vierailija
Milloin olette saaneet plussan alkionsiirron jälkeen? Eli montako päivää siirron jälkeen siis?
Alkio 5 päiväinen siirrettäessä ja ensimmäinen plussa siirrosta 5 pvän päästä. Virallinen plussa sitten 12 pvää siirrosta, kun piti testata.Milloin olette saaneet plussan alkionsiirron jälkeen? Eli montako päivää siirron jälkeen siis?
Alkio 5 päiväinen siirrettäessä ja ensimmäinen plussa siirrosta 5 pvän päästä. Virallinen plussa sitten 12 pvää siirrosta, kun piti testata.
Ei ollut eikä ole vieläkään. Jos tätä jäätävää turvotusta ei laske.Okei, kiitos! Oliko sulla jtn raskausoireita varhain testatessa?
Hyvä tietää, vähän verrokiksi. Odottelen vielä pari päivää ja uskaltaudun testaamaan itsekin...Ei ollut eikä ole vieläkään. Jos tätä jäätävää turvotusta ei laske.
Kiitos kokemuksen jaosta. Tää juuri on vaikeaa, kun ei oikein tiedä onko oireet tukilääkkeistä vai mistä johtuen. Testipäivä tuntuu tosi kaukaiselle, kun näin viikon kiltin odottelun jälkeen alkaa hermot pettää.Itse maltoin odottaa virallseen testipäivään saakka, kun puoliso ei halunnut testata etuajassa. Vahva plussa tuli iltapissasta 10 päivää blaston siirrosta. Oireita oli ollut noin viikon verran, mutten osannut sanoa johtuivatko ne tukilääkityksestä vai raskaudesta.
Moikka,
Mulla siirrettiin 5-päiväinen alkio 27.5. Olin päättänyt, etten testaile, mutta sitten aloitin viime perjantaina. Ja mitään ei näkynyt testissä. Olin jo luovuttanut. Eilen (=8 päivä alkionsiirrosta) tulikin haamuviiva alkuillasta tehstiin. Minulle on tehty 4 siirtoa aikaisemmin, enkä ole koskaan plussannut, tms.
Mutta kyllä sitä haamuviivaa piti etsiä ikälaseilla. Tein aika monta testiä sitten, kun mopo karkas käsistä ja huomasinkin, että osassa se haamu tuli vasta 3-5 minuutin sisään - olin olettanut, että tulisi heti.
Rintoja on kivistänyt ja vatsaa on vähän väännellyt matkan varrella. Eilen tuli pieni vaaleanpunainen tuhru pikkareihin ja tämä saikin minut tekemään sen testin, kun ajattelin, että tässä se nyt oli, mutta sekin sitten vielä, että hormoni-tuki ei riittänyt edes testipäivään. Tänään siis minulla testipäivä.
Kävin juuri Synlabissa tekemässä HCG-testin, kun se on minulla ollut aina alle 5 ja nyt ekaa kertaa tosiaan näkyi haamu.
Toki voi olla myös kemiallinen raskaus. Mutta on edes jotain, kun on tullut mietittyä, että pitäisikö tehdä uusi ERA-testi.
Kiitos . Mikä sun tilanne?Kävin eilen verikokeessa ja HCG-arvo 48 - huomenna uusi verikoe ja pitäisi olla tuplaantunut, muuten raskaus ei jatkune. Raskaustesti (kaupan kynämäinen) näytti tänään haaleampaa haamua.Oho, no niin. Kiitos kokemuksen jaosta. Toivotaan, että sieltä plussa vahvistuisi!