Palstan pahimmat rasistit!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On, nykykäsityksen mukaan.
Ei ehkä parasta eikä pahinta rasismia, mutta kuitenkin.

Tuo, kun ihmiset puhuvat realismista on toisen mielestä rasismia.
Se rasismin ymmärtäminen, mikä on ja mikä ei ole rasismia.
Sä olet ollut liian kauan siellä rapakon takana ja imenyt niitten hapatuksen ja sokaistunut realismilta. Mutta oletkin ollut hiukan yksinkertainen mielipiteissäsi ennenkin.

Miksi olisivat? Suuri osa muslimeista on yhtälailla tapamuslimeja kuin suomessa on tapakristittyjä. Ja suuri osa on myös suvaitsee muut uskonnot. Aivan kuten kristitytkin tekevät.
muslimeissa se tapamuslimien osuus on kuitenkin huomattavasti pienempi ja suvaitsemattomuutta muita uskontoja kohtaan on hyvin paljon

esim. harva Suomessa asuva muslimimies hyväksyy tyttärelleen kristittyä poikaystävää

vierailija
Suomi on tilastoissa Pohjoismaiden pahin ikäsyrjijä eli ikärasisti sanoi joku kansanedustaja puheenvuorossaan muutama minuutti sitten eduskunnan välikysymyskeskustelussa.
Sama asia näkyy selvästi tämän palstan joidenkin mustana kirjoittavien viesteissä.

muslimeissa se tapamuslimien osuus on kuitenkin huomattavasti pienempi ja suvaitsemattomuutta muita uskontoja kohtaan on hyvin paljon

esim. harva Suomessa asuva muslimimies hyväksyy tyttärelleen kristittyä poikaystävää

Mun työpaikalla lähes puolet työntekijöistä on muslimeja. Ja heistä noin puolet asuvat perheineen suomessa.

Käytännössä heidän uskontonsa huomaa vain ramadanin aikaan. Niijoo ja tietty pikkujouluissa ku eivät käytä alkoholia.

vierailija
En ymmärrä mitä sanot. Voisitko sanoa sen jotenkin muuten. Helpommon.
En minäkään ymmärrä tuota tekstiä.
Lienee sama kirjoittaja, joka vääristelee, lihavoi ja alleviivaa kirjoituksiani.
Ei tämän palstan kirjoituksia kannata ottaa vakavasti. Suomi on itse tekemässään suossa sanottiin eduskunnassa oppositiossa. Hyvin sanottu. Nimimerkki Aivansama kirjoitti ettei ole rasisti ja hänellä on työkavereina maahanmuutajia. Mitä olen hänen kirjoituksia lukenut, tuskin yksikään työkaveri uskaltaa sanoa hänelle poikkipuoleista sanaa oman turvallisuutensa ja työpaikkansa pitämisen vuoksi. Tämä palsta pysyy antoisana ja viihdyttävänä, kun jokainen kirjoittaja ja lukija löytää mieleistään seuraa. Siellä Kanadassa on kuulema valkoisia susia, napasusia. Opin tämän uuden asian ulkomaiselta uutiskanavalta. Olen nähnyt vain harmaita susia suomalaisissa eläintarhoissa. Luin vähän aikaa sitten susiaiheisen kirjan.
Ihan ilkeyttäni tässä rönsyilen asiasta toiseen ja kolmanteenkin. Hidasjärkiset pysykööt erossa kirjoituksistani.

Lienee sama kirjoittaja, joka vääristelee, lihavoi ja alleviivaa kirjoituksiani.
Ei tämän palstan kirjoituksia kannata ottaa vakavasti. Suomi on itse tekemässään suossa sanottiin eduskunnassa oppositiossa. Hyvin sanottu. Nimimerkki Aivansama kirjoitti ettei ole rasisti ja hänellä on työkavereina maahanmuutajia. Mitä olen hänen kirjoituksia lukenut, tuskin yksikään työkaveri uskaltaa sanoa hänelle poikkipuoleista sanaa oman turvallisuutensa ja työpaikkansa pitämisen vuoksi. Tämä palsta pysyy antoisana ja viihdyttävänä, kun jokainen kirjoittaja ja lukija löytää mieleistään seuraa. Siellä Kanadassa on kuulema valkoisia susia, napasusia. Opin tämän uuden asian ulkomaiselta uutiskanavalta. Olen nähnyt vain harmaita susia suomalaisissa eläintarhoissa. Luin vähän aikaa sitten susiaiheisen kirjan.
Ihan ilkeyttäni tässä rönsyilen asiasta toiseen ja kolmanteenkin. Hidasjärkiset pysykööt erossa kirjoituksistani.
Uskallan vastata kirjoitukseesi hidasjärkisyydestäni huolimatta.
Tietääkseni Timbersudet voivat olla valkeasta mustaan. Pienemmät, Kojootit yleensä harmaita.

vierailija
Kiitos Sanna...

Yhteistyössä