Kamalimmat asiat maailmassa mielestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja maailmassa olisi paljon korjattavaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedättekö mitä, se on aika pitkälti juutalaisten "vika" että tälläkin hetkellä on lama. En tarkoita ettäkö juutalaisvainot olisivat olleet oikeutettuja, en todellakaan! Mutta jostain kumman syystä rikkaat isojen yhtiöiden omistajat ovat aika pitkälti kaikki juutalaisia.
Juutalaiset ovat fiksuja ja tykkäävät rahasta. Ei se sen kummempaa ole.

juu ja sen vuoksi "tavalliset" työssäkäyvät ihmiset saadaan täällä Suomessakin kärsiä. Kun isot pomot päättää...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedättekö mitä, se on aika pitkälti juutalaisten "vika" että tälläkin hetkellä on lama. En tarkoita ettäkö juutalaisvainot olisivat olleet oikeutettuja, en todellakaan! Mutta jostain kumman syystä rikkaat isojen yhtiöiden omistajat ovat aika pitkälti kaikki juutalaisia.
Juutalaiset ovat fiksuja ja tykkäävät rahasta. Ei se sen kummempaa ole.

juu ja sen vuoksi "tavalliset" työssäkäyvät ihmiset saadaan täällä Suomessakin kärsiä. Kun isot pomot päättää...
se on minun mielestäni vääryyttä jos mikä. Se johtaa siihen että ihmiset alkavat voimaan huonosti kun menee työpaikat alta, oma (mielen)terveys kärsii, tästä sitten joutuu kärsimään koko perhe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä oon tässä yrittänyt miettiä, mutten osaa nimetä mitään tiettyjä. Ehkä kokonaisiin kansoihin kohdistuvat massamurhat / vainot.
Tälläistä kommunistit saivat aikaan Ukrainassa.

"Teen suoran lainauksen (suomennokseni): "Eloonjääneiden kuvausten mukaan nälänhädän uhrit olivat niin epätoivoisia, että vanhemmat söivät omia kuolleita lapsiaan ja lapset vanhempiaan."
No juuri näitä tarkoitin. Kansanmurhat ja vainot, kaikkialla ennen ja nykypäivänä.
Suomessakin on entisiä ja nykyisiä kommunisteja, jopa korkeissa poliittisissa asemissa. Oikein vai väärin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä oon tässä yrittänyt miettiä, mutten osaa nimetä mitään tiettyjä. Ehkä kokonaisiin kansoihin kohdistuvat massamurhat / vainot.
Tälläistä kommunistit saivat aikaan Ukrainassa.

"Teen suoran lainauksen (suomennokseni): "Eloonjääneiden kuvausten mukaan nälänhädän uhrit olivat niin epätoivoisia, että vanhemmat söivät omia kuolleita lapsiaan ja lapset vanhempiaan."
No juuri näitä tarkoitin. Kansanmurhat ja vainot, kaikkialla ennen ja nykypäivänä.
Suomessakin on entisiä ja nykyisiä kommunisteja, jopa korkeissa poliittisissa asemissa. Oikein vai väärin?
Jäkäjäkä. Jos olisi kansanmurhaajia, niin olisi väärin. Meillä on aika lailla pahasti ryvettyneitä porvareita vallassa, että suuta soukemmalle nyt.
 
Rouva
- Lapsisotilaat
- Lapset sodan jaloissa
- Lapset nälänhädässä
- Lapset luonnonmullistusten uhreina
- Lapset väkivallan tai pedofilian uhreina
- Eläinrääkkäys

Noiden asioiden vuoksi toisinaan menetän yöuneni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mä oon tässä yrittänyt miettiä, mutten osaa nimetä mitään tiettyjä. Ehkä kokonaisiin kansoihin kohdistuvat massamurhat / vainot.
Tälläistä kommunistit saivat aikaan Ukrainassa.

"Teen suoran lainauksen (suomennokseni): "Eloonjääneiden kuvausten mukaan nälänhädän uhrit olivat niin epätoivoisia, että vanhemmat söivät omia kuolleita lapsiaan ja lapset vanhempiaan."
No juuri näitä tarkoitin. Kansanmurhat ja vainot, kaikkialla ennen ja nykypäivänä.
Suomessakin on entisiä ja nykyisiä kommunisteja, jopa korkeissa poliittisissa asemissa. Oikein vai väärin?
Jäkäjäkä. Jos olisi kansanmurhaajia, niin olisi väärin. Meillä on aika lailla pahasti ryvettyneitä porvareita vallassa, että suuta soukemmalle nyt.
Sotien jälkeen suomalaiset "fasistiset" puolueet ja yhdistykset kiellettiin vaikka ne eivät olleet osallistuneet kansamurhiin. Samalla logiikalla kommunistiset puolueet pitäisi kieltää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedättekö mitä, se on aika pitkälti juutalaisten "vika" että tälläkin hetkellä on lama. En tarkoita ettäkö juutalaisvainot olisivat olleet oikeutettuja, en todellakaan! Mutta jostain kumman syystä rikkaat isojen yhtiöiden omistajat ovat aika pitkälti kaikki juutalaisia.
Juutalaiset ovat fiksuja ja tykkäävät rahasta. Ei se sen kummempaa ole.

juu ja sen vuoksi "tavalliset" työssäkäyvät ihmiset saadaan täällä Suomessakin kärsiä. Kun isot pomot päättää...
se on minun mielestäni vääryyttä jos mikä. Se johtaa siihen että ihmiset alkavat voimaan huonosti kun menee työpaikat alta, oma (mielen)terveys kärsii, tästä sitten joutuu kärsimään koko perhe.
Ai juutalaiset pitäisi sulkea keskitysleireille kun kansalla menee taloudellisesti hiukan heikosti?
 
Naista määrittelevän uskonnon leviäminen länsimaihin. Pelkään ihan aidosti ja syystäkin. Kohta suomessakin puhutaan armomurhista. Nyt jo eilen uutisissa oli huntupäät pahoinpidelleet pikkuvauvan suomessa uskonnon nimeen......
Saivat sentään tuomion. Mutta se vain tekee sen että seuraava pahoinpitely salataan sairaalaltakin ja vauvan annetaan vaikka kuolla.



 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmisoikeusrikkomukset ja luonnon tuhoaminen.
Tää on hyvin kiteytetty; kaikki munkin listalla on ihmisoikeusrikkomuksia. Myös luonnon tuhoaminen saa mut voimaan pahoin.
Ihmisen ja luonnon edut ovat hiukan ristiriidassa keskenään?
Se vähän riippuu, miten asioita katsotaan. Mikä on ihmisten etu? Onko se ihmisoikeusrikkomusten lopettaminen? Vai katsotaanko, että on ihmisten etu kuluttaa ja kuluttaa ja kuluttaa ja kuluttaa, myös luonnonvaroja?

Luonnon pelastaminen voi pelastaa myös ihmiskunnan.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Naista määrittelevän uskonnon leviäminen länsimaihin. Pelkään ihan aidosti ja syystäkin. Kohta suomessakin puhutaan armomurhista. Nyt jo eilen uutisissa oli huntupäät pahoinpidelleet pikkuvauvan suomessa uskonnon nimeen......
Saivat sentään tuomion. Mutta se vain tekee sen että seuraava pahoinpitely salataan sairaalaltakin ja vauvan annetaan vaikka kuolla.
:eek: Siis mitä? Nyt mulla on mennyt jotain ohi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Naista määrittelevän uskonnon leviäminen länsimaihin. Pelkään ihan aidosti ja syystäkin. Kohta suomessakin puhutaan armomurhista. Nyt jo eilen uutisissa oli huntupäät pahoinpidelleet pikkuvauvan suomessa uskonnon nimeen......
Saivat sentään tuomion. Mutta se vain tekee sen että seuraava pahoinpitely salataan sairaalaltakin ja vauvan annetaan vaikka kuolla.
:eek: Siis mitä? Nyt mulla on mennyt jotain ohi...
Vauvaa silvottiin yksityisasunnon olohuoneessa ilman lääkärin läsnäoloa. Uutisissa näytettiin huntuihin piiloutuneet syylliset. Kasvoja ei tosin näytetty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Naista määrittelevän uskonnon leviäminen länsimaihin. Pelkään ihan aidosti ja syystäkin. Kohta suomessakin puhutaan armomurhista. Nyt jo eilen uutisissa oli huntupäät pahoinpidelleet pikkuvauvan suomessa uskonnon nimeen......
Saivat sentään tuomion. Mutta se vain tekee sen että seuraava pahoinpitely salataan sairaalaltakin ja vauvan annetaan vaikka kuolla.
:eek: Siis mitä? Nyt mulla on mennyt jotain ohi...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Puolivuotiaan+poikansa+ymp%C3%A4rileikkauttanut+%C3%A4iti+sai+sakot/1135256065661
 
**
kaikki lapsiin kohdistuva henkinen ja fyysinen väkivalta, hyväksikäyttö, hylkääminen yms.

Toki nuo nyt on paha asia aikuisiinkin kohdistuvana, mutta aikuiset pystyvät vaikuttamaan omiin asioihinsa. Lasten avuttomuus surettaa, täysin aikuisten armoilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maailmassa olisi paljon korjattavaa:
näitä nyt varmaan riittää pitkäksi listaksi asti..

mutta mua surettaa,järkyttää,ahdistaa ja ihan sydäntä puristaa kun mä ajattelen kaikkea vääryyttä ja pahuutta mikä kohdistuu lapsiin ja toisena kärjessä on se miten juutalaisia kohdeltiin natsi-Saksan keskitysleireissä (yleensäkkin kaikki rotuviha yms) :((((
Kyllä mä sanoisin, että Natsi-Saksan kauheudet ovat olleet ihan yhtä kamalia kuin lasten hyväksikäyttö, ellei kauheampaakin. Lapsiahan sielläkin kidutettiin ja tapettiin.

 
vierailija
Ilkeys ja pahansuopuus tällä palstalla.
Mistään ei voi kirjoittaa vakavissaan, kun kaikki menee kuitenkin läskiksi.
Luen vain aamun pääuutiset. Sitten paperiset uutiset kelpaavat vain torin kalamyyjien asiakkaiden kalojen kääreiksi.
 

Yhteistyössä