vierailija
Mä olisin kieltämättä halunnut nähdä tiktok videon siitä, kun sä syöt Kamelin pallihieltä haisevaa haalarin housuosaa.En minä turhaan luvannut sitä kamelin asua syödä
Mä olisin kieltämättä halunnut nähdä tiktok videon siitä, kun sä syöt Kamelin pallihieltä haisevaa haalarin housuosaa.En minä turhaan luvannut sitä kamelin asua syödä
Kaikki nämäkin henkilöt keskittyy Sadien ympärille.Voisi olla myös Rosie tai se Billie, kummankin postauksiin on kommentoinut.
Ja Alikan...Bojan meni Barcelonan kautta Nykkiin ja todistetusti tapasi ainakin Sadien siellä.
Siellä on kyllä jankattu vaan että yksityishenkilöt ei kuulu ketjuun ja siihen ketjuun piti kuulua myös fiilistely K ja B tekemisistä. Ja oikealla gf ei ole mitään tekemistä shippauksen kanssa.Ei siellä silti voi siitä puhua Boitsun yhteydessä. Se on K/B-ketju, päähenkilöitä ei shipata muille.
Alikalla tais olla poikaystävä. Siis muu kuin Bojan.Ja Alikan...
Ei ole tässä puhuttiin Baby Lasagnan tyttöystävästä, joku käsittänyt väärin ja olishan toi jo Slovenian lehdissä muuten, kun tästä jo 8 päivää
Jos tuossa ketjussa referoitu Baby Lasagnan haastattelu on käännetty oikein, voi tuosta tulkita, että Sadie todella on Bojanin tyttöystävä. On siis Madridissa tavannut BL:n ja kertonut tälle, että menee seuraavaksi tapaamaan tyttöystäväänsä.
Turha siitä silti mennä sinne juttelemaan, kun se on K/B-shippiketju. Miksi turhaan haastaa riitaa siellä asiasta?Siellä on kyllä jankattu vaan että yksityishenkilöt ei kuulu ketjuun ja siihen ketjuun piti kuulua myös fiilistely K ja B tekemisistä. Ja oikealla gf ei ole mitään tekemistä shippauksen kanssa.
Voihan hän toki olla esim. bi tai pan. Ei se nykyinen kumppani välttämättä kerro kaikkea henkilön mielenkiinnon kohteista.Mä oikeesti luulin et B ei oo kiinnostunu naisista...
Pidän itsekin vielä virhettä mahdollisena. Kaikki kun eivät tajua että juuri se B kohta siitä haastattelusta oli se meitä kiinnostavin vaan on harhaluulo että BL haastattelussa kiinnostavinta olisi itse BL.Voiskohan ton nyt vahvistaa joku muukin ku joku 15-vuotias, joka on kääntäny ton haastiksen kohdan. Ihmettelen kyllä et miten tosta ei oo jo aiemmin noussu mitään juttua ku haastis tullu kuitenki jo 8 päivää sitten.
Joo, k/b shippaajat kuuluu sinne, ei-shippaajat tänne.Turha siitä silti mennä sinne juttelemaan, kun se on K/B-shippiketju. Miksi turhaan haastaa riitaa siellä asiasta?
Mä kyllä uskon et voi puhua tyttöystävästä epävirallisessa tilanteessa ja ei esim. haastatteluissa. Tää kyllä selittäis niin monta asiaa. Se K ja B erilainen käytös lavalla ja muutenkin julkisesti. Ei enää mitään samanlaista kuin NTllä. Uusi suhde selittää kaiken.Hmm, vähän kyllä epäilyttää tää juttu. Siis kyllähän B:llä voi aivan hyvin olla tyttöystävä, mutta paljastaisiko hän sen noin vain vieraalle ihmiselle? Vauvalla joku väitti kieltä osaavan kaverinsa kuunnelleen tuon haastattelun ja sen mukaan puhe ois ollut vain BL:n tyttöystävästä. Mutta tiedä näitä, luotettavaa käännöstä kaivattaisiin!
BL mainitsee jonkun podcastin jossain sivulauseessa että Bllä on tyttis eikä mitään tarkempia tietoja. Eipä se mikään uutinen välttämättä ole.Ei ole tässä puhuttiin Baby Lasagnan tyttöystävästä, joku käsittänyt väärin ja olishan toi jo Slovenian lehdissä muuten, kun tästä jo 8 päivää
Koska sinne piti kuulua myös fiilistely ja oikealla suhteella ei pitänyt olla mitään tekemistä shippauksen kanssa.Turha siitä silti mennä sinne juttelemaan, kun se on K/B-shippiketju. Miksi turhaan haastaa riitaa siellä asiasta?
Ei mainitse älä puhu pötyäBL mainitsee jonkun podcastin jossain sivulauseessa että Bllä on tyttis eikä mitään tarkempia tietoja. Eipä se mikään uutinen välttämättä ole.
Saat kyllä turpiisi siellä, jos yrität mennä "fiilistelemään" B:n tyttiksestä sinne. Oikealla suhteella ei olekaan mitään tekemistä shippauksen kanssa, ja K/B-shippiketjuhan se on, eli shippaus jatkuu varmaan maailman hamaan tappiin saakka. Eikö tämä paikka kelpaa, vai miksi sinne pitäisi mennä?Koska sinne piti kuulua myös fiilistely ja oikealla suhteella ei pitänyt olla mitään tekemistä shippauksen kanssa.
Jos pitää valita uskonko vauvalaista joka pyysi jotain tuttuaan kääntämään hetkessä haastattelua vai twitteristä niin valitsen jälkimmäisen näillä tiedoilla.Hmm, vähän kyllä epäilyttää tää juttu. Siis kyllähän B:llä voi aivan hyvin olla tyttöystävä, mutta paljastaisiko hän sen noin vain vieraalle ihmiselle? Vauvalla joku väitti kieltä osaavan kaverinsa kuunnelleen tuon haastattelun ja sen mukaan puhe ois ollut vain BL:n tyttöystävästä. Mutta tiedä näitä, luotettavaa käännöstä kaivattaisiin!
Se K ja B on ollut pelkkää näytöstä. Ei heidän kaveruutensa vaikuta millään tavoin kummankaan parisuhteeseen.Mä kyllä uskon et voi puhua tyttöystävästä epävirallisessa tilanteessa ja ei esim. haastatteluissa. Tää kyllä selittäis niin monta asiaa. Se K ja B erilainen käytös lavalla ja muutenkin julkisesti. Ei enää mitään samanlaista kuin NTllä. Uusi suhde selittää kaiken.
Vai K ja B välisen suhteen fiilistely/shippaus ei muita parituksia ja tämä kyseinen asia ei nyt oikein vaikuta luotettavalta muutenkaanKoska sinne piti kuulua myös fiilistely ja oikealla suhteella ei pitänyt olla mitään tekemistä shippauksen kanssa.
Nyt kyllä näyttäis siltä, että Bllä tosiaan on tyttöystävä. Ei se sun jankkauksella muuksi muutu.Ei mainitse älä puhu pötyä
Mitähän väliä jollain nettiturpiinsaannilla on kenellekään.Saat kyllä turpiisi siellä, jos yrität mennä "fiilistelemään" B:n tyttiksestä sinne. Oikealla suhteella ei olekaan mitään tekemistä shippauksen kanssa, ja K/B-shippiketjuhan se on, eli shippaus jatkuu varmaan maailman hamaan tappiin saakka. Eikö tämä paikka kelpaa, vai miksi sinne pitäisi mennä?
Ei ole mitään todistetta tästäNyt kyllä näyttäis siltä, että Bllä tosiaan on tyttöystävä. Ei se sun jankkauksella muuksi muutu.