joo just sitäJaa Pyhää Olavia vai? Se onkin nyt hyvässä kunnossa kun se sen tuhopolton jälkeen entisöitiin. Mutta oli se välillä hiukan huonommassakin hapessa, silloin kun kallialalaiset käytti sitä heinälatonaan.
ol hiano
joo just sitäJaa Pyhää Olavia vai? Se onkin nyt hyvässä kunnossa kun se sen tuhopolton jälkeen entisöitiin. Mutta oli se välillä hiukan huonommassakin hapessa, silloin kun kallialalaiset käytti sitä heinälatonaan.
Voin vakuuttaa, että laidunsyönyt haikku ON parasta!kaikilla lihakarjan kasvattajilla tuntuu olevan tapana sanoa, että juuri se karja mitä he kasvattaa on sitä parasta mitä on
meeppä tiiä sitt
En oo maistanut, mutta oon kuullut paljon kehuja. Pitää ostaa ja kokeilla.Voin vakuuttaa, että laidunsyönyt haikku ON parasta!
Son talvetkin hangessa ulukoilmassa auringossa, oikeen on hyvvee lihhoo!
Se on siinä, että nää nopeekasvuset lähtee teuraaksi 18 -20 kuukauden iässä. Haikkua ei justkaan kannata myydä ennenkuin 2,5- 3 vuoden iässä. Tässä hommassa se tilinväli jää melko pitkäksi.jos haikku on paras niin miks toiset kasvattaa herevoortia, limusiinia ja tsaroleetä?
noo niimpä tietenni, kyse on siis rahastaSe on siinä, että nää nopeekasvuset lähtee teuraaksi 18 -20 kuukauden iässä. Haikkua ei justkaan kannata myydä ennenkuin 2,5- 3 vuoden iässä. Tässä hommassa se tilinväli jää melko pitkäksi.
Tietysti haikkuakin voi tehokasvattaa, mutta silloin se on vain lihanauta muiden samanlaisten joukossa.
Huomentapäivää täältä kahvikupin ääreltäHuomenta uuteen ketjuun
Jaa häh?btw, tykkäättekö enempi cachiporristas vai caporalito videoista?
laita juutuupissa hakusanaksi niin asia valkeneeJaa häh?
justiisa tulin kauriinkyttyyltäMissäs kaikki taas? Mitä teidn viikonloppuun?
Mä oon taas talviurheiluleski. Ukko tuijottaa kisan kisan perään...
Ei tullut saalista?justiisa tulin kauriinkyttyyltä
ei tarttenu hupilahdata
eipä tullunna ei, eivät tulleet näkösälle laisinkaanEi tullut saalista?
Olisit vienyt metsään lintulaudan...eipä tullunna ei, eivät tulleet näkösälle laisinkaan
mulla on semmonen ruokintapaikkajuttu missä on evästä mutta eivät tulleet siltiOlisit vienyt metsään lintulaudan...
Yhden käden sormiin mahtuvat ne illat kun kauriit eivät ole käyneet tyhjentämässä lintulautaa pihassani tänä talvena. Keväällä vain narsisseilla on mahdollisuuksia, kaikki muu syödään.mulla on semmonen ruokintapaikkajuttu missä on evästä mutta eivät tulleet silti
pikkulinnut siinä kyllä käy...
No et sitte niitä pikkulintujakaan huvikses…mulla on semmonen ruokintapaikkajuttu missä on evästä mutta eivät tulleet silti
On se ihme miten paljon niitä elukoita on... ai niin ku te ruokitte niitä kesät talvetmulla on semmonen ruokintapaikkajuttu missä on evästä mutta eivät tulleet silti
ei oo kävässy mielessä tuikata niille reikää kylkeen?Yhden käden sormiin mahtuvat ne illat kun kauriit eivät ole käyneet tyhjentämässä lintulautaa pihassani tänä talvena. Keväällä vain narsisseilla on mahdollisuuksia, kaikki muu syödään.
On, mutta se on omakotitaloaleella mahdotonta ruudin avulla. Metsastys(talja)jousi voisi kyllä olla paikallaan hankintana. Tosin siinäkin pätee tuo “Ilman rakennuksen omistajan tai haltijan nimenomaista lupaa eläintä ei saa ampua 150:tä metriä lähempänä sellaista rakennusta, jossa asutaan", mutta koska kauriit syövät myös naapureiden puutarhat irtoaisi suostumus erittäin todennäköisesti.ei oo kävässy mielessä tuikata niille reikää kylkeen?
On toki syöty muutamaan kertaan, herkullista.Palvattu kauriinpersus maistuisikin