vierailija
Pyy söisi talvella mieluiten Kirjavapillikkeen siemeniäParempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Pyy söisi talvella mieluiten Kirjavapillikkeen siemeniäParempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.
Räknääminen tulee ruotsinkielen laskemisestaOle viisas. Kohtele itseäsi ja mieltäsi myötätuntoisen hyväksyvästi. Jos olet lempeä itsellesi, alat olla lempeä myös muille.
En tiedä kuka tämän on räknäillyt, mutta hyvä ja toimiva ohje.
Tjaa, en tiedä mitä tai ketä oon tarkottanu v.2017Tunnetko olevasi esim. minun seurassani palstalla?
siis häh?Ei ole tyhmyyttä tehdä virheitä, mutta on tyhmyyttä ottaa niistä opiksi
kysyttiin että mikä sopii palstaan/palstalaisiinsiis häh?
pitäisi olla tietty ”mutta on tyhmyyttä olla ottamatta niistä opiksi
Niin mutta perinteisillä, ei itse keksityillä.kysyttiin että mikä sopii palstaan/palstalaisiin
Parempi edes yksi lenkkimakkarapötkö Alepan kylmätiskillä kuin lavallinen keskusvarastollaEi uusi nimimerkki palstan miesoletettua paranna.
Setikselle, nyksälle Super-Setikselle parempi lenkkimakkara pöksyissään kuin 10 alipainoista filippiiniläistä naikkosta naapurin sedän töllissä.Parempi edes yksi lenkkimakkarapötkö Alepan kylmätiskillä kuin lavallinen keskusvarastolla
t. s-setis
Kieli elää. Krista Kiuru sanoi A-studiossa ”ajaa härkää sarvista” vaikkaNiin mutta perinteisillä, ei itse keksityillä.
Oih Alepa, älä nyt tee minusta ihan positiivisen vauhkoa jo näin maanantaina, kun aloin nyt ajattelemaan kymmentä kuumaa (normipainoista pituuteensa nähden) filippiinonaista naapurissa, kukin malttamattomana odottamassa antamaani syvähoitoa vuorollaanSetikselle, nyksälle Super-Setikselle parempi lenkkimakkara pöksyissään kuin 10 alipainoista filippiiniläistä naikkosta naapurin sedän töllissä.