vierailija
Toki. Entä itse?Mun muumit on täysin kunnossa. Käytkö edes töissä?
Toki. Entä itse?Mun muumit on täysin kunnossa. Käytkö edes töissä?
Kai sä tajuat, että "keskustelet" tälläkin hetkellä usean ihmisen kanssa. Mä en meinaan tuota kirjoittanut.En kumpikaan. Tajuatko, miten hölmöltä ja harhaiselta kuulostaa, kun koetat arvailla, kuka mitäkin kirjoittaa. Katso peiliin. Sieltä löytyy harhailija.
En kumpikaan. Tajuatko, miten hölmöltä ja harhaiselta kuulostaa, kun koetat arvailla, kuka mitäkin kirjoittaa. Katso peiliin. Sieltä löytyy harhailija.
No tuo kuulostaa edes hyvältä. Joo kyllä mäkin käyn töissä. Onko sulla harrastuksia?Toki. Entä itse?
Tietysti, mutta en minä niistä sinulle kerro.No tuo kuulostaa edes hyvältä. Joo kyllä mäkin käyn töissä. Onko sulla harrastuksia?
Ei tarvitsekaan. No jatka vaan "keskustelua".Tietysti, mutta en minä niistä sinulle kerro.
En minä täällä olekaan tänään hänen kanssaan keskustellut.Ei tarvitsekaan. No jatka vaan "keskustelua".
Onko työaamu? Kivaa päivääAamulla aikainen herätys, joten toivotan jo nyt hyvät yöt.
Toivoa ilman mä en jaksa.Toivon vielä. Toivon sittenkin, kun toivoa ei enää ole.
Epätietoisuus siitä miten asiat ovat. Tai nythän ne eivät meidän välillä ole enää oikein mitenkään kun yhteyttä ei ole. Mutta silloin.Mikähän voisi olla sellainen asia, joka saa sinut stressaamaan ja selviytymismoodiin?
Mikä tuntuu pahalta?Tuntuu pahalta.
Se mitä menneessä oli. Se mitä menneessä ei ollut. Ja se mitä ei enää nykyisyydessä ole. Ja se mitä nykyisyydessä on.Mikä tuntuu pahalta?
Kyllä sinä tiedät, jos olet hän. Yhteyden voi aina avata, vaikka sitä ei voisikaan käyttää.Epätietoisuus siitä miten asiat ovat. Tai nythän ne eivät meidän välillä ole enää oikein mitenkään kun yhteyttä ei ole. Mutta silloin.
Kryptistä, vaikka voin hyvin arvata, mihin kaikkeen viittaat.Se mitä menneessä oli. Se mitä menneessä ei ollut. Ja se mitä ei enää nykyisyydessä ole. Ja se mitä nykyisyydessä on.