on ollut niin monenlaista hommaa ettei ole joutanut täällä luuhaamaanHeippa pitkästä aikaa missäs sitä on tullut luuhattua?. Nooh kävin just ostaa makaroonilaatikko tarpeet johon tulee kananmunaa. Mikäs niissä nyt on vialla?
Mahtaa olla kuukautta etuajassa oleva aprillipila, en usko.on ollut niin monenlaista hommaa ettei ole joutanut täällä luuhaamaan
no se joku tai jotku oli löytäneet niitä suolinkaisia kananmunasta. ja mulla kun on oikee kunnon mato kammo, fobia, en kyllä enää suuhuni laita
Kyllä se ihan totta on.Mahtaa olla kuukautta etuajassa oleva aprillipila, en usko.
No näinhän se on mä joskus aattelin et sulle käyny jotain ku ei näy. Oonhan mäkin joskus pois ku muuta tekemistä.on ollut niin monenlaista hommaa ettei ole joutanut täällä luuhaamaan
no se joku tai jotku oli löytäneet niitä suolinkaisia kananmunasta. ja mulla kun on oikee kunnon mato kammo, fobia, en kyllä enää suuhuni laita
Eihän se kypsänä mitään haittaa. Onhan kaloissakin loisia jotka kuolevat kypsennettäessä. Suklaassa on jäämiä torakoista jne.Enpä enää haukkaa kokonaista keitettyä munaa vaan siivutan, että näen sisään
Eihän tuo vissiin haittaa edes elävänä, mutta...Eihän se kypsänä mitään haittaa. Onhan kaloissakin loisia jotka kuolevat kypsennettäessä. Suklaassa on jäämiä torakoista jne.
Eihän se kypsänä mitään haittaa. Onhan kaloissakin loisia jotka kuolevat kypsennettäessä. Suklaassa on jäämiä torakoista jne.
joo mä syön vain lohta ja muikkuja ja nekin kunnolla kypsennettynä. näissähän ei ole mitään loisia. ja esim. sushi, ei ikinäEihän se kypsänä mitään haittaa. Onhan kaloissakin loisia jotka kuolevat kypsennettäessä. Suklaassa on jäämiä torakoista jne.
Nuo madot ovat kovin ohuita ja värittömiä, tuskin huomaisit keittettynä siitä siivusta....Enpä enää haukkaa kokonaista keitettyä munaa vaan siivutan, että näen sisään
Ihan sipulisuikaleiden näköisiä. Siinä samassa ne menee kun sapuskaa lapioi naamaanNuo madot ovat kovin ohuita ja värittömiä, tuskin huomaisit keittettynä siitä siivusta....
Raakojen munien syömisen voi tietysti jättää väliin, jos ajatus madon nielemisestä kammottaa.
valkuaisen värisiä kanan loismatoja
Mato menee paremmin alas siivutettunaNuo madot ovat kovin ohuita ja värittömiä, tuskin huomaisit keittettynä siitä siivusta....
Raakojen munien syömisen voi tietysti jättää väliin, jos ajatus madon nielemisestä kammottaa.
Niin, siivutettu ei aiheuta hankaluuksia - oli mikä tahansa.Mato menee paremmin alas siivutettuna
Etkö edes lettuja. Voiko niitä valmistaa ilman kananmunia?itse en syö enää ikinä tämän lierojutun jälkeen
joo, jos joku ne munat katsoo ja sekoittaa taikinaan. kyllähän sen näkee jos munan koostumuksen hajoittaaEtkö edes lettuja. Voiko niitä valmistaa ilman kananmunia?