Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä siinä on niin vaikeaa hyppiä yli?
Itsekin hypin ja silmäilen nää Tarotjutut, mutta mua ei yhtään haittaa jos täällä korteista puhutaan kun ne tuntuu niin monia kiinnostavan.
 
vierailija
Asia, jota ajattelin koko päivän😅: Halusiko Bojan kenties nukkua yksin Lontoon sängyssään ja huoneessaan, koska K:n oli tarkoitus vierailla siellä asunnolla. Tarkoitan että eihän sitä nyt pitkälle yöhön jatkuneen illan jälkeen hyvää ystävää sohvalle laitettaisi. Eikä Kärtsäkään haluaisi Boitsua sohvalle ajaa. Vieressänukkumisoptio olisi kenties ollut olemassa. Ehkä tuottaja-selitys olikin vain kakkossyy.
 
vierailija
Asia, jota ajattelin koko päivän: Halusiko Bojan kenties nukkua yksin Lontoon sängyssään ja huoneessaan, koska K:n oli tarkoitus vierailla siellä asunnolla. Tarkoitan että eihän sitä nyt pitkälle yöhön jatkuneen illan jälkeen hyvää ystävää sohvalle laitettaisi. Eikä Kärtsäkään haluaisi Boitsua sohvalle ajaa. Vieressänukkumisoptio olisi kenties ollut olemassa. Ehkä tuottaja-selitys olikin vain kakkossyy.
Tarvitsen nyt kyllä ficin tästä aiheesta. Ja ehkä siellä vierekkäin makoillessa sitten aletaan yön pimeydessä jutella vähän syvällisempiä, kasvot kääntyy väistämättä toiseen päin ja huomaamatta sitä hakeutuu vähän lähemmäksi toista...
 
vierailija
Tarvitsen nyt kyllä ficin tästä aiheesta. Ja ehkä siellä vierekkäin makoillessa sitten aletaan yön pimeydessä jutella vähän syvällisempiä, kasvot kääntyy väistämättä toiseen päin ja huomaamatta sitä hakeutuu vähän lähemmäksi toista...
Minä myös lukisin tästä ficin! Millä tahansa kielellä, tämä kuulostaa jo osalta sitä musta:D<3
 
vierailija
Asia, jota ajattelin koko päivän: Halusiko Bojan kenties nukkua yksin Lontoon sängyssään ja huoneessaan, koska K:n oli tarkoitus vierailla siellä asunnolla. Tarkoitan että eihän sitä nyt pitkälle yöhön jatkuneen illan jälkeen hyvää ystävää sohvalle laitettaisi. Eikä Kärtsäkään haluaisi Boitsua sohvalle ajaa. Vieressänukkumisoptio olisi kenties ollut olemassa. Ehkä tuottaja-selitys olikin vain kakkossyy.
Olen miettinyt samaa siitä asti kun Bojan mainitsi tämän asian. :) T. AASI
 
vierailija
Olen miettinyt samaa siitä asti kun Bojan mainitsi tämän asian. T. AASI
No tietenkin just näin. Ja ehkä tästä oli keskusteltu myös muiden kanssa, ja huonejako meni siitäkin syystä automaattisesti. Kun Jere tulee - on voinut olla puheissa niin Bojanilla kuin muillakin. Bojan innosta hihkuen ja jatkuvasti asiaa toistaen, muut pieni pelko persuuksissa, että mitähän siitäkin sitten tulee.

Todella harmi, ettei se reissu toteutunut. Mutta kun katsoo, mitä kaikkea K on tammikuun aikana tehnyt, ei se mikään ihme ole - ensin pari viikkoa Thaikuissa, sieltä lähes suoraan Pipolätkään, sieltä lyhyt piipahdus kotona ja Alessandraa tapaamassa Tavastialla, ja Leville vanhojen kavereiden kanssa. Ja hups, siinä menikin tammikuu, ja edessä olivat työt. Ja kun tähän vielä sommittelee JO:n reissut ja tekemiset, eipä sitä yhteistä aikaa kalenterista sitten löytynytkään.
 
vierailija
Miettikää sitä kollektiivista sekoamista jos Kärtsä olisikin ykskaks laittanut Lontoosta stooria. Siis koko nautadom olisi räjähtänyt savupilvenä ilmaan ja sorkkia ja utareenpaloja satanut kilometrien päähän. Ne jotka siitä olisivat selvinneet hengissä, olisivat pudottaneet silmät itkutulvassa päästään ja yrittäneet etsiä niitä lattioilla kontaten nähdäkseen poitsuilta lisää päivityksiä. Muutama uliseva tai koriseva (ei arja) sykkyrällä oleva mytty olisi kuljetettu jatkohoitoon.

Harmi kumminkin ettei siitä tullut mitään. Musta oli kuitenkin tärkeintä että sitä oli mietitty, vaikka B olisi tullut jo puolentoista kk:n päästä itse Suomeen. Ja olettaisin että asia myös harmitti K:ta itseään, kun siitä mainitsi.
 
vierailija
Miettikää sitä kollektiivista sekoamista jos Kärtsä olisikin ykskaks laittanut Lontoosta stooria. Siis koko nautadom olisi räjähtänyt savupilvenä ilmaan ja sorkkia ja utareenpaloja satanut kilometrien päähän. Ne jotka siitä olisivat selvinneet hengissä, olisivat pudottaneet silmät itkutulvassa päästään ja yrittäneet etsiä niitä lattioilla kontaten nähdäkseen poitsuilta lisää päivityksiä. Muutama uliseva tai koriseva (ei arja) sykkyrällä oleva mytty olisi kuljetettu jatkohoitoon.

Harmi kumminkin ettei siitä tullut mitään. Musta oli kuitenkin tärkeintä että sitä oli mietitty, vaikka B olisi tullut jo puolentoista kk:n päästä itse Suomeen. Ja olettaisin että asia myös harmitti K:ta itseään, kun siitä mainitsi.
Mahtava kuvaus🤣
 
vierailija
Ruoska on kyllä lisännyt Kärtsä-diggailuani. Erikan osuuksista en edelleenkään niin välitä, mutta ne Kärtsän räpit... Etenkin siinä hemohes -> masokisti -kohdassa, missä on lyhyessä ajassa kolme eri tunnelmaa räpeissä. Ei etteikö muukin biisi olisi hyvä, mutta minulla on joskus tapana fiilistellä sikana jotain yksittäistä kohtaa kappaleessa.

Odotan kovasti uutta albumia, ja mitä kaikkia eri viboja ja tunnelmia sieltä löytyy. :)
 
vierailija
Asia, jota ajattelin koko päivän: Halusiko Bojan kenties nukkua yksin Lontoon sängyssään ja huoneessaan, koska K:n oli tarkoitus vierailla siellä asunnolla. Tarkoitan että eihän sitä nyt pitkälle yöhön jatkuneen illan jälkeen hyvää ystävää sohvalle laitettaisi. Eikä Kärtsäkään haluaisi Boitsua sohvalle ajaa. Vieressänukkumisoptio olisi kenties ollut olemassa. Ehkä tuottaja-selitys olikin vain kakkossyy.
.❤❤ Todellakin, uskon näin.
 
vierailija
Ruoska on kyllä lisännyt Kärtsä-diggailuani. Erikan osuuksista en edelleenkään niin välitä, mutta ne Kärtsän räpit... Etenkin siinä hemohes -> masokisti -kohdassa, missä on lyhyessä ajassa kolme eri tunnelmaa räpeissä. Ei etteikö muukin biisi olisi hyvä, mutta minulla on joskus tapana fiilistellä sikana jotain yksittäistä kohtaa kappaleessa.

Odotan kovasti uutta albumia, ja mitä kaikkia eri viboja ja tunnelmia sieltä löytyy.
Mulla on samaa vikaa. Esim. ccc ne iskut tai sävelet tms juuri ennen "muutama pina colada"-kohtaa niin pakko aina isontaa äänenvoimakkuutta.
 
vierailija
Ruoska on kyllä lisännyt Kärtsä-diggailuani. Erikan osuuksista en edelleenkään niin välitä, mutta ne Kärtsän räpit... Etenkin siinä hemohes -> masokisti -kohdassa, missä on lyhyessä ajassa kolme eri tunnelmaa räpeissä. Ei etteikö muukin biisi olisi hyvä, mutta minulla on joskus tapana fiilistellä sikana jotain yksittäistä kohtaa kappaleessa.

Odotan kovasti uutta albumia, ja mitä kaikkia eri viboja ja tunnelmia sieltä löytyy.
Mäkin olen tykästynyt Ruoskan lähes apatian kautta raivoon liukuviin räppiosuuksiin. Tunnelman muuttuminen muodostaa musta tarinan. Ikäänkuin aluksi luettaisiin tylsistyneinä trollikommentteja, mutta sitten nousisi omanarvontunne ja kiukku - minähän en tällaista p**kaa ansaitse. Tää biisi tulee toimimaan livenä.
 
vierailija
Mäkin olen tykästynyt Ruoskan lähes apatian kautta raivoon liukuviin räppiosuuksiin. Tunnelman muuttuminen muodostaa musta tarinan. Ikäänkuin aluksi luettaisiin tylsistyneinä trollikommentteja, mutta sitten nousisi omanarvontunne ja kiukku - minähän en tällaista p**kaa ansaitse. Tää biisi tulee toimimaan livenä.
Joo, ja se on niin uniikkia. Minun makuuni osa Kärtsän tuotannosta on vähän turhan "maneerista", ja monet räppärit kuulostavat about kaikissa biiseissään samalta, mutta tämä on jotain tosi siistiä. :)
 
vierailija
Ei sitä oltu suunniteltu. Bojan kohteliaasti kutsunut, mutta K ei taaskaan saanut itseään sinne. Avovaimon seura tyydyttävämpää kotona.
Mietin kans, onko K lla oikeasti nyt alkuvuodesta ollut niin kiire, ettei edes muutamaksi päiväksi ehtinyt Lontooseen. Jos muut asiat tuntuu tärkeämmiltä, niin eihän sitä sopivaa hetkeä tule. Se on valinta. Ajan puutteeseen edelleenkin on hieman vaikeaa uskoa, vaikka kuinka haluaisin. Oliko nuo kaikki hiihto ym lätkäreissut oikeasti sovittu jo ennenkuin K tiesi, että hänen olisi syytä käydä Boitsua tapaamassa Lontoossa? Olihan nuo boitsujen suunnitelmat jo kauan tiedossa.
 

Yhteistyössä