vierailija
Sai varmaan paljon spämmiä haastatteluun liittyen.Kroatialainen teinitwitteristi laittoi tilinsä suojatuksi.
Sai varmaan paljon spämmiä haastatteluun liittyen.Kroatialainen teinitwitteristi laittoi tilinsä suojatuksi.
Tuon alkuperäisen kääntäjän (lana) twiitit on nyt muuttuneet yksityisiksi niin ehtikö kukaan lukea minkä paskamyrskyn sai niskaansa? Tai seuraako joku häntä että näkisi twiitit?Puhuuko tuo viimeinen kommentoija nyt Sadiesta vai kenestä?
Eli puhuu paskaa niinkuin arvelinkinKroatialainen teinitwitteristi laittoi tilinsä suojatuksi.
Mistä haastattelusta on kyse? Luulin että puhuttiin siitä vanhemmasta, jossa Jure ja Bojan naureskelivat että ei ole tyttöystäviä.Bl haastattelu ollut kahdeksan tai yhdeksän päivää sitten eli nykin matkan jälkeen vai mitä haet takaa, eiköhän se S ole vain ystävä eivät ole aiemmatkaan kumppanit lörpötelleet enkä ajattelisi B:täkään näin tyhmäksi
No tää on aika selvä juttu, kun ne saavutukset tuli just tossa vaiheessa. Bojanhan onnitteli sitä niistä Emmoista.Kn saavutuksia postattiin stooreihin ennen tänne tuloa ja sitä ei ole koskaan ennen tehty. Sisältöä ei tuotettu Bn uuden suhteen takia.
Sadiesta on juoruiltu vuosikaudet eikä se ole reagoinut mihinkään huhuihin oikeastaan ikinä. Tuskin tällainen sitä hetkauttaa, että joku kroatiaksi kertoo bojanin puhuneen tyttöystävästä ja se yhdistetään suhteellisen pienessä fandomissa häneen.Toivottavasti B ja S ystävyys edes säilyy, jos S kokee, että luottamus on petetty selän takana
Eikö BL ja B tavanneet nimenomaan siellä Madridissa? Siitä tuossa kai puhutaan.Bl haastattelu ollut kahdeksan tai yhdeksän päivää sitten eli nykin matkan jälkeen vai mitä haet takaa, eiköhän se S ole vain ystävä eivät ole aiemmatkaan kumppanit lörpötelleet enkä ajattelisi B:täkään näin tyhmäksi
Joo ei tämä nyt kyllä ole mikään skandaali. Ihmiset on vähän kuplautuneet täällä. Juorut jää elämään ja fanit luultavasti ”tietää” mutta kumpikaan ei julkisuuteen asiaa paljasta ja se on siinä.Sadiesta on juoruiltu vuosikaudet eikä se ole reagoinut mihinkään huhuihin oikeastaan ikinä. Tuskin tällainen sitä hetkauttaa, että joku kroatiaksi kertoo bojanin puhuneen tyttöystävästä ja se yhdistetään suhteellisen pienessä fandomissa häneen.
Mäkin luulen ettei tämä ole heille minkään arvoinen. Tuskin edes bojan on kuullut koko haastattelusta. Ja vaikka heillä olisikin aikaa pyöriä twitterissä (eivät ole ainakaan päivittäneet sitten maaliskuun sinne mitään), ei sielläkään joka asia tule omille silmille. Ei ne nyt kuitenkaan seuraa jokaista fanitiliä. Eli vaikka juuri tänä aamuna Nace avaisi Twitterin, sieltä saattaisi tulla esimerkiksi euroviisupäivityksiä tai jotain Daily Bojan shuffling videoita. Iltapäivästä algoritmit voi tuoda jo jotain muuta esille.Joo ei tämä nyt kyllä ole mikään skandaali. Ihmiset on vähän kuplautuneet täällä. Juorut jää elämään ja fanit luultavasti ”tietää” mutta kumpikaan ei julkisuuteen asiaa paljasta ja se on siinä.
Noin yleisesti ei kannata siellä kaikkea uskoa. Joku selkeästi kokeilee välillä mikä menee läpi.Vauvalla joku laittoi illan viimeisenä viestinä:
"Ja jankutuksen voi lopettaa, haastattelussa BL tosiaan mainitsee ainoastaan oman tyttöystävänsä, josta Bojan on kysynyt sitten. Onnea on kieltä puhuva kaveri, jonka laitoin asialle tarkistamaan.
Pitää mua varmaan hulluna, mut eipä siinä uutta ole."
Jaa-a, ei nyt tiedä mitä uskoa. Voihan toikin olla keksittyä...
Hitsi mä haluan sanatarkan litteraatin tuosta kohdasta. Koska LadySlon mukaan puhuttiin eri sanankääntein mutta hän ei avannut kokonaan tuota dialogia.LadySlo:kin käänsi/vahvisti jo, että BL puhunut omasta tyttöystävästään
Minä uskon slovenialaista, ehkä puutarhassa voit koittaa kysyä tarkennustaHitsi mä haluan sanatarkan litteraatin tuosta kohdasta. Koska LadySlon mukaan puhuttiin eri sanankääntein mutta hän ei avannut kokonaan tuota dialogia.
Oma tulkintani että twitteristi kuvitteli kääntävänsä BL haastattelua ja BL olevan se mikä siinä kiiinnostaa mutta sitten sivussa tuli kääntäneensä jotain mikä oli toisen fandomin jäsenille kiinnostava asia/arka paikka ja tivaus käännöksestä ja paskamyrsky alkoi.Eli puhuu paskaa niinkuin arvelinkin
Just näin. Ikävä juttu, mut tuskin tahallinen.Oma tulkintani että twitteristi kuvitteli kääntävänsä BL haastattelua ja BL olevan se mikä siinä kiiinnostaa mutta sitten sivussa tuli kääntäneensä jotain mikä oli toisen fandomin jäsenille kiinnostava asia/arka paikka ja tivaus käännöksestä ja paskamyrsky alkoi.
Luulisi kroatialaisen ymmärtävän paremmin haastattelun kuin sloveenin?Minä uskon slovenialaista, ehkä puutarhassa voit koittaa kysyä tarkennusta
Joo ei tässä kyl enää tiedä et ketä ja mitä pitäis uskoaK fanitkin aloittaa. Vois oikeesti joku mennä korjaamaan ton jos se käännös ei pidä paikkaansa. Itse en omalla nimelläni viitsi ja kun en tiedä ketä uskoa.
Teiniä en kyllä, slovenialaiset kyllä yleisesti osaa myös kroatiaaLuulisi kroatialaisen ymmärtävän paremmin haastattelun kuin sloveenin?
Mietin vähän samaa, etenkin jos on epäselvä kohta. Odotan, että vielä joku kroatiaa puhuva korjaisi TW:ssa tai muualla.Luulisi kroatialaisen ymmärtävän paremmin haastattelun kuin sloveenin?
Mitä olen Joksujen haastattelua katsonut niin ei he ainakaan kovin sujuvasti ole osanneet kuin B.Teiniä en kyllä, slovenialaiset kyllä yleisesti osaa myös kroatiaa