Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä tuo seiskakin hourailee? Kesällähän Kärtsä muutti eukon kanssa niin kai se silloin on jo kirjansa samaan kämppään laittanut? Tai jo kun asuivat edellisessä kämpässä. Seiska puhuu sontaa.
 
vierailija
Kai se nyt on vähiten tykätyin muutaman tunnin kun on ollut, mitä ihmettä tää nyt on
Mä kun sitä ekan kerran katsoin niin siinä oli silloinkin ajankohtaan nähden tosi vähän tykkäyksiä. Kun yleensä silloin kun mä jotain kuvaa katson, niin niissä on ollut usean seuraamani henkilön antama tykkäys. Nyt ei ollut yhtäkään, kun ekan kerran katsoin.
Nyt as we speak, on yhden, Madam cykan.
 
vierailija
Ihan kuin Kärtsää olisi koskaan kiinnostanut julkaista vain supersuosittua ja mahdollisimman laajaan ihmisjoukkoon vetoavaa sisältöä. Ei se ole hänen tyylinsä lainkaan. Taiteeseen kuuluu se, että lopputulos ei koskaan miellytä kaikkia, eikä jokin ole parempaa taidetta siksi, että se ei ole kenenkään mielestä vastenmielinen.
 
vierailija
Eihän ole, itselläsi niitä on pilvin pimein ja meinaa hermosi jo mennä, kun et kestä a) sitä, että K on avoliitossa etkä b) sitä, että osa haluaa järkeviä argumentteja ja vaatii perusteluja.
Miten ihmeessä joku ei ymmärrä, että K on ihan normaali mies ja haluaa elää naisensa kanssa yhdessä. Sitten on erikseen artisti K, joka on lavalla tekemässä viihdettä.
 
vierailija
Mikä sä oot? Haukut kokoajan muita, siis jatkuvasti. Lähetät häiriköiviä viestejä. Puolustat törkyviestien laittajaa. Jankkaat asioista, joista jopa Kn sukulainen on toivonut, ettei keskusteltais somessa. Mikä sä siis olet?
Mä kerron mun mielipiteitäni! Jos ne eivät miellytä sinua, ei se ole sun kiusaamistasi! Hyvänen aika. Opettele olemaan provosoitumatta kaikesta. Mä en puolustanut sitä laittajaa muuten kuin en hyväksynyt hänen kiusaamistaan!
 
vierailija
Kai se nyt on vähiten tykätyin muutaman tunnin kun on ollut, mitä ihmettä tää nyt on
Instassa 90% tykkäyksistä tulee ekan päivän sisällä, se on nopea alusta. Noita tykkäyksiä seurattiin hieman Vauvalla päivän aikaan... 3 tunnissa oli tullut 22t, siitä muutama tunti niin oli 28t, siitä palstan sulkeutumiseen niin oli tämä 32 t, mistä nyt ei ole hirveästi liikkunut. Veikattiin että voisi päästä johonkin 35-40t huomenna jos hyvä mäihä tulee, mutta sekin ois yksi K:n heikoimpia kuvia, varsinkin kun on yhteisjako Erikan tilille. Miten se Bemin kanssa yhteisjaettu kuva meni, eikös se saanut yli 100t tykkäystä?
 
vierailija
Ihan kuin Kärtsää olisi koskaan kiinnostanut julkaista vain supersuosittua ja mahdollisimman laajaan ihmisjoukkoon vetoavaa sisältöä. Ei se ole hänen tyylinsä lainkaan. Taiteeseen kuuluu se, että lopputulos ei koskaan miellytä kaikkia, eikä jokin ole parempaa taidetta siksi, että se ei ole kenenkään mielestä vastenmielinen.
Ehkäpä sitä vertaa turhaan siihen CCCn aikaan. Vihreä hymyilevä mies valloitti. Artistin on todellakin hyvä tehdä muutoksia, miellytti ne sitten tai ei. Aikaa myöden voi muutokset ja taiteellisuudet olla ihan ok.
 
vierailija
Vaikuttaako toi muuten fanien editteihin tai konserttivideoihin, ei varmaan? Tai toivottavasti ei, tulee kiire ladata talteen kaikki hyvät videot jos nekin uhkaa poistua tekijänoikeuksien takia.
Mä en tiiä miten toi menee et mykistääkö tiktok jos esim on ite kuvaaman keikkavideon sinne ladannut vai koskeeko vaan niitä versioita joita tiktokista löytyy valmiina
 
vierailija
Mä kerron mun mielipiteitäni! Jos ne eivät miellytä sinua, ei se ole sun kiusaamistasi! Hyvänen aika. Opettele olemaan provosoitumatta kaikesta. Mä en puolustanut sitä laittajaa muuten kuin en hyväksynyt hänen kiusaamistaan!
Sä käyttäydyt harvinaisen rasittavasti. Nautitko siitä että et suostu pysymään keskustelupalstan aiheessa, vaan uit väkisin vastavirtaan? Käyttäydytkö töissä samalla tavalla? Tiesitkö että moraali-trollaus on yksi trollauksen perusmuoto, ja sitä sinä teet koko ajan.
 
vierailija
Mitä tuo seiskakin hourailee? Kesällähän Kärtsä muutti eukon kanssa niin kai se silloin on jo kirjansa samaan kämppään laittanut? Tai jo kun asuivat edellisessä kämpässä. Seiska puhuu sontaa.
No ei ilmeisesti ollut. Kiinnitin huomiota, että muuttoartikkelissa eikä kesän artikkelissa ei mainittu gf:n olevan vielä virallinen avopuoliso. Yllätyin iloisesti kun se nyt kerrottiin. En siksi, että pitäisin tilanteesta, vaan siksi, että ärsyttää se kieltäjien sönkötys asiasta.
Oisko sillä ettei gf pistä kirjojaan samaan osoitteeseen haluttukin estää asian esille tulo julkisuuteen.
 

Yhteistyössä