Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan: Kris, call to Damon and ask him to come here and take his makeup and powder with him.

Kris: What you need them for?

Bojan: I am at UMK in Tampere today. Hven't you seen my black eye, which I got in ping pong last night?

Kris: In ping pong? Are you sure it was ping pong? You were in pub last night?

Bojan: Kris, call Damon. Please. The whole Suomi is watching me in the evening.

Kris: You mean that Jere is watching you in the evening. Is not that right? You have called him at least three times today.

Bojan: Jere is watching me, of course, but I didn't tell him.

Kris: I'm going crazy with you. I call.
 
vierailija
Oli tarkoitus julkaista uuden ficin loppuluku (jossa on paljon kaikkea jännää, myös viisukamaa) huomenna, mutta terveys on taas ollut ihan tiltissä hidastamassa hommaa, ja tänään on UMK parhaaseen kirjoitusaikaani, ja sitä ennen vielä oikeita töitäkin tehtävänä. :p Olin ajatellut katsoa UMK:sta vain Kärtsän, mutta se ei nyt taidakaan mennä niin. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Minä olin varma että JO tai B yksinään on siellä pisteiden jaossa. Tuo on niin tyypillistä viisupiireissä että nähdään edellisiin vuosiin liittyviä ja vielä kun pojat on käytännössä vapaalla niin ei ollut siinäkään estettä.
 
vierailija
Ihan mahtavaa että Joksut antaa Slovenian pisteet, osihan nyt UMK ollut hullu jos ei Kärtsän bestikset ois mukana olleet jollain tavalla! Ja kolmen viikon päästä Boitsut on jo Suomessa, mitenhän tässä malttaa oottaa :D
 
vierailija
Nimimerkit juuri altistaa kiusaamiselle. Nykyään tämä eräs harvemmin tarttuu teksteihini ellei sitten syyttääkseen minua joksikin ruusuroivaksi tai taroriksi. Kumpikaan en ole ollut. Joku muu kylläkin. Piti vaan nimi jättää käytöstä kun tämä yksi riehui kimpussa kokoajan ja jopa pilkkasi nimeä.
Täällä on käynyt niin, mutta muilla sivustoilla nimimerkillisyys toimii ja ehkäisee kiusaamista juuri siksi, että kaikilla on nimimerkki. Anonyymiys mahdollistaa kasvottoman kiusaamisen ja nostaa nettikiusaamisen riskiä. (https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/136007/10/ZORA_NL_136007.pdf)

Esimerkiksi Tumpussa anonyymien viestien lähettämisen kieltäminen halutessaan on vähentänyt kokemukseni mukaan kiusaamista.

Mutta ymmärrän toki, ettei näille julkipalstoille ole mahdollista toteuttaa ’pakollista’ nimimerkkiä kaikille. Siksi nostin keskusteluun ihan vaan pohdinnanomaisesti saittia, että sinne tällainen vaihtoehto olisi mahdollista toteuttaa, ainakin näin olen Saitinrakentajan puheista ymmärtänyt. Mutta suuri osa ei taida olla tästä kiinnostunut. Jos vastakkain asettuvat kunnioittava keskustelu ja anonyymiys, monet valitsevat anonymiteetin, kiusaamisen uhallakin.

Minusta tämä kiusaamisasia on tärkeä, koska monet nimimerkilliset ovat sitä anonyymien tekemänä täällä ja Vauvalla kokeneet, ja osa on tästä syystä jopa siirtynyt muualle. Kärtsä itse on joutunut komentamaan kiusaajia keikoillaan, ja sanonut ettei kiusaaminen ole ok koskaan, ikinä, milloinkaan.

Tämä (ja Laiva) on monelle rakas ja ainoa suomenkielinen shippaamiseen tarkoitettu paikka. Meidän kaikkien vastuulla on, että tämä säilyy hyvinvoivana.
 
vierailija
Eihän siinä alussa edes ollut mitään seksuaalista. Sitten alkoi huohottelut ja keimailut ja lopussa vielä k-18 merkintä (tosin se k-18 olisi voinut olla aiemmin ja ei siinä lopussakaan nyt mitään sen kummempaa ollut mitä ei olisi ollut jo vähän aiemmin). Täytyy aina hämmästellä mikä saa lukemaan nämä loppuun? Tässä tapauksessa varsinkin olisi ollut monta tilaisuutta rullata ohi. Eikö itsehillintä riitä enää siinä kohtaa kun toiminta on aluillaan että lopettaisi lukemisen vai mikä? Helpostihan nuo ohittaa.
Jos minua tarkoitat, niin en niitä lue. Silmäilemällä kyllä näkee aika pian mistä on kyse. Kyllä ne häiritsevät silloin, kun ei tuota lajityyppiä harrasta. En edelleenkään ihan ymmärrä miksi eivät voi olla siellä, missä ne eivät häiritse ketään
 
vierailija
Ihan mahtavaa että Joksut antaa Slovenian pisteet, osihan nyt UMK ollut hullu jos ei Kärtsän bestikset ois mukana olleet jollain tavalla! Ja kolmen viikon päästä Boitsut on jo Suomessa, mitenhän tässä malttaa oottaa
Niistä vielä mainittiin kun ne anto sexmanelle ne harkka pisteet niin et jei sait käärijän kavereilta parhaat pisteet tai jotain sellasta :D
 
vierailija
Ihan mahtavaa että Joksut antaa Slovenian pisteet, osihan nyt UMK ollut hullu jos ei Kärtsän bestikset ois mukana olleet jollain tavalla! Ja kolmen viikon päästä Boitsut on jo Suomessa, mitenhän tässä malttaa oottaa

Pisteiden jako on varmaankin vasta väliaikanumeron jälkeen. Mitäpä luulette, heittääkö Bojan jotain pientä ja kivaa Kärtsälle alkusanoissaan? Tyyliin Jeere, brader, I really liked your show today.
 
vierailija
Bojan: Kris, call to Damon and ask him to come here and take his makeup and powder with him.

Kris: What you need them for?

Bojan: I am at UMK in Tampere today. Hven't you seen my black eye, which I got in ping pong last night?

Kris: In ping pong? Are you sure it was ping pong? You were in pub last night?

Bojan: Kris, call Damon. Please. The whole Suomi is watching me in the evening.

Kris: You mean that Jere is watching you in the evening. Is not that right? You have called him at least three times today.

Bojan: Jere is watching me, of course, but I didn't tell him.

Kris: I'm going crazy with you. I call.
🤭💚
 

Yhteistyössä