Phtyi hifk!Huh mikä dartsi ollu koko päivän absintti vie kyl muistin tujua kamaa. Kympin shotti et onks järkee mut se on kyl yllättävän helppo kumoo kitusiinsa ja nousee päähän nopiasti. Olin vähän eilen "kiusannu" yhtä naista ku se hifki fani ja pyysin polttamaan piponsa en nyt tosissaan mut se kuittas kummalla on enempi voittoi keskinäisissä. Jokrut sais kyl nousta liigaan heti jo.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Emmä ihan heti kerkii, lähen nyt sutii ja kuuntelee autobassoa.Laitas lispe jotain musaaa
Jos loukkaa jotakuta niin pyydetään anteeks. Muulla oo kai silleen väliä. Olet kokonaisuus, vain hölmö muodostaa mitään huonoja mielikuvia yhden sanotun perusteella.Näinhän se on mut jos käyttäydyn huonosti ni koen häpeää se on joku sisäinen juttu
Hehe nojoo se on tavallaan tuttu nainen. Oli hauskaa ku oli yks jätkä frendi se on lukko fani ja ne kuittaili mulle mestis jengistä varmaan ite kääntyisin jenkkilän kannalle. Näkee muuta maailmaa ja siellä pelataan nopeempaa peliä. Ja kaikki kystannukset hoitaa tää yliopisto joukkoe? Ite lähtisin sinne varmaan. Mitä itte tekisit?Phtyi hifk!
Ei hifkiläisille puhuta!!! Ikinä!!!!
Aika ihkuu, pojan lätkäkaveri (perhetuttava) sai tarjouksen Jokereilta. Toinen vaihtoehto on Usassa yliopistojoukkueeseen. Pojan iskä tuli kyselee multa, että mitä tekee.
Perheessä kolme poikaa. Yks pelaa Kanadassa, toinen sat ton tarjouksen ja pikkujäbä on sen ikäinen että voi pistää jo harrastamaan kiekkoa.
On muitakin tuttuja pitkin poikin - änäreissäkin muutamia, mutta eritoten pojan ikäluokka kiinnostaa nyt. Ihana nähdä miten he kehittyvät ja minne päätyvät!
Juuh mut joskus tulee lörpöteltyä liikaa ja ei sit vältsii oikeesti tarkoita sitä kun selviää ja sit se hävettää heti aamulla. Onko sul ollu tollasia tilanteita?Jos loukkaa jotakuta niin pyydetään anteeks. Muulla oo kai silleen väliä. Olet kokonaisuus, vain hölmö muodostaa mitään huonoja mielikuvia yhden sanotun perusteella.
Oltiin iskän kanssa samaa mieltä kun sinä ja tuo tarjous ei toistu. Liigaan pääsee joka tapauksessa. Juu, kaikki kustannetaan.Hehe nojoo se on tavallaan tuttu nainen. Oli hauskaa ku oli yks jätkä frendi se on lukko fani ja ne kuittaili mulle mestis jengistä varmaan ite kääntyisin jenkkilän kannalle. Näkee muuta maailmaa ja siellä pelataan nopeempaa peliä. Ja kaikki kystannukset hoitaa tää yliopisto joukkoe? Ite lähtisin sinne varmaan. Mitä itte tekisit?
Aivan varmasti, mutta kun ymmärtää sen, että ihmisiä ollaan ja ne jotka dumaa ei ole ystäviä (tai ovat liian umpimielisiä eikä kovin empaattisia ihmisiä) niin mitäpä tuosta.Juuh mut joskus tulee lörpöteltyä liikaa ja ei sit vältsii oikeesti tarkoita sitä kun selviää ja sit se hävettää heti aamulla. Onko sul ollu tollasia tilanteita?
Ei mua tollaset nolota. On sitä joutunut joskus maksaa pullokuiteilla ja pikku kolikoilla ostoksensa. Mut oma huono käytös hävettää ja joskus menee liian lujaa ni voi sortua tyhmiin lörpöttelyihin vaik sekin vois olla vaan hauskaakin ettei aina olis niin totista muista viellä ne ajat ku täl palstal oli laidasta laitaan juttui ja uskaltautui heittäytyä se heittäytyminen on se juttu eikä pitäis pelätä sitä että on tyhmä aatella tänä vuonna tulee kymmenen vuotta palstaa. Kauan sä oot ollu täällä? Mitkä jutut sua hävettää?Aivan varmasti, mutta kun ymmärtää sen, että ihmisiä ollaan ja ne jotka dumaa ei ole ystäviä (tai ovat liian umpimielisiä eikä kovin empaattisia ihmisiä) niin mitäpä tuosta.
Suomalaiset häpeilee liikaa.
Mieti suomalainen kassajonossa, kolikkoja tipahti taskusta lattialle. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
a) katsellaan äkkiä ympärille näkikö kukaan. Kartoitetaan tilanne: potkaisenko hilut kassan alle ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut
b) saisinko hilut jotenkin niin nostettua että muut eivät huomaa
c) naama punottaa, hiki otsalla taidan jättää rahat noukkimatta
Tuollaisia suomalaiset kuitenkin mun mielestä yleisesti ovat.Ei mua tollaset nolota. On sitä joutunut joskus maksaa pullokuiteilla ja pikku kolikoilla ostoksensa. Mut oma huono käytös hävettää ja joskus menee liian lujaa ni voi sortua tyhmiin lörpöttelyihin vaik sekin vois olla vaan hauskaakin ettei aina olis niin totista muista viellä ne ajat ku täl palstal oli laidasta laitaan juttui ja uskaltautui heittäytyä se heittäytyminen on se juttu eikä pitäis pelätä sitä että on tyhmä aatella tänä vuonna tulee kymmenen vuotta palstaa. Kauan sä oot ollu täällä? Mitkä jutut sua hävettää?
noo mua jotenkin tällä palstalla nolottaa puhua seksistä ku tää on mamma palsta ni ei ne mun jutut kuulu tänne ja sit jos meen avautuun ni sit mua hävettää. Mut täällä paljon oli oman elämän kömmähdyksistä ja arjesta. Luinkin hienon stoorin yhelt naiselt ku se käsitteli arjen rakkautta ku ei kaiken tarvii olla mitään ilotulitusta ja näyttävää se voi näyttää tylsälle mut se luo kyl sitä turvallisuudwn tunnetta ku kaiken tarvii olla järisyttävää ja mageeta. Tässä koko teksti.Tuollaisia suomalaiset kuitenkin mun mielestä yleisesti ovat.
Joo, ennen ei palstalla tuomittu ja haukuttu niin paljon.
Keskustelu oli vapaampaa eikä odotettu että joku tekee pienenkin virheen että pääsee hyökkäämään kimppuun.
Oli myös huomattavadti enemmän keskustelua seksistä kuin nykyään.
Ja huumoria!!!! Enää ei niinkään.
Taisin aloittaa 2012.
Tässä päästäänkin seuraavaan suomalaiseen mentaliteettiin: se kel onni on se onnen kätkeköön.noo mua jotenkin tällä palstalla nolottaa puhua seksistä ku tää on mamma palsta ni ei ne mun jutut kuulu tänne ja sit jos meen avautuun ni sit mua hävettää. Mut täällä paljon oli oman elämän kömmähdyksistä ja arjesta. Luinkin hienon stoorin yhelt naiselt ku se käsitteli arjen rakkautta ku ei kaiken tarvii olla mitään ilotulitusta ja näyttävää se voi näyttää tylsälle mut se luo kyl sitä turvallisuudwn tunnetta ku kaiken tarvii olla järisyttävää ja mageeta. Tässä koko teksti.
Jassu on Instagram: "Kun sanon, miten ihanan arkista rakkaus meillä on, monet suorastaan järkyttyvät. ”Niin, että tylsää, totuttua ja itsestäänselvyys? Kuka nyt sellaiseen tyytyisi?” Ja voin ilokseni allekirjoittaa, että näitäkin juttuja se on. Joskus meidän rakkaus on saattanut tylsistyä niin, että sitä automaattisesti lähtee ’virkistämään’ uudelleen (ja ei senkin pervot, suhteen virkistäminen ei aina liity peitonheilutuspuuhiin 🫵🏻). Aika ajoin (varsinkin näin kaukosuhteessa) sitä havahtuu, että nyt ei hetkeen nähdäkään - kun toisen läsnäoloon oli jo tottunut. Itsestäänselvyyttä onkin vaikeampi selittää, mutta kuvailisin sitä enemmän varmuudeksi toisesta. Varmuudeksi, ikäänkuin itsestäänselvyydeksi siitä, että me eletään tässä hetkessä yhdessä ja luotetaan yhteiseen tulevaisuuteen. Ei rakkauden arkisuus siis ole aina pahasta. Siinä kohtaa, jos sulla ei automaattisesti herää halua virkistää mahdollisesti tylsyyteen ajautunutta rakkautta, pitäisi hälytyskellot soida. Jos et koskaan totu rakastamasi ihmisen läsnäoloon, olet todennäköisesti jännitteessä koko ajan - etkä ole tällöin aito, oma itsesi. Not good. Jos et koe tulevaisuuttanne varmana, omalla tavallaan itsestäänselvyytenä, voi olla hankala nähdä rakkauden jatkuvan ja kasvavan päivä päivältä. Reima sanoi mulle aikanaan, ennenkuin oltiin ees tavattu, jotenkin niin, että näyttäviä eleitä & tekoja pystyy tekemään kuka tahansa, mut on täysin eri asia kyetä olemaan läsnä, hyvä ja huomioiva kaiken aikaa pienissä asioissa. Ja siksi (palaten alkuun) en koe tyytyneeni arkiseen rakkauteen - päinvastoin koen saavuttaneeni juuri sen rakkauden, jota olen syvällä sydämessäni aina toivonut, halunnut ja tehnyt kaikkeni edellisissä suhteissa saadakseni sitä. Tavatessani Reiman ymmärsin, etten todellakaan vaatinut rakkaudelta liikoja, vaan olin ”pyytänyt” sitä vääriltä ihmisiltä. Että ihan siis sellasella asialla olin liikenteessä, et lakatkaa jahtaamasta niitä pelkkiä näyttäviä spektaakkelirakkauksia - ”arkisempi” rakkaus on parempaa & paljonpaljonpaljon enemmän rakastumisen riskin arvosta 🥰 nii ja sellasta halusin sanoo kans, et rakastan sua ja kaikkea sitä, mitä meillä on @reimhall89 ❤️ #eimullamuuta #love #alwayschooselove"
618 likes, 10 comments - jasminlundahn on December 27, 2023: "Kun sanon, miten ihanan arkista rakkaus meillä on, monet suorastaan järkyttyvät. ”Niin, että tylsää, totuttua ja itsestäänselvyys? Kuka nyt sellaiseen tyytyisi?” Ja voin ilokseni allekirjoittaa, että näitäkin juttuja se on. Joskus...www.instagram.com
Mä oon sit missanut noi väittelyt harvoin enään avaan täällä politiikka ketjui ja kun nykyään suurin osa ketjuista koskee politiikkaa ni en viihdy täällä. Mä oon saannu politiikasta jauhaa ihan riittävästi täällä vuosien saatossa jos tulee jotain uutta ideaa ni sitten toki. Mut vanhat ihmiset on sanonu et life is short ni käytä siitä mahdollisimman paljon vääntämällä tuntemattomien kanssa politiikastaTässä päästäänkin seuraavaan suomalaiseen mentaliteettiin: se kel onni on se onnen kätkeköön.
Itse olen superpositiivinen, äärimmäisen kiitollinen, kupliva luonne luonnostani. Täällä joku on osannut kääntää senkin huonoksi asiaksi. Olen kuulema naivi/mukaan menevä/aivoton/liian optimistinen jne. Echohan nyt esti mut koska olen liian optimisinen ja myös noiden edellä mainittujen vuoksi!
Todellisuudessa tais olla niin että ei kestänyt että olin eri mieltä ja argumentit loppuivat kesken (oma tulkinta).
Mullakin vähän hiipunut. Minusta on tullut puolueeton - mikään puolue ei edusta minua.Mä oon sit missanut noi väittelyt harvoin enään avaan täällä politiikka ketjui ja kun nykyään suurin osa ketjuista koskee politiikkaa ni en viihdy täällä. Mä oon saannu politiikasta jauhaa ihan riittävästi täällä vuosien saatossa jos tulee jotain uutta ideaa ni sitten toki. Mut vanhat ihmiset on sanonu et life is short ni käytä siitä mahdollisimman paljon vääntämällä tuntemattomien kanssa politiikasta
No näinhän se on ne keksii itelleen ja kavereilleen näppäriä höpön löpö virkoi mistä tietty maksetaan jätti suuri palkka et voi mukavasti läskeillä todellisuudessa muista piittaamatta ja mä en ymmärrä et miten joku ei koe koskaan mitään häpeää toimistaan. Tekisi mieli sanoa et nää porsaat on kuluttanut ja tuhonnu ja juhlineet riittävästi nyt heistä tehdään kurjuudessa aikaa viettäviä ja köyhistä tehdään onnellisia jotka vuorostaan pitää hauskaaMullakin vähän hiipunut. Minusta on tullut puolueeton - mikään puolue ei edusta minua.
Sirkustahan tuo, anyway, vain on.
Media yllyttää nyt kansaa ruoskimaan ja kurjistamaan heikompiosaisia. En ymmärrä miten kukaan menee tuohin mukaan! Käsittämätöntä. Ensin mamulampaus sitten rokotelampaus, sitten sotalampaus ja nyt köyhät kyykkyyn lampaus.No näinhän se on ne keksii itelleen ja kavereilleen näppäriä höpön löpö virkoi mistä tietty maksetaan jätti suuri palkka et voi mukavasti läskeillä todellisuudessa muista piittaamatta ja mä en ymmärrä et miten joku ei koe koskaan mitään häpeää toimistaan. Tekisi mieli sanoa et nää porsaat on kuluttanut ja tuhonnu ja juhlineet riittävästi nyt heistä tehdään kurjuudessa aikaa viettäviä ja köyhistä tehdään onnellisia jotka vuorostaan pitää hauskaa
Näinhän se on että ahneus niin tekee sillonku kylvin rakkauden meressä ni mä muutuin ja etsin koko ajan lisää tunteita ja narkkasin sitä lisää muista se sokaisi minut mikä oli aitoa rakkautta ja puhtaus. Se ylpeys teki minusta sairaan ja puhkoi sydämmeni kuin ilmapallon ja noi kaikki on turmion tie se saastuttaa sitä sydäntä ja tuo kaikki negattiviset tunteet elämään kateuden vihan ja mitä kaikkia niitä tuleekaan. On paljon onnellisempaa elää ilman niitä. Vaikka se tarkoittaisi köyhempää elämää maallisesti. Mä saastutin itseni pahasti kun sorruin noihin sydämmeni ei voi hyvin silloin ja kaikki laimenee ja mikään ei tyydytä minua kuin hetkeksi sellaista se on se maallinen vaellus. Kuten lispe sanoit pitäisi tehdä niinkuin on oikein sydämmelle eikä selittää sitä toiseksi alaston totuus vaikka se tarkoittaisi sitä että kuinka häikäilemätön on ollut toisia kohtaan matkan varrella omien etujensa vuoksi ja kaikki se on tunnustettava tai sydän ei koskaan eheydy. Oi kuinka kaipaan sitä aikaa kun rakkaus oli johtotähti ja pystyin heinä pelloilla iloisena kirmaamaan ja nauraa hulluna kaikelle se minä olin kerran täysin rakastuneena maailmaan ja haluan sinne siellä on minun kotini jota on ikävä. Anteeksi jumala että välillä törttöilen en tahdo pahaa haluan uskoa hyvään ja iänkaikkiseen rakkauteen. Toivon että jonain päivänä olen anteeksi saannut ja rakkaus virtaa jälleen sydämmeeni koska ilman sitä on vain pimeyttä eikä se ole hyvä asia kenenkään sydämmelle ei ikinä.Media yllyttää nyt kansaa ruoskimaan ja kurjistamaan heikompiosaisia. En ymmärrä miten kukaan menee tuohin mukaan! Käsittämätöntä. Ensin mamulampaus sitten rokotelampaus, sitten sotalampaus ja nyt köyhät kyykkyyn lampaus.
Suomessa ei ikinä ole mielestäni ollut näin paljon vihaa huonompiosaisia kohtaan! Ahneus vie ihmiset perikatoon!
Hävettää, että olen äänestänyt Kokoomusta. Tosin, Kokoomuksestakin joskus löytyi nuiva siipi joka kannusti hyvinvointivaltiota ja suosi järkevää mamupolitiikkaa - eipä ole enää nuivaa siipeä! Nyt heikompiosainen on paha ja mamut otetaan orjatöihin jotta saadaan minimipalkkatekujöitä ja pikkuhiljaa koko työmarkkinat polarisoituu joko tai, mutta toki vain harvat käärivät isot rahat.
Kaikki vääryys joilla heikompiosaisia poljetaan on nykyään tehty lailliseksi, mutta heikompiosaisilla ei ole edes mahdollisuutta keplotella itselleen yhtään parempaa asemaa.
Kyllä.Näinhän se on että ahneus niin tekee sillonku kylvin rakkauden meressä ni mä muutuin ja etsin koko ajan lisää tunteita ja narkkasin sitä lisää muista se sokaisi minut mikä oli aitoa rakkautta ja puhtaus. Se ylpeys teki minusta sairaan ja puhkoi sydämmeni kuin ilmapallon ja noi kaikki on turmion tie se saastuttaa sitä sydäntä ja tuo kaikki negattiviset tunteet elämään kateuden vihan ja mitä kaikkia niitä tuleekaan. On paljon onnellisempaa elää ilman niitä. Vaikka se tarkoittaisi köyhempää elämää maallisesti. Mä saastutin itseni pahasti kun sorruin noihin sydämmeni ei voi hyvin silloin ja kaikki laimenee ja mikään ei tyydytä minua kuin hetkeksi sellaista se on se maallinen vaellus. Kuten lispe sanoit pitäisi tehdä niinkuin on oikein sydämmelle eikä selittää sitä toiseksi alaston totuus vaikka se tarkoittaisi sitä että kuinka häikäilemätön on ollut toisia kohtaan matkan varrella omien etujensa vuoksi ja kaikki se on tunnustettava tai sydän ei koskaan eheydy. Oi kuinka kaipaan sitä aikaa kun rakkaus oli johtotähti ja pystyin heinä pelloilla iloisena kirmaamaan ja nauraa hulluna kaikelle se minä olin kerran täysin rakastuneena maailmaan ja haluan sinne siellä on minun kotini jota on ikävä. Anteeksi jumala että välillä törttöilen en tahdo pahaa haluan uskoa hyvään ja iänkaikkiseen rakkauteen. Toivon että jonain päivänä olen anteeksi saannut ja rakkaus virtaa jälleen sydämmeeni koska ilman sitä on vain pimeyttä eikä se ole hyvä asia kenenkään sydämmelle ei ikinä.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be