K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisi se vaan en osaa selittää, mutta pelkäisin jotain omaa romahdusta tyyliin Aito, Sadieta ja Damonia K saisi ihan vapaasti seurata eivät he B:n kumppaneita ole, Damon on kaikkien joksujen työkaveri ja koen muutenkin, että hän on vaan Krisistä kiinnostunut, jos jostakin
Mutta ainoa mikä yhdistäisi Sadien ja Damonin Khon olisi B. Kyllä mulle olisi merkki jostain enemmästä jos K alkaisi seurata just nyt Sadieta. Tuskin se Stranger Things faniksi just nyt alkaisi.
 
vierailija
Mutta ainoa mikä yhdistäisi Sadien ja Damonin Khon olisi B. Kyllä mulle olisi merkki jostain enemmästä jos K alkaisi seurata just nyt Sadieta. Tuskin se Stranger Things faniksi just nyt alkaisi.
No toihan on niin suosittu sarja, että hyvin voisi seurata ja voihan se B:n kavereita seurata, en minä siitä suhdetta mitenkään saa kehiteltyä, kun mitään materiaalia läheisistä väleistä ei ole
 
vierailija
Mitä h*lvetin merkitystä sillä on kenellekään täällä kuka K:n gf seuraa tai ei seuraa? Mä en tajua mikä siinä on niin kiinnostavaa muille kuin k&b shippareille, ja tämä piti olla heistä vapaa ketju.
 
vierailija
Miten sä suhtauduit esim siihen damonin ja bojanin sylikuvaan tai sohvavideoon?
Siis minun mielestä siinä ei edes kunnolla istuttu sylissä tai en oikeastaan muista edes enää koko kuvaa ja se toinen oli ihan pelleilyvideo, jossa Jurekin hyppää päälle ja Vita kikattelee vieressä, D näyttää siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa ja kun tiedän, että tämä on D:n tyyli vihjailla kaikenlaista esim. juuri Colen kanssa niin kaikenkaikkiaan jää kaverivibat minulle
 
vierailija
Siis minun mielestä siinä ei edes kunnolla istuttu sylissä tai en oikeastaan muista edes enää koko kuvaa ja se toinen oli ihan pelleilyvideo, jossa Jurekin hyppää päälle ja Vita kikattelee vieressä, D näyttää siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa ja kun tiedän, että tämä on D:n tyyli vihjailla kaikenlaista esim. juuri Colen kanssa niin kaikenkaikkiaan jää kaverivibat minulle
Heh. No voihan sen noinkin nähdä.
 

Yhteistyössä