. Vaimo kääntyi selin ja pyllisti, siinä sitten mies nussi seisaallaan takaa päin. Kiihottavaa ja hävettävää.

vierailija
Minulla on vaimoni kanssa hyvä ja pitkä suhde takana ja seksielämäme on vireää. Vaimoni haluaa kuitenkin aina silloin tällöin vierasta munaa, mikä sopii kyllä minulle. En ole mustasukkainen, päinvastoin pidän siitä, että vaimoni nauttii myös muiden miesten kanssa kunhan minä olen mukana. Olen siis jonkin sortin aisuri. Silloin tällöin kutsunkin kotiimme tai mökillemme jonkun työ-, harrastus tai muun kaverini illanviettoon. Jossain vaiheessa iltaa lämmitän saunan ja menen kaverini kanssa löylyihin. Vaimoni yllättää vieraamme tulemalla aina hetken päästä lauteille myös. Vieraamme ovat olleet poikkeuksetta innoissaan, kun pääsevät ihailemaan vaimoni suloja, joita hän ei mitenkään peittele. Päinvastoin hän esittelee paikkojaan pesemällä itseään nautinnollisesti löylyhuoneessa tai istumalla vastakkaisella lauteella jalat koukussa pimpsa ajeltuna ja näkösällä. Yleensä joko minulla tai vieraallamme alkaa muna ottamaan eteen, johon vaimoni yleensä sanoo jotain 'että puutteessako täällä ollaan vai muutenko vaan ilahduitte tulostani' tms. Jos kaverillani muna alkaa seistä, niin kehoitan vaimoani tarjoamaan helpotusta vieraalle, jos se vaan hänelle ja vieraalle sopii. Aina on sopinut yhtä poikkeusta lukuunottamatta! Tavallisesti vaimoni ensin imuttelee vierasta löylyhuoneen puolella ja sitten kehoitan heitä siirtymään pukuhuoneeseen viileämpään jatkamaan. Pukkarissa sitten vaimo jo haluaakin naida ja yleensä hän kumartuen tarjoaa pyllyään takaapäin. Vieras laukeaa lähes aina liian aikaisin vamon kannalta, joten minä jatkan sitten liukkailla ja yritän saada vuorostani vaimoni laukeamaan. Mikäli vain minulla alkoi seistä lauteilla niin silloin vaimo yleensä tulee väliimme istumaan ja alkaa käsin hyväilemään munaani. Runkattuaan munaani jonkun aikaa vieraan katsellessa touhujamme pyydän vaimoani huomioimaan myös vierasta, jolloin vaimo kysyy lupaa saisiko hän hyväillä myös vieraan munaa. Luvan (aina) saatuaan vaimoni hyväilee meitä molempia ensiksi käsin, ja sitten hän ottaa molemmlta myös suihin samalla toista runkaten. Tästä siirrymmekin sitten pukuhuoneen puolelle viileämpään jatkamaan. Tavallisesti annan vieraan ensiksi naida vaimoani joko itse sivusta seuraten tai sitten laitan vaimon vartaaseen työntämällä munani hänen imettäväksi. Sääntönä olemme pitäneet, että kaikkien pitää saada ainakin kerran laueta, mikä tarkoittaa usein että ainakin jompi kumpi miehistä ellei molemmat saakin sitten panna vaimoni kanssa vielä toisen kerran. Saunomisen jälkeen olemme pukeutuneet ja jatkaneet iltaa normaalisti jonkin aikaa kunnes vaimoni on mennyt nukkumaan. Vieraitani olen aina pyytänyt olemaan puhumatta tapahtuneesta samalla vihjaten, että jatkossa voisimme toistaa tapahtuneen. Näiden kertojen jälkeen oma seksielämämme on aina saanut mukavan piristysruiskeen, kun olemme yhdessä muistelleet tapahtumia.

vierailija
me ollaan vaimon kanssa kokeiltu näitä juttuja jo vuosia. Eka kertaa vaimo jäi kiinni vieraisssa käynnistä kun tuli aamuyöstä kotiin vittu märkänä ja huulet imemisestä turvoksissa. Alkuun sain aivan pirunmoisen raivarin mutta yhtäkkiä huomasin et kalu stondaa aivan mielettömästi. Alkoi hitonmoinen pano ja tuli samalla nuoltua kunnolla nussittua vittua. En muista milloin olimme saaneet niin mahtavan orgasmin ja varmaan eka kertaa tultiin yhtä aikaa.Kaikki oli saanut alkunsa ravintolasta jossa mies oli tarjonnut vaimolle kyydin kotiin. Asunto-autossa oli sit naitu ja imutettu oikein kunnolla.Sen jälkeen ollaan kokeiltu myös yhdessä kimppaa ja monesti on vaimo lähtenyt yksinkin "ravintolaan". Ja olemme nauttineet kaikesta.Vaimo on yleensä ollut se joka on iskenyt sopivan miehen. Ja kerran myös naisen. Harvoin on kukaan torjunut vaikka on selvinnyt että kolmen kimppaan on haettu. Mutta kannattaa ensin tehdä asia selväksi. Ei mustasukkaisuutta eikä vihjailuja jälkeenpäin.Itse olen saanut ihania hetkiä kun olen nähnyt vaimon saavan vierasta.Ainoa sääntö meillä on ettei tuttujen kanssa naida ja salaa ei tehdä mitään kaikki kerrotaan.Mutta kannattaa muistaa pitää huolta terveydestään ja pitää järki päässään. Meillä tämä toimii näin ja suhteemme toimii hienosti.
Minunkin vaimoni, kahden lapsen äiti, tuli kerran kesäyönä kolmen jälkeen kotiin, ja syntisen kurjana tunnusti, kertoi koko jutun. Hän oli lähtenyt ystävättärensä houkuttamana kahden messuosastoaan pystyttävän miehen kanssa heidän hotellihuoneeseensa. Ystävätär antoi heti, mutta hän ajatteli, että hyväillään vaan ja pusutellaan. Mutta kun mies sai hänet riisuttua, ja siinä oli sen viereisenkin sängyn lätinät ja voihkeet, niin hän ajattelemattomuuksissaan antoi miehelle paljaaltaan. Kotimatkalla ystävätär oli hänet siitä haukkunut, ja samaa hän odotti minulta, mutta niin kävi, kuten kerroit, että minulla adrenaliini purskahti, terävöitti testosteronin, niin että tarinan päätteeksi piti kokea kuinka kiimaista on ottaa tuttu, toisen miehen paljaalla nussima aviovittu.

vierailija
Samaa mieltä, että ehdottomasti teidän pitää toteuttaa suunnitelma, ja vaimon pitää saaha halunsa tyydytettyä! Eli eikun järjestelyt käyntiin, ja vaimo matkaan.

Minulla on taas sellainen salainen haave, että vaimoni naisi vävynsä kanssa. Me olemme kumpikin toisen kerran naimisissa, ja vaimolla on tytär edellisestä liitostaan. Tämä tytär on myöskin naimisissa, ja heillä on yksi lapsi. Olen pannut merkille, harvinaista kyllä, miten hyvät välit vaimollani ja vävyllään ovat. Usein kun he ovat meillä käymässä, on vaimoni sängyllä, ja vävy menee hänen viereensä päiväunille. Viatonta tietenkin, mutta minun ajatukseni lähti tästä lentämään. Muutenkin vävy on sellainen naisten mies, ja pepulle taputtelija. Aina halaamassa ja suukottamassa poskelle anoppiaan. Myös joskus kun käymme ravintolassa ja tanssimassa porukassa, vävy tietysti kohteliaana miehenä pyytää vaimoni tanssimaan. Siellä sitten anopilla kädet vävyn kaulassa, ja vävyllä on hyvä tilaisuus puristella anopin peppua samalla. Meillä ei ole kalun koko eikä muita ongelmia seksin suhteen, mutta olisi lisämaustetta ja kiihoketta lisää seksisopassa. Eikä näytä tyttärelläkään olevan ongelmia. Päinvastoin he ovat aika rohkea pari. Viimekesän helteellä katsottiin kerran vaimon kanssa vahingossa, kun pariskunta otti aurinkoa talomme takapihalla. Tytär halusi miehensä rasvaavan selkänsä aurinkorasvalla. Kohta mies otti rohkeasti vaimoltaan bikinien yläosan pois, ja rasvasi koko ylävartalon tissejä myöten. Samalla tytär puristeli selvästi pullottavaa kalua miehensä uikkareissa. Pussailivat ja hyväilivät rohkeasti toisiaan. Minulla alkoi myöskin tuntua kiristävä tunne housuissa, näinhän tytärpuolen ekakertaa yläosattomana. Vaimo tuumasi, että ei kai ne nyt ala naimaan tuossa. Ei jääty katsomaan pitempään, koska vaimo komensi minut pois kurkkikmasta salaa.
Toisaalta onhan minulla oma lehmäkin ojassa tässä haaveessani. Tytärpuolen sievät kasvot, ja niin jumalattoman haluttava vartalo on saanut minut ajattelemaan sellasta, että jos vävy naisi vaimoani, niin minä saisin nussia tytärpuoltani vastapalvelukseksi. Olen nimittäin pitemmän aikaa himoinnut tätä seksipakkausta, ja runkannut monet orkut häntä ajatellen. Uskon, että vaimo antaisi vävylle pimppiä, jos sellainen tilaisuus tulisi. Tai mistä minä tiedän, vaikka he olisivat jo naineetkin keskenään. On se vaimo niin kiimainen aina. Nyt soittamaan tytölle, ja samalla runkkaan, kun kuulen hänen seksikkään äänen puhelimessa ja ajattelen hänen upeita tissejään. Toivottavasti haaveeni toteutuu. Onko kenelläkään tällaisia mielessä? (!)
Hei, ihan noin pitkälle en ole ajatellut, mutta nyt sytytti. Viime kesänä vuokrattiin mökki vaimon kanssa viikoksi, ja sen lopulla tuli sinne tytär miehensä kanssa. Se oli sitä helteiden aikaa, ja kun nuori pari estottomasti ui ja otti aurinkoa ilkosillaan, piti meidänkin vaimon kanssa tehdä samoin. Mutta kyllä se vaimoa hieman kiusasi ja hämmensi, sen näki ilmeistä ja kömpelöistä eleistä. Kun paljasta pillua ei voi siinä peitellä, sehän piti näyttää. Ja olla näkemättä, olla sitäkin tietoisempi, että nuorella hoikalla miehellä voi olla sitäkin jymäkämpi kalu. Kun aikuinen nainen tietää mitä sillä tehdään ja miltä se tuntuu, niin onhan ilmassa väreilyä. Seurasin mielenkiinnolla, ja nyt kun sanot, olisihan sellaisessa kypsän naisen ja nuoren himokkaan miehen, anopin ja vävyn naimisessa aivan erityistä alkuvoimaa. Jo näin fantasianakin.

vierailija
Hei, ihan noin pitkälle en ole ajatellut, mutta nyt sytytti. Viime kesänä vuokrattiin mökki vaimon kanssa viikoksi, ja sen lopulla tuli sinne tytär miehensä kanssa. Se oli sitä helteiden aikaa, ja kun nuori pari estottomasti ui ja otti aurinkoa ilkosillaan, piti meidänkin vaimon kanssa tehdä samoin. Mutta kyllä se vaimoa hieman kiusasi ja hämmensi, sen näki ilmeistä ja kömpelöistä eleistä. Kun paljasta pillua ei voi siinä peitellä, sehän piti näyttää. Ja olla näkemättä, olla sitäkin tietoisempi, että nuorella hoikalla miehellä voi olla sitäkin jymäkämpi kalu. Kun aikuinen nainen tietää mitä sillä tehdään ja miltä se tuntuu, niin onhan ilmassa väreilyä. Seurasin mielenkiinnolla, ja nyt kun sanot, olisihan sellaisessa kypsän naisen ja nuoren himokkaan miehen, anopin ja vävyn naimisessa aivan erityistä alkuvoimaa. Jo näin fantasianakin. Tosi hyvin ajateltu.

vierailija
Minunkin vaimoni, kahden lapsen äiti, tuli kerran kesäyönä kolmen jälkeen kotiin, ja syntisen kurjana tunnusti, kertoi koko jutun. Hän oli lähtenyt ystävättärensä houkuttamana kahden messuosastoaan pystyttävän miehen kanssa heidän hotellihuoneeseensa. Ystävätär antoi heti, mutta hän ajatteli, että hyväillään vaan ja pusutellaan. Mutta kun mies sai hänet riisuttua, ja siinä oli sen viereisenkin sängyn lätinät ja voihkeet, niin hän ajattelemattomuuksissaan antoi miehelle paljaaltaan. Kotimatkalla ystävätär oli hänet siitä haukkunut, ja samaa hän odotti minulta, mutta niin kävi, kuten kerroit, että minulla adrenaliini purskahti, terävöitti testosteronin, niin että tarinan päätteeksi piti kokea kuinka kiimaista on ottaa tuttu, toisen miehen paljaalla nussima aviovittu.

vierailija
Ei ole helppoa pienimunaisilla. Oma riskinsä, kun laittaa vaimon isomunaisen hoitoon. Jospa vaimo alkaa karttamaan pikku piliä, eikä suostu enää mitättömän nakin kanssa rehkimään.
Usein käy niin, että vaimo tajuaa pienen munan pienuuden, kun saa isompaa, ja saa nauttia oikein olan takaa.
Miltä olo tuntuu aisankannattajalta, kun vaimo palaa hyvin naituna pikku pilin luokse?
Kyllä on vaimo jäänyt koukkuun mun isoon kulliin, kun haluaa joka viikko ja alkoi paljasta haluta.

vierailija
Löysin tämän ketjun, jossa kerrotaan vaimojen vieraista ja aisureista. Meillä on sovitusti vapaa avioliitto ja meille tapahtui parikymmentävuotta sitten erikoinen tapahtuma laivaristeilyllä. Sillä kerralla tunsin olevani todellinen aisuri. Heti Tukholman risteilyn aluksi menimme ruokailuun, jossa pöytäseuraksemme sattui veljekset, joista toinen oli tumma, raamikas ja keskusteleva. Huomasin vaimoni olevan silminnähden kiinnostunut hänestä. Juttelimme seuraavan päivän ohjelmasta ja mies kertoi olevansa liikematkalla ja seuraavana päivänä oli tärkeä neuvottelu, joten ensimmäinen ilta tulee ottaa rauhallisesti, mutta kertoi seuraavana päivänä ottavansa vapaammin. Mekin menimme vaimon ehdotuksesta nukkumaan, jotta olemme seuraavana päivänä pirteämpiä.
Seuraavana päivänä vaimoa tuntui kiinnostavan tämä liikemies entistä enemmän ja kysäisi minulta onko vapaa avioliitto täällä laivallakin voimassa. Tajusin hänen olevan tosi kiinnostunut vieraasta. Tulomatkalla tapasimmekin komistuksen alkuillasta baarissa ja juttelimme kaikenlaista ja tanssinkin joa alettua vaimoni halusi tanssia vuorotellen kanssamme. Yhden tanssin aikana vaimoni sanoi vieraan haluavan keskustella kanssani ja siksi hän lähtee käymään hytissä, jotta saamme olla kahden kesken.
Kahdenkesken mies sanoi vaimoni kertoneen liitostamme ja hänellä olevan lupa vieraisiin. Totesi myös vaimoni käyvän tosi kuumana hänelle. Mies sanoi olevansa puolestaan omistushaluinen ja kertoi pitävänsä naisen itsellään koko tapaamisen ajan. Hän halusi minulta varmistuksen, etten puutu jäljellä olevan laivamatkan aikana mitenkään heidän välisiin tekemisiin, edes silloin jos vaimoni aloitteesta he joutuisivat käymään hytissämme. Hyttiin ei siis olisi syytä mennä koputtamatta. Sanoin keskustelevani vaimoni kanssa ja antavani hänelle pian vastauksen.
Vaimoni tultua vein hänet tanssiin ja kerroin mitä minulta edellytettiin. Hän olikin asiasta tietoinen, sillä ne oli hänelle suunnilleen kerrottu. Vaimon mielestä minulla olisi mahdollisuus iskeä myös vieras ja voisimpa viedä hänet hyttiimme, sillä hänelle oli jäänyt käsitys, ettei hän sinne ehkä yöllä tulisi. Lopuksi kysyin vaimoltani: haluatko vierasta. Vastaukseksi tuli: haluan. Totesin luovuttavani hänet vieraalle.
Tanssin päätyttyä vein vaimoni vieraalle ja totesin: ole hyvä, vaimoni on sinun. Vieras vei vaimoni tanssimaan ja he katosivat heti tanssin päätyttyä jatkoille.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä