En ole vielä niin tarkkaan hoonannu noita piisejä, että en tiiä.Eppätiiä kuka voittaa UMK:n?
Olen eri kommentoija, mutta minä löysin Klaus Nomin katsottuani Youtubesta David Bowien esityksen Saturday Night Livessä. Hieno artisti David Bowiekin oli, ja Nomia sekä Bowieta yhdistää eksentrisyys. Siksikös Nomiin tykästyi nopeasti. Oli ihan potentiaalinen nero ja jos olisi vain voinut elää pidempään, niin hänestä olisi voinut tulla se uusi "juttu" Elviksen tapaan.no en kyllä ole. siis kelaa sitä läppää et ehkä ikinä en oo nauranut biisin tahdissa. sä löysit mulle jotain minkä koin ekaa kertaa elämässä kiitos. . saanko kysyä sulta miten sä tän löysit ja milloin? missä sä tähän törmäsit
mitäs toi eksentrisyys tarkoittaa? Ootko käynnyt keikoilla paljonkin? Mut mitäs tapasin mustan haltian drizz do urdenin häntä ajoi eteenpäin omatunto ja oikeuden mukaisuus. Mut hän heitti tälläisen kysymyksen ilmaan jota olen nyt miettinyt. Voiko sydämmensä antaa vain kerran toiselle eikä enään muille kun on kerran rakastunut vaikka toinen olisi kuollut koska kun sinä elät hän elää sinun sydämmesessi ja kaikki muut "rakkaus" suhteet ovat syvimpien tuntojen mukaan feikkiä. Et kerran kun antaa sydämmensä sitä ei saa takaisin? Et silloin se on sydämessäni vaikka toinen olisi kuollut eikä mikään voisi korvata sitä. Kun kerran antaa sydämmensä niin muut jutut perustuu muihin asioihin kuin rakkauteen? Että rakastaa toista vaikka toinen olisi mennyt jo aikoja sitten pois.Olen eri kommentoija, mutta minä löysin Klaus Nomin katsottuani Youtubesta David Bowien esityksen Saturday Night Livessä. Hieno artisti David Bowiekin oli, ja Nomia sekä Bowieta yhdistää eksentrisyys. Siksikös Nomiin tykästyi nopeasti. Oli ihan potentiaalinen nero ja jos olisi vain voinut elää pidempään, niin hänestä olisi voinut tulla se uusi "juttu" Elviksen tapaan.
Niin ihana, tänks! En olis muistanut ite penkoa.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Täh ootko kuullu tän aikasemminkin. Mä oon yuutuubisaa ja tää tuli vastaan siinä koti osuudessa en ollut koskaan kuullut ennen ja tää kosketti muaNiin ihana, tänks! En olis muistanut ite penkoa.