vierailija
Minunkin kaivatullani on useita kaipaajia. Vaan turhaan jokainen, kun kumppani vie voiton.Joku kaipaa samannimistä naista kuin mä. Eikä se ole ihme, hän on universumin kaunein.
Minunkin kaivatullani on useita kaipaajia. Vaan turhaan jokainen, kun kumppani vie voiton.Joku kaipaa samannimistä naista kuin mä. Eikä se ole ihme, hän on universumin kaunein.
Muistan tuon tunnelman muutaman vuoden takaa, kun kaikki oli vielä mahdollista. Elämäni ihanimpia aikoja.Orastava odotus ja onnen tunne.. Hento lepatus, haave on herätetty. Ensi viikkoon, herraseni.
Paremmin kuin eilen.Onko kaikki hyvin?
Milloin olette viimeksi nähneet toisenne?Oma kaivattuni, kaunis puheääni ja varmaan kaunista laulantansakin myös.
Orastava odotus ja onnen tunne.. Hento lepatus, haave on herätetty. Ensi viikkoon, herraseni.
Puhelin kädessä?Viime yönä nukahdin kesken viestin lähettämisen, mutta nyt olen vielä virkeänä. Hyvää yötä, nuku hyvin.
Minä sinun. Nälkä ei sammu.Olen sun tarpeessa
Ja minä sinun, nuku hyvin rakasOlen sun tarpeessa
Niin kai. Huono tapa kirjoittaa sängyssä viestejä.Puhelin kädessä?
Niinhän minäkin kirjoitan joka ilta peiton alta.Niin kai. Huono tapa kirjoittaa sängyssä viestejä.
Kenen pitäisi?Onhan se, vähän hölmöä, päivästä toiseen lähetellä näitä terveisiä tuuleen. Oikea ihminen ei niihin tarraa ja siksi asiat ovat niin kuin ovat.