Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päälimmäinen fiilis on vaan puhdas onni ja ilo näiden kahden (siis K ja Joksut) löytämisestä. Mulla ei ole ollut vuosiin lempiartistia joilta tulisi uutta musiikkia, ja nyt niitä onkin vuoden loppuessa kaksi. Keikoilla käynnin aloitin uudestaan, ja uskaltauduin tekemään sen yksin, kun ennen tarvitsin jonkun aina mukaani. K:lta oon ammentanut paljon sitä filosofiaa että voin olla oma itseni ja jos muita ei kiinnosta niin tuolla on ovi. Oon paljon rohkeampi ja avoimempi uusia ihmisiä kohtaan ja tähänkin väitän K:n vaikuttaneen. Jotenkin on tullut sellanen rauha oman itsensä kanssa, tähän olin kyllä jo muutenkin matkalla, mutta nyt se on konkretisoitunut. Mulla on hyvä olla mä, vaikka en kuljekaan samanlaista polkua kuin ehkä muut. 😄

Ja sokerina pohjalla tietysti K&B uskomaton yhteys, en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä miten nämä kaksi bondasivat niin lyhyessä ajassa ja peilaavat toisiaan kuin saman ihmisen kaksi eri puolta.

Tästä yhteisöstä mä en edes aloita. Kiitos teille huipusta seurasta ❤
 
vierailija
Päälimmäinen fiilis on vaan puhdas onni ja ilo näiden kahden (siis K ja Joksut) löytämisestä. Mulla ei ole ollut vuosiin lempiartistia joilta tulisi uutta musiikkia, ja nyt niitä onkin vuoden loppuessa kaksi. Keikoilla käynnin aloitin uudestaan, ja uskaltauduin tekemään sen yksin, kun ennen tarvitsin jonkun aina mukaani. K:lta oon ammentanut paljon sitä filosofiaa että voin olla oma itseni ja jos muita ei kiinnosta niin tuolla on ovi. Oon paljon rohkeampi ja avoimempi uusia ihmisiä kohtaan ja tähänkin väitän K:n vaikuttaneen. Jotenkin on tullut sellanen rauha oman itsensä kanssa, tähän olin kyllä jo muutenkin matkalla, mutta nyt se on konkretisoitunut. Mulla on hyvä olla mä, vaikka en kuljekaan samanlaista polkua kuin ehkä muut.

Ja sokerina pohjalla tietysti K&B uskomaton yhteys, en ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä miten nämä kaksi bondasivat niin lyhyessä ajassa ja peilaavat toisiaan kuin saman ihmisen kaksi eri puolta.

Tästä yhteisöstä mä en edes aloita. Kiitos teille huipusta seurasta
Täysin samoilla mietteillä myös täällä💚💙
 
vierailija
Mulla ihan Bojanbojanbojan edelleen pyörii päässä. Ja melkoinen häpeä myös, kun se on niin pahuksen nuori. Tässä koko jutussa täytyy olla joku syvempi psykologia. Ehkä pakoa oman elämän tylsyydestä. Ymmärrän kyllä hyvin, että K lankesi Bojaniin ensi silmäyksellä.
 
vierailija
Mulla ihan Bojanbojanbojan edelleen pyörii päässä. Ja melkoinen häpeä myös, kun se on niin pahuksen nuori. Tässä koko jutussa täytyy olla joku syvempi psykologia. Ehkä pakoa oman elämän tylsyydestä. Ymmärrän kyllä hyvin, että K lankesi Bojaniin ensi silmäyksellä.
Bojan on niin kaunis, että vain yksi katse riittää käännyttämään ei-heterotkin, ihan kuin jossain Antiikin Kreikan tarinoissa. :D

(Vitsi, ja uskon että Kärtsällä ollut ainakin jotain miehiin päin kohdistuvia fiiliksiä myös aiemmin.)
 
vierailija
Bojan on niin kaunis, että vain yksi katse riittää käännyttämään ei-heterotkin, ihan kuin jossain Antiikin Kreikan tarinoissa.

(Vitsi, ja uskon että Kärtsällä ollut ainakin jotain miehiin päin kohdistuvia fiiliksiä myös aiemmin.)
Sori, piti tietenkin lukea, että käännyttämään heterotkin. Tai heterot ei-heteroiksi, tai jotain. Väsymys painaa. :D
 
vierailija
Mulla ihan Bojanbojanbojan edelleen pyörii päässä. Ja melkoinen häpeä myös, kun se on niin pahuksen nuori. Tässä koko jutussa täytyy olla joku syvempi psykologia. Ehkä pakoa oman elämän tylsyydestä. Ymmärrän kyllä hyvin, että K lankesi Bojaniin ensi silmäyksellä.
Mä olen tätä psykologista puolta pohtinut ihan hirveästi omalta osaltani, mutta en ole päätynyt minkäänlaiseen lopputulokseen. Mulla oli jo ennen viisuja hyvä ja antoisa elämä, mutta K&B toi siihen oman lisämausteensa. Ehkä tähän kaiken arjen keskelle kaipasin kuitenkin jotain, mitä nämä kaksi antaa. Varmaan se salainen pieni kaipuu takaisin sinne leirikouluun, kun kaikki oli silloin vielä niin uutta ja ihmeellistä.
 
vierailija
Mulla koko vuosi on ollut pelkkää Koota ja Beetä, heidän tekemisiään ja musiikkiaan. Olo on onnellisempi kuin hetkeen. On ollut ihana tunne upota kaninkoloon, löytää samanhenkisiä ihmisiä ja todistaa näiden kahden yhteyttä tällaisena aikana, jossa muutoin on niin paljon ankeutta 😊 Kiitos ja hvala! ❤
 
vierailija
Mä olen tätä psykologista puolta pohtinut ihan hirveästi omalta osaltani, mutta en ole päätynyt minkäänlaiseen lopputulokseen. Mulla oli jo ennen viisuja hyvä ja antoisa elämä, mutta K&B toi siihen oman lisämausteensa. Ehkä tähän kaiken arjen keskelle kaipasin kuitenkin jotain, mitä nämä kaksi antaa. Varmaan se salainen pieni kaipuu takaisin sinne leirikouluun, kun kaikki oli silloin vielä niin uutta ja ihmeellistä.
En ole ainoa, jonka tämä parivaljakko on pitänyt pinnalla, kun elämä on heittänyt kuluvan vuoden aikana eteen monen sortin surua ja vastoinkäymistä. Ikäkriisin käsittelyynkin olen kokenut saavani tukea näiden "bromancea" seuratessani.
Ehkä se on myös jonkinlaista haikeaa kaipuuta siihen, mitä ei enää saa takaisin - nuoruuteen. Oma esikoiseni on jokaista näistä vanhempi.

JOn kappaleissa on monta sellaista, jotka vievät suoraan kolmen vuosikymmenen taakse ja omiin senaikaisiin fiiliksiin. Välillä kuuntelen kyyneleet silmissä jotain Novi valia tai Tokiota - niin ne pääsevät ihon alle.
 
vierailija
Omasta puolestani voin sanoa, että kiitos kaikille kuluneesta vuodesta. Tämä on ollut aika uskomaton kokemus, enkä olisi vuoden alussa ikinä voinut uskoa innostuvani Euroviisujen takia niin pahasti kahdesta aivan erityylisestä artistista, että matkustan heidän keikoilleen toisiin kaupunkeihin ja uskaltautuisin ihmisjoukkoihin yksin. Liioin en olisi uskonut, että alan opetella sloveenia ymmärtääkseni paremmin jonkun artistin tekstejä, roikun yöt katsomassa keikkojen livelähetyksiä (yleensä sitä kusista kivilaatua), innostun yrittämään fanfictionin kirjoittamista pitkän tauon jälkeen, enkä olisi ainakaan uskonut, että innostun niin syvästi keskustelemaan anonyymipalstalla ja kiinnyn niin pahasti sen hulluun huumoriin ja omituiseen yhteisöön aallokoista huolimatta, että palaan tänne kerta toisensa jälkeen, vaikka taukojakin olen onnistunut pitämään. K&B ja heidän yhteytensä on tuonut paitsi tämän kummallisen yhteisön yhteen myös valoa omaan, aika kurjaan henkilökohtaiseen elämääni. (Vaikka tuntuukin vähän ikävältä näin vuoden lopuksi todeta, että K&B ja heidän musiikkinsa oli se suurin ja lähestulkoon ainoa valopilkku koko vuoden aikana. Ehkä ensi vuosi on parempi.)

En oikeastaan koskaan käytä nimimerkkiäni muutoin kuin paatin hätätilanteissa, mutta menköön nyt tämän kerran, niin voitte todeta, että on tällä laivanrakentajainsinöörilläkin jotain syvempää nimimerkin taustalla. Enkä edes ole insinööri tosielämässä.

Kiitos kaikille tästä vuodesta, ja jatketaan seilausta hyvässä hengessä.

T. laivanrakentaja
 
vierailija
Mä haluan myös kiittää teitä kaikkia ihania kanssamatkustajia tästä hullusta vuodesta, huumoria ja mayhemeita ei oo puuttunut! Ja toki päähenkilömme K&B ansaitisivat kyllä paremmatkin kiitokset kuluneesta vuodesta, mutta en nyt kerkeä enempää kirjoittamaan tässä vaiheessa :/ Jatketaan seilaamista myös ensi vuonna ja ei oo enää kun kaks kuukautta Joksujen Helsingin keikkoihin! Eiköhän se nopeasti mene vaikka aika hiljaista saattaa ollakkin Tammi-ja Helmikuu... No vannomatta paras :D

Mahtavaa Uutta Vuotta Kaksytäneljä ♥
 
vierailija
Mä haluan myös kiittää teitä kaikkia ihania kanssamatkustajia tästä hullusta vuodesta, huumoria ja mayhemeita ei oo puuttunut! Ja toki päähenkilömme K&B ansaitisivat kyllä paremmatkin kiitokset kuluneesta vuodesta, mutta en nyt kerkeä enempää kirjoittamaan tässä vaiheessa :/ Jatketaan seilaamista myös ensi vuonna ja ei oo enää kun kaks kuukautta Joksujen Helsingin keikkoihin! Eiköhän se nopeasti mene vaikka aika hiljaista saattaa ollakkin Tammi-ja Helmikuu... No vannomatta paras

Mahtavaa Uutta Vuotta Kaksytäneljä
Helmikuussa tulee JO uusi sinkku!
 
vierailija
Omasta puolestani voin sanoa, että kiitos kaikille kuluneesta vuodesta. Tämä on ollut aika uskomaton kokemus, enkä olisi vuoden alussa ikinä voinut uskoa innostuvani Euroviisujen takia niin pahasti kahdesta aivan erityylisestä artistista, että matkustan heidän keikoilleen toisiin kaupunkeihin ja uskaltautuisin ihmisjoukkoihin yksin. Liioin en olisi uskonut, että alan opetella sloveenia ymmärtääkseni paremmin jonkun artistin tekstejä, roikun yöt katsomassa keikkojen livelähetyksiä (yleensä sitä kusista kivilaatua), innostun yrittämään fanfictionin kirjoittamista pitkän tauon jälkeen, enkä olisi ainakaan uskonut, että innostun niin syvästi keskustelemaan anonyymipalstalla ja kiinnyn niin pahasti sen hulluun huumoriin ja omituiseen yhteisöön aallokoista huolimatta, että palaan tänne kerta toisensa jälkeen, vaikka taukojakin olen onnistunut pitämään. K&B ja heidän yhteytensä on tuonut paitsi tämän kummallisen yhteisön yhteen myös valoa omaan, aika kurjaan henkilökohtaiseen elämääni. (Vaikka tuntuukin vähän ikävältä näin vuoden lopuksi todeta, että K&B ja heidän musiikkinsa oli se suurin ja lähestulkoon ainoa valopilkku koko vuoden aikana. Ehkä ensi vuosi on parempi.)

En oikeastaan koskaan käytä nimimerkkiäni muutoin kuin paatin hätätilanteissa, mutta menköön nyt tämän kerran, niin voitte todeta, että on tällä laivanrakentajainsinöörilläkin jotain syvempää nimimerkin taustalla. Enkä edes ole insinööri tosielämässä.

Kiitos kaikille tästä vuodesta, ja jatketaan seilausta hyvässä hengessä.

T. laivanrakentaja
💚❤
 

Yhteistyössä