Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpöhöpö. Se on anygays K:n juttu. Kyllä B ja D shipistä pitää omat termit löytyä eikä kopioida niitä muilta. Kai siitä nyt edes tuon verran saatte omia juttuja irti jos haluatte sitä fiilistellä?
Mulla ei ole mitään halua/tarvetta heitä shipata. Mielestäni vaikuttaa siltä, että heidän välillä on muuta kuin vain ystävyyttä, m mutta jos näin ei ole niin hyvä niin. Ei se minun arkeen vaikuta millään lailla.
 
vierailija
Mulla ei ole mitään halua/tarvetta heitä shipata. Mielestäni vaikuttaa siltä, että heidän välillä on muuta kuin vain ystävyyttä, m mutta jos näin ei ole niin hyvä niin. Ei se minun arkeen vaikuta millään lailla.
No ei hetkauta minuakaan suuntaan tai toiseen. Ystävyyttä/bromancea olen täälläkin fiilistellyt. Silti on vähän köyhää ottaa K:n omat jutut toiseen shippiin.
 
vierailija
Huutelin vauvalla onko meillä Espanja nautoja tai ketään menossa tuonne Madridin pre partyihin? Sinne olisi lauantaille lippuja vielä ja tekisi mieli lähteä, mutta yksin ois ankeeta. B on siellä lauantaina.
 
vierailija
B on kyllä pikku tuhmeliini. Lääppii Damonia ja nyt vasta huomasin hänen oman "I am Nace and I have a mighty D"-storyn 🤭😍

 
vierailija
vierailija
Samaa mieltä tästä, eron huomaa kyllä selkeästi niin ei nämä keinotekoiset paritukset oikein toimi
Ohis, mutta netti on täynnä erilaisia shippi pareja. Osa niistä on minusta hyvinkin keinotekoisesti luotu. Siitä huolimatta ne shipit ovat saattaneet porskuttaa jo 20 vuotta. Jos ei kuitenkaan lähdetä sille linjalle, että minkälainen shippi pari on oikeanlainen, sen päättää jokainen shippaaja itse. Siinä olet oikeassa, että jokaiselle parille on oma paikkansa ja niihin paikkoihin ei kuulu tulla hieromaan muita shippi pareja.
 
vierailija
Bojan tutustu Käärijään, ei Jereen. Vaikka Jereksi häntä kutsuukin. Nyt kun Jerppa on "laskeutunut" Käärijämoodista, niin sille ns kemialle voi sanoa goodbye
Mä kyllä sanoisin, että Bojanin kansss Käärijä-maski putosi aika pian pois Jeren kasvoilta, ja Bojan pääsi tutustumaan nimenomaan Jereen. Ja ihastui vilpittömään ja suurisydämiseen vantaalaiseen, kuten aika moni meistä muistakin.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä kyllä sanoisin, että Bojanin kansss Käärijä-maski putosi aika pian pois Jeren kasvoilta, ja Bojan pääsi tutustumaan nimenomaan Jereen. Ja ihastui vilpittömään ja suurisydämiseen vantaalaiseen, kuten aika moni meistä muistakin.
Näinhän se meni. Ainoat, jotka tän kieltää, joka haluaa hämmentää tai ei sitten vain suostu uuden suosikkishippinsä edessä enää muistamaan tosiasioita. B kutsui melkein alusta lähtien Kärtsää Jereksi, eikä niissä videoissa, joita meille on suotu heistä, ole mitään Käärijä-show'ta käynnissä, vaan ihan Jeren ja Bojanin sekoilut.
 
vierailija
Ihan vilpittömästi kysyn, että mitkä B:n sanomiset/vihjailut ovat viime aikoina osoittautuneet uutisankoiksi? En nyt heti muista mitään, vai johtuuko vaan siitä, että tässä tarinassa on niin paljon käänteitä, ettei kaikki jää mieleen.
- K tulee bussiin heidän kanssaan ja jatkaa ainakin Tallinnaan.
- Vietämme mahdollisimman paljon aikaa yhdessä kun tulemme Suomeen
 

Yhteistyössä