vierailija
Sori vaan, mutta 2+ ei näille mitään voi.
Jumala voi. Jeesus voi vapauttaa, 2+ ei.
Sori vaan, mutta 2+ ei näille mitään voi.
Jumala voi. Jeesus voi vapauttaa, 2+ ei.
Minunkin vaimoni, kahden lapsen äiti, tuli kerran kesäyönä kolmen jälkeen kotiin, ja syntisen kurjana tunnusti, kertoi koko jutun. Hän oli lähtenyt ystävättärensä houkuttamana kahden messuosastoaan pystyttävän miehen kanssa heidän hotellihuoneeseensa. Ystävätär antoi heti, mutta hän ajatteli, että hyväillään vaan ja pusutellaan. Mutta kun mies sai hänet riisuttua, ja siinä oli sen viereisenkin sängyn lätinät ja voihkeet, niin hän ajattelemattomuuksissaan antoi miehelle paljaaltaan. Kotimatkalla ystävätär oli hänet siitä haukkunut, ja samaa hän odotti minulta, mutta niin kävi, kuten kerroit, että minulla adrenaliini purskahti, terävöitti testosteronin, niin että tarinan päätteeksi piti kokea kuinka kiimaista on ottaa tuttu, toisen miehen paljaalla nussima aviovittu.me ollaan vaimon kanssa kokeiltu näitä juttuja jo vuosia. Eka kertaa vaimo jäi kiinni vieraisssa käynnistä kun tuli aamuyöstä kotiin vittu märkänä ja huulet imemisestä turvoksissa. Alkuun sain aivan pirunmoisen raivarin mutta yhtäkkiä huomasin et kalu stondaa aivan mielettömästi. Alkoi hitonmoinen pano ja tuli samalla nuoltua kunnolla nussittua vittua. En muista milloin olimme saaneet niin mahtavan orgasmin ja varmaan eka kertaa tultiin yhtä aikaa.Kaikki oli saanut alkunsa ravintolasta jossa mies oli tarjonnut vaimolle kyydin kotiin. Asunto-autossa oli sit naitu ja imutettu oikein kunnolla.Sen jälkeen ollaan kokeiltu myös yhdessä kimppaa ja monesti on vaimo lähtenyt yksinkin "ravintolaan". Ja olemme nauttineet kaikesta.Vaimo on yleensä ollut se joka on iskenyt sopivan miehen. Ja kerran myös naisen. Harvoin on kukaan torjunut vaikka on selvinnyt että kolmen kimppaan on haettu. Mutta kannattaa ensin tehdä asia selväksi. Ei mustasukkaisuutta eikä vihjailuja jälkeenpäin.Itse olen saanut ihania hetkiä kun olen nähnyt vaimon saavan vierasta.Ainoa sääntö meillä on ettei tuttujen kanssa naida ja salaa ei tehdä mitään kaikki kerrotaan.Mutta kannattaa muistaa pitää huolta terveydestään ja pitää järki päässään. Meillä tämä toimii näin ja suhteemme toimii hienosti.
Hei, ihan noin pitkälle en ole ajatellut, mutta nyt sytytti. Viime kesänä vuokrattiin mökki vaimon kanssa viikoksi, ja sen lopulla tuli sinne tytär miehensä kanssa. Se oli sitä helteiden aikaa, ja kun nuori pari estottomasti ui ja otti aurinkoa ilkosillaan, piti meidänkin vaimon kanssa tehdä samoin. Mutta kyllä se vaimoa hieman kiusasi ja hämmensi, sen näki ilmeistä ja kömpelöistä eleistä. Kun paljasta pillua ei voi siinä peitellä, sehän piti näyttää. Ja olla näkemättä, olla sitäkin tietoisempi, että nuorella hoikalla miehellä voi olla sitäkin jymäkämpi kalu. Kun aikuinen nainen tietää mitä sillä tehdään ja miltä se tuntuu, niin onhan ilmassa väreilyä. Seurasin mielenkiinnolla, ja nyt kun sanot, olisihan sellaisessa kypsän naisen ja nuoren himokkaan miehen, anopin ja vävyn naimisessa aivan erityistä alkuvoimaa. Jo näin fantasianakin.Samaa mieltä, että ehdottomasti teidän pitää toteuttaa suunnitelma, ja vaimon pitää saaha halunsa tyydytettyä! Eli eikun järjestelyt käyntiin, ja vaimo matkaan.
Minulla on taas sellainen salainen haave, että vaimoni naisi vävynsä kanssa. Me olemme kumpikin toisen kerran naimisissa, ja vaimolla on tytär edellisestä liitostaan. Tämä tytär on myöskin naimisissa, ja heillä on yksi lapsi. Olen pannut merkille, harvinaista kyllä, miten hyvät välit vaimollani ja vävyllään ovat. Usein kun he ovat meillä käymässä, on vaimoni sängyllä, ja vävy menee hänen viereensä päiväunille. Viatonta tietenkin, mutta minun ajatukseni lähti tästä lentämään. Muutenkin vävy on sellainen naisten mies, ja pepulle taputtelija. Aina halaamassa ja suukottamassa poskelle anoppiaan. Myös joskus kun käymme ravintolassa ja tanssimassa porukassa, vävy tietysti kohteliaana miehenä pyytää vaimoni tanssimaan. Siellä sitten anopilla kädet vävyn kaulassa, ja vävyllä on hyvä tilaisuus puristella anopin peppua samalla. Meillä ei ole kalun koko eikä muita ongelmia seksin suhteen, mutta olisi lisämaustetta ja kiihoketta lisää seksisopassa. Eikä näytä tyttärelläkään olevan ongelmia. Päinvastoin he ovat aika rohkea pari. Viimekesän helteellä katsottiin kerran vaimon kanssa vahingossa, kun pariskunta otti aurinkoa talomme takapihalla. Tytär halusi miehensä rasvaavan selkänsä aurinkorasvalla. Kohta mies otti rohkeasti vaimoltaan bikinien yläosan pois, ja rasvasi koko ylävartalon tissejä myöten. Samalla tytär puristeli selvästi pullottavaa kalua miehensä uikkareissa. Pussailivat ja hyväilivät rohkeasti toisiaan. Minulla alkoi myöskin tuntua kiristävä tunne housuissa, näinhän tytärpuolen ekakertaa yläosattomana. Vaimo tuumasi, että ei kai ne nyt ala naimaan tuossa. Ei jääty katsomaan pitempään, koska vaimo komensi minut pois kurkkikmasta salaa.
Toisaalta onhan minulla oma lehmäkin ojassa tässä haaveessani. Tytärpuolen sievät kasvot, ja niin jumalattoman haluttava vartalo on saanut minut ajattelemaan sellasta, että jos vävy naisi vaimoani, niin minä saisin nussia tytärpuoltani vastapalvelukseksi. Olen nimittäin pitemmän aikaa himoinnut tätä seksipakkausta, ja runkannut monet orkut häntä ajatellen. Uskon, että vaimo antaisi vävylle pimppiä, jos sellainen tilaisuus tulisi. Tai mistä minä tiedän, vaikka he olisivat jo naineetkin keskenään. On se vaimo niin kiimainen aina. Nyt soittamaan tytölle, ja samalla runkkaan, kun kuulen hänen seksikkään äänen puhelimessa ja ajattelen hänen upeita tissejään. Toivottavasti haaveeni toteutuu. Onko kenelläkään tällaisia mielessä? (!)
Hei, ihan noin pitkälle en ole ajatellut, mutta nyt sytytti. Viime kesänä vuokrattiin mökki vaimon kanssa viikoksi, ja sen lopulla tuli sinne tytär miehensä kanssa. Se oli sitä helteiden aikaa, ja kun nuori pari estottomasti ui ja otti aurinkoa ilkosillaan, piti meidänkin vaimon kanssa tehdä samoin. Mutta kyllä se vaimoa hieman kiusasi ja hämmensi, sen näki ilmeistä ja kömpelöistä eleistä. Kun paljasta pillua ei voi siinä peitellä, sehän piti näyttää. Ja olla näkemättä, olla sitäkin tietoisempi, että nuorella hoikalla miehellä voi olla sitäkin jymäkämpi kalu. Kun aikuinen nainen tietää mitä sillä tehdään ja miltä se tuntuu, niin onhan ilmassa väreilyä. Seurasin mielenkiinnolla, ja nyt kun sanot, olisihan sellaisessa kypsän naisen ja nuoren himokkaan miehen, anopin ja vävyn naimisessa aivan erityistä alkuvoimaa. Jo näin fantasianakin. Tosi hyvin ajateltu.
Minunkin vaimoni, kahden lapsen äiti, tuli kerran kesäyönä kolmen jälkeen kotiin, ja syntisen kurjana tunnusti, kertoi koko jutun. Hän oli lähtenyt ystävättärensä houkuttamana kahden messuosastoaan pystyttävän miehen kanssa heidän hotellihuoneeseensa. Ystävätär antoi heti, mutta hän ajatteli, että hyväillään vaan ja pusutellaan. Mutta kun mies sai hänet riisuttua, ja siinä oli sen viereisenkin sängyn lätinät ja voihkeet, niin hän ajattelemattomuuksissaan antoi miehelle paljaaltaan. Kotimatkalla ystävätär oli hänet siitä haukkunut, ja samaa hän odotti minulta, mutta niin kävi, kuten kerroit, että minulla adrenaliini purskahti, terävöitti testosteronin, niin että tarinan päätteeksi piti kokea kuinka kiimaista on ottaa tuttu, toisen miehen paljaalla nussima aviovittu.
Kyllä on vaimo jäänyt koukkuun mun isoon kulliin, kun haluaa joka viikko ja alkoi paljasta haluta.Ei ole helppoa pienimunaisilla. Oma riskinsä, kun laittaa vaimon isomunaisen hoitoon. Jospa vaimo alkaa karttamaan pikku piliä, eikä suostu enää mitättömän nakin kanssa rehkimään.
Usein käy niin, että vaimo tajuaa pienen munan pienuuden, kun saa isompaa, ja saa nauttia oikein olan takaa.
Miltä olo tuntuu aisankannattajalta, kun vaimo palaa hyvin naituna pikku pilin luokse?