vierailija
Mikähän tuossa nyt oli taas niin sellaista että piti mennä filtteriin? Sanoin vain että lisäaineet e948 ja e949 ovat erityisen vaaralliset yhdessä. Tämä yhdistelmä niittää ihmisiä vuosittain.
Hassua ettei tuu enää edes reikiä hampaisiinEi ole. Kaikkia ei ole edes koodattu.
Yritin selvittää yhden yleisen aineen koostumusta soittamalla numeroon, joka purkissa oli. En saanut vastausta siihen, kun kysyin "mitä siinä säkissä lukee- täytyyhän siinä joku tarra olla!?". Vastauksen sain: "sitä minulla ei ole lupa kertoa".
siis sama asia on tiedetty jo 19752001 tutkimuksen lähdetiedoista löytyi
Oli englanniksi se.2001 tutkimuksen lähdetiedoista löytyi
JustKilpikirvojen eritteeseen tarttuu saasteet ilmasta. Se on älyttömän makea neste. Epileptisiä oireita.
En saa auki sitä vaikka maksut on maksettu ainaVoisiko joku ohjata minus sivustolle jossa on lista haitallisista E-koideista. Kiitos etukäteen.
Koita https://www.ruokavirasto. fi ja sieltä e-koodit niin pitäisi löytyäEn saa auki sitä vaikka maksut on maksettu aina
Miksi ei ole?Ei ole. Kaikkia ei ole edes koodattu.
Yritin selvittää yhden yleisen aineen koostumusta soittamalla numeroon, joka purkissa oli. En saanut vastausta siihen, kun kysyin "mitä siinä säkissä lukee- täytyyhän siinä joku tarra olla!?". Vastauksen sain: "sitä minulla ei ole lupa kertoa".
Unohdit hermomyrkyt ja paranteetSuurin osa nousta E jutuista on väriaineita, säilöntäaineita ja makeutusaineita.
Luomusallitut varsinkin vaikka niistä tulee kipeeksiMeinaatko että Suomessa ruokaan lisätään myrkyllisiä lisäaineita?
Kukaan ei ole tutkinut sitä?Kilpikirvojen eritteeseen tarttuu saasteet ilmasta. Se on älyttömän makea neste. Epileptisiä oireita.
Luuletko todella ettei tuotetta käsitellä, puhdisteta, tutkita jne mitenkään ennen käyttöä, haloo.Kukaan ei ole tutkinut sitä?
Karamellisoitunutta kilpikirvojen eritettäintialaiset saasteet kertyy risuihin, joista ne kerätään meidän ruokiin. Kyllä.
Sun passaa yrittää selvittää. Itse en onnistunutLuuletko todella ettei tuotetta käsitellä, puhdisteta, tutkita jne mitenkään ennen käyttöä, haloo.
E300Ei ole. Kaikkia ei ole edes koodattu.
HuhTässä lisäaineiden haittoja pohtiville sokerin välttelijöille pohdittavaa: Laajasti suosittu ”puoliluonnollinen” makeutusaine erytritoli lisää merkittävästi sydänkohtauksen ja aivohalvauksen riskiä.
Yleinen lisäaine lisää merkittävästi riskiä sydänkohtaukseen ja aivohalvaukseen – ”Yksi maailman nopeimmin yleistyvistä makeuttimista”
Erytritolista on tullut laajasti suosittu ”puoliluonnollinen” makeutusaine.www.talouselama.fi
On niin itsestäänselvyys että ei sitä tarvitse kenellekään selvittää. Puhdistettua ja tarkkaan tutkittua.Sun passaa yrittää selvittää. Itse en onnistunut
Tobacmann2001 tutkimuksen lähdetiedoista löytyi
Siitä tulisi liian kallistaLuuletko todella ettei tuotetta käsitellä, puhdisteta, tutkita jne mitenkään ennen käyttöä, haloo.
Ei pidä paikkaansa. Sitä on punaista, kellertävää, joita käytetään perinnemaaleissa. Sitten on puhdistettua väritöntä.Siitä tulisi liian kallista
intialaiset saasteet kertyy risuihin, joista ne kerätään meidän ruokiin. Kyllä.
Eihän tuo kiinnostanut edes myrkytystietokeskuksessaMitään elintarvikkeeksi käytettävää tuotetta ei oteta käyttöön ilman käsittelyä, jossa epäpuhtaudet, bakteerit jne poistetaan.
No mitä se heille kuuluu. He vastaavat ja antavat ohjeita kuinka toimia jos olet syönyt vaikka pyykkipulveria.Eihän tuo kiinnostanut edes myrkytystietokeskuksessa