vierailija
käytä jo viilaharjaa ettei mene tukkeeseenkun niin ahkerasti viilaatKäsittääkseni menopaussissa hormonit vähenee eikä leijaile...
käytä jo viilaharjaa ettei mene tukkeeseenkun niin ahkerasti viilaatKäsittääkseni menopaussissa hormonit vähenee eikä leijaile...
Kademammojen.. Tulee vähän sellainen vaikutelma, ettet naisia oikein tunne.Tietysti halusit ymmärtää väärin vaikka olennaisuus jäi puuttumaan ja oli arvattavissa
Korjattu:
Syytön minä siihen olen kun ilmaiset itseäsi noin heikostikäytä jo viilaharjaa ettei mene tukkeeseenkun niin ahkerasti viilaat
Tälläinen herkku Hjalliksella.Ongelma taitaa olla siinä, että yksikään täyspäinen keski- ikäinen nainen ei ota kovinkaan heppoisin peruisten miestä paapottavaksi.
Joku nuori epävakaassa tilassa oleva neito saattaa hairahtua vanhukseen, mutta lähtee yleensä lätkimään kolmenkympin tietämillä.
Täällähän teidät oppii poikanenkin tuntemaan.Kademammojen.. Tulee vähän sellainen vaikutelma, ettet naisia oikein tunne.
Syyttömiä me olemme sinun sairaaseen mielikuvitukseen...Syytön minä siihen olen kun ilmaiset itseäsi noin heikosti
Kun nyt saisit sen ensimmäisenkin.Täällähän teidät oppii poikanenkin tuntemaan.
Miehet haluavat aina nuoren naisen. Vai haluavatko?
Kyllä enemmistö haluaa ja siitäkös vanhemmat naiset on kateellisii
Tälläinen herkku Hjalliksella.
𝓙𝓪𝓼𝓶𝓲𝓷𝓮 𝓟𝓪𝓳𝓪𝓻𝓲 (@jasminepajari) • Instagram-kuvat ja -videot
3,594 seuraajaa, 832 seuraa, 134 julkaisua - Katso käyttäjän 𝓙𝓪𝓼𝓶𝓲𝓷𝓮 𝓟𝓪𝓳𝓪𝓻𝓲 (@jasminepajari) Instagram-kuvia ja -videoitawww.instagram.com
Ja sinä joudut tyytymään kuviin.Tälläinen herkku Hjalliksella.
𝓙𝓪𝓼𝓶𝓲𝓷𝓮 𝓟𝓪𝓳𝓪𝓻𝓲 (@jasminepajari) • Instagram-kuvat ja -videot
3,594 seuraajaa, 832 seuraa, 134 julkaisua - Katso käyttäjän 𝓙𝓪𝓼𝓶𝓲𝓷𝓮 𝓟𝓪𝓳𝓪𝓻𝓲 (@jasminepajari) Instagram-kuvia ja -videoitawww.instagram.com
Mikä menopaussissa muka on negatiivista? Mä ainakin nautin elämästäni.ja sinä menopaussilainen haluut kieltää tosiasia
Harmi kun sinä et ole yhtä kaunis ja viisas kuin Jasmine.Ja sinä joudut tyytymään kuviin.
Uupuvat ressukat nuoren vauhdissaNuori nainen nuorentaa vanhaa miestä kummasti
kiukkuisuus ja sexuaalinen kylmyys tullee kuvioihinMikä menopaussissa muka on negatiivista? Mä ainakin nautin elämästäni.
Niinhän sä kuvittelet. Kyllä se nahka lerpsahtaa (ja muu), vaikka olisi mikä daami vieressä.Nuori nainen nuorentaa vanhaa miestä kummasti
Leonardo DiCaprio on säälittävä, nolo ja jälkeenjäänyt vätys?
Näillä helteillä ei ketään vaivaa kylmyys.kiukkuisuus ja sexuaalinen kylmyys tullee kuvioihin
sinulla ei ainaskaa kylmyys mutta tuo toinen ehkä
Naisten mielestä raha nuorentaa vanhaa miestä.Onneksi hänellä on paljon rahaa, kasvot alkavat olla jo sen verran turvoksissa alkoholista.
Pitäisivätpä muut papat itsensä kunnossa kuten meitsiUupuvat ressukat nuoren vauhdissa
Tarkoittaako nuorentaminen papparaisen rahojen kynimistä?Naisten mielestä raha nuorentaa vanhaa miestä.
mitä välii kun molemmat saa haluamansa ja on tyytyväissi ja onnellisiiNaisten mielestä raha nuorentaa vanhaa miestä.
Anniehan tuli Suomeen vielä sinuakin vanhemman miehen takia... ja taatusti vaihtaa tarpeen vaatiessa taas nuorempaanPitäisivätpä muut papat itsensä kunnossa kuten meitsi
Annie on 33 v nuorempi ja saa usein illalla tunteroisen kyytiä. Ja aamulla taas uudestaan, mutta hiukan pikaisemmat
Siinä taas yksi esimerkki siitä kuinka naiset rahastavat seksistä.Eihän tuosta ole kuin vähän aikaa, kun uutisoitiin 100-vuotiaasta miehestä, joka ei tiennyt onko naimisissa vai ei kuppaajansa kanssa.
joo, mutta ei köyhällä oo varaa
Pyykkikoneet menee rikki heti kun takuuaika on ohi.joo, mutta ei köyhällä oo varaa