Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pastissi on mielenkiintoisinta silloin, kun aiheeseen tuodaan ripaus jotain uutta. Esim. jos James Dean -versioinnissa olisi ollut meikit (tai jopa naiselliset meikit), se olisi ollut kiinnostava kommentti alkuperäiseen. Tai siis varmasti olisi tuhat eri tapaa tehdä siitä samanlainen mutta erilainen, mutta nyt se ei minusta oikein toteutunut.
 
vierailija
Mä olen myös miettinyt noita Damonin Bojan-kuvia. Ensimmäistä kertaa näin kuvia Padamin ja Demonin tehneestä Bojanista. Tuota puolta ei kai ole ollut ihan helppo kaivaa pyydettäessä esiin ja kuvaustilanteessa inspistä on otettu James Deanilta. Olisiko noissa lepäävässä pörröpaita kuvissa sitten lopulta se esiin kaivettu oikea Bojan, kaikkien puoliensa yhdistelmä?
 
vierailija
Tuo syntinen tupakkakuva, jossa Bojanilla on silmät kiinni. En voi kuitenkaan välttyä ajatukselta, että piikkipanta Bojanin käsivarressa on viesti suoraan Vantaalle. Miksi hän sen muuten olisi halunnut kuvaan mukaan?
Toivottavasti ei. Itse olen jo aika väsynyt yhteyksien etsimiseen, koska mun omassa mielessäni heidän suhteensa on jo ihan perus kaverisuhde.
 
vierailija
Täällä on nyt sivukaupalla esitetty mielipiteitä siitä, että uusista kuvista ei tykätä ja että ei enää shipata. Ymmärrättekö, että tuollainen negatiivissävyinen kommentointi herättää ärsytysreaktioita niissä, jotka haluaisivat keskittyä täällä K:n ja B:n ihailuun ja shippaamiseen. Jos jonkun mielestä kuvat ja shippaus on perseestä, olkoon niin. Mutta ettehän te mene päiväkotiinkaan töihin ja kuuluta siellä kovaan ääneen, että inhoan muuten lapsia. Jotakin tilannetajua olisi hyvä olla keskustelupalstallakin, jonka tarkoitus on kuitenkin keskittyä ihasteluun ja shippaamiseen.
 
vierailija
Mä olen myös miettinyt noita Damonin Bojan-kuvia. Ensimmäistä kertaa näin kuvia Padamin ja Demonin tehneestä Bojanista. Tuota puolta ei kai ole ollut ihan helppo kaivaa pyydettäessä esiin ja kuvaustilanteessa inspistä on otettu James Deanilta. Olisiko noissa lepäävässä pörröpaita kuvissa sitten lopulta se esiin kaivettu oikea Bojan, kaikkien puoliensa yhdistelmä?
Oon kans tuijotellut noita kuvia enemmän kuin Krisin, koska nää on mielestäni kiinnostavampia. Jonkinlaista rujoutta noissa kuvissa on B:stä yritetty kaivaa esiin. Tuo housukuva on myös mielenkiintoinen, sen pointti lienee juurikin tuo särkynyt sydän tuossa vyössä.
 
vierailija
Täällä on nyt sivukaupalla esitetty mielipiteitä siitä, että uusista kuvista ei tykätä ja että ei enää shipata. Ymmärrättekö, että tuollainen negatiivissävyinen kommentointi herättää ärsytysreaktioita niissä, jotka haluaisivat keskittyä täällä K:n ja B:n ihailuun ja shippaamiseen. Jos jonkun mielestä kuvat ja shippaus on perseestä, olkoon niin. Mutta ettehän te mene päiväkotiinkaan töihin ja kuuluta siellä kovaan ääneen, että inhoan muuten lapsia. Jotakin tilannetajua olisi hyvä olla keskustelupalstallakin, jonka tarkoitus on kuitenkin keskittyä ihasteluun ja shippaamiseen.
Voi kuule, tietäisitpä vaan. Joskus tekisi mieli huutaa, että inhoan lapsia.😉 Netissä on vaan anonyymisti helpompi kirjoittaa asioista, kuin sanoa ne jollekin luonnossa päin naamaa. En ole shippi kommentin kirjoittaja, mutta kunhan vaan ohiksena totesin, että netissä on helpompi huudella.
 
vierailija
No ymmärrät varmaan myös, että tuo koetaan aika lailla provoamisena, jos shippiketjuun tulee julistamaan, että on vain ystävyysajattelija. Ehkä voisi joskus olla myös kirjoittamatta sitä kommenttia.
Mun mielestä täällä on välillä ollut myös ystävyysajattelijoita kirjoittamassa. Sekin vähän hämää sen suhteen, mitä tänne saa kirjoittaa. Ja välillä on vaikea muistaa, miten tiukat rajat täällä on. Arvelinhan mä itsekin tuota kirjoittaessani, että kaikki eivät ehkä tykkää. Jotenkin taas tämä, että oikein joukkovoimalla tullaan ajamaan pois, oli kuitenkin yllättävää.
 
vierailija
Mun mielestä täällä on välillä ollut myös ystävyysajattelijoita kirjoittamassa. Sekin vähän hämää sen suhteen, mitä tänne saa kirjoittaa. Ja välillä on vaikea muistaa, miten tiukat rajat täällä on. Arvelinhan mä itsekin tuota kirjoittaessani, että kaikki eivät ehkä tykkää. Jotenkin taas tämä, että oikein joukkovoimalla tullaan ajamaan pois, oli kuitenkin yllättävää.
Ei ole kuin yksi ”raja”: jos et shippaa päähenkilöitä, älä huutele sitä shippiketjussa.
 
vierailija
Minusta kuvista käyty keskustelu sekä täällä että Vauvalla on enimmäkseen ollut kiinnostavaa, pohdiskelevaa ja asiallista, ja olisi kurjaa jos sitä keskustelua ei voisi käydä siksi, että kaikki eivät pidä kuvista tai kaikista niistä. Jotkut kommentit ovat olleet minusta asiattomia ja inhottavia, mutta suurin osa kritiikistä ei, mutta osalle siitä on sitten taas ryhdytty huutelemaan pilkallisesti, en ymmärrä miksi.
 
vierailija
Täällä on verrattu Bojanin kalsariposea James Deaniin. Mietiskelin yhteyden tarkoituksellisuutta tai tarkoittamattomuutta. Jos yhteys on tarkoituksellinen, onko se olemassa vain, koska Bojanin kasvot muistuttavat Deania? Olisiko niin, että yhteys Deaniin tuntuu niin vahvalta myös siksi, koska myös Bojanin karisma kantaa sen, että häntä voi verrata Deaniin? Ja jos yhteys on tarkoituksellinen, en voi olla miettimättä sitä, että Dean on yksi suurimmista bi-ikoneista.
 
vierailija
Täällä on verrattu Bojanin kalsariposea James Deaniin. Mietiskelin yhteyden tarkoituksellisuutta tai tarkoittamattomuutta. Jos yhteys on tarkoituksellinen, onko se olemassa vain, koska Bojanin kasvot muistuttavat Deania? Olisiko niin, että yhteys Deaniin tuntuu niin vahvalta myös siksi, koska myös Bojanin karisma kantaa sen, että häntä voi verrata Deaniin? Ja jos yhteys on tarkoituksellinen, en voi olla miettimättä sitä, että Dean on yksi suurimmista bi-ikoneista.
Minusta se on aivan ehdottomasti tarkoituksellinen.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä