Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Sisilia hyvästä yrityksestä kuitenkin! Laivalla yhteydet ovat mitä ovat, onneksemme SP sai liveä lähetettyä. Jos luet palstaa muutaman sivun taaksepäin, huomaat miten seurannan kohokohdaksi nousi sinun kylttisi ja K:n reagointi siihen. 💚Aallonpohjalle pudottiin, kun voileipä katkaisi hänen ajatuksensa, eikä sitten saatukaan vastausta kysymykseen. Toisella kertaa sitten, jos sittenkään. 😀 Hyvää ajomatkaa!
Joo sain just luettua teidän kommentit 😊. Ja kyllä, prkeleen leipä! Se oli vielä aivan kämäinen, lattialla pyörineen näköinen kolmioleipä 🤦🏼‍♀️. Niin ja puoliksi syöty. Nämä oli nuorempia vakio eturiviläisiä. Mun mielestä jutun katkeamisessa ei ollut harhautustaktiikka kyseessä, vaan selvästi keskittyminen herpaantui ton leivän takia. Ei jaksettu jäädä baariin enää keikan jälkeen (tunnelma oli aika kostea). Kyltti oli muuten englanniksi ihan puhtaasti sen takia, että tekijä puhuu sujuvammin englantia kuin suomea.

Laivalle tuli muuten Ruotsin puolelta ambulanssi hakemaan jotain matkustajaa maihin, toivottavasti ei ole pahempaa sattunut. Joku kannettiin myös yökerhosta ulos keikan loputtua, eli ehkä sama tyyppi kyseessä.

T. Sisilia
 
vierailija
Joo sain just luettua teidän kommentit . Ja kyllä, prkeleen leipä! Se oli vielä aivan kämäinen, lattialla pyörineen näköinen kolmioleipä . Niin ja puoliksi syöty. Nämä oli nuorempia vakio eturiviläisiä. Mun mielestä jutun katkeamisessa ei ollut harhautustaktiikka kyseessä, vaan selvästi keskittyminen herpaantui ton leivän takia. Ei jaksettu jäädä baariin enää keikan jälkeen (tunnelma oli aika kostea). Kyltti oli muuten englanniksi ihan puhtaasti sen takia, että tekijä puhuu sujuvammin englantia kuin suomea.

Laivalle tuli muuten Ruotsin puolelta ambulanssi hakemaan jotain matkustajaa maihin, toivottavasti ei ole pahempaa sattunut. Joku kannettiin myös yökerhosta ulos keikan loputtua, eli ehkä sama tyyppi kyseessä.

T. Sisilia
Kiitos Sisilia teoistasi yhteisön hyväksi. 😀 Kiitos, kun yritit livettää, ja kiitos bojanlevyn pyöräyttämisestä. Harmillisesti molemmat vähän lässähti sinusta riippumattomista syistä, mutta arvostamme. 🤩 Mitä nuoriso oli keikasta mieltä?

Vaikuttaisi siltä, että K & crew on myös skipannut baarin tällä kertaa.
 
vierailija
Kiitos Sisilia teoistasi yhteisön hyväksi. Kiitos, kun yritit livettää, ja kiitos bojanlevyn pyöräyttämisestä. Harmillisesti molemmat vähän lässähti sinusta riippumattomista syistä, mutta arvostamme. Mitä nuoriso oli keikasta mieltä?

Vaikuttaisi siltä, että K & crew on myös skipannut baarin tällä kertaa.
Nuoriso oli jouluaatosta saakka hepuloinut paketista paljastunutta keikkaa, ja edelleen ovat aivan fiiliksissä. Tai siis olisivat, paitsi nyt on kyllä takapenkillä aika hiljaista 😆. Meidän äitikin varasi risteilyn viime tipassa päivää ennen ja tykkäsi myös! Eli kivat kolmen sukupolven bileet käytiin pitämässä.
 
vierailija
Taas kävi näin. Mä olin keikalla, mutta en huomioinut/kuullut muuta kun sen Sisilian kyltin lukemisen, sillä tanssin ja fiilistelin niin täysillä koko keikan. Mä olen maailman huonoin agentti. Anteeksi.
 
vierailija
Jatkan. Hauskaa oli todellakin, täältä luen nyt kaikki "tapahtumat " , keikalla ei huomioinut näitä kaikkia. Yleisöä oli laajalla skaalalla, laidasta laitaan. Faneja kourallinen. Hyvin oli tilaa, istumapaikkoja myös. Yleisö käyttäytyi nätisti ainakin takaa katsottuna. Mun nettiyhteys toiminut hyvin koko ajan.
 
vierailija
Jotenkin outoa nyt ajatella et jos sitä hollannin keikkaa ei lasketa on seuraava joksujen keikka Helsingissä. Toivon et ne päivittäis jotain Lontoosta ja oli kiva ylläri eilinen pieni pätkä liveä!
 
vierailija
Täytyy sanoa että tuo väliaikainen lukitus oli mun mielestä loppujen lopuksi hyvä juttu. Oli ihanan trollivapaa ilta ja tosi hyvä meno ”evakkoketjussa” vauvalla, ja toki täälläkin.
 
vierailija
Mä joudun hommiin aamupäiväksi 😩 -18 asteen pakkanen, puuvaja kutsuu, lämmitystä tiedossa. Lumityötkin tekemättä. Niitä ei kyllä taida Erkkikään noin kylmällä ruveta tekemään tosin.
 
vierailija
Olisiko energiamammalla tuoreita poimintoja etenkin K:n tunnelmista? En osaa edes selittää miksi, mutta mulle jäi eilisistä pätkistä jotenkin semmoinen olo että joku juttu saattaa hiertää mieltä. Ei vaikuttanut yhtä rennolta kuin yleensä?
 
vierailija
Vuoden viimeinen päivä, millaisia fiiliksiä teillä on kuluneesta vuodesta nyt? Minulle koko vuodesta on jäänyt eniten mieleen BojanBojanBojan sekä vastaava yhden toisen ihmisen nimellä. Mitenkään Jereä väheksymättä, toki koko tämä shippi on muuttanut asioita ja värittänyt vahvasti koko tätä vuotta toukokuusta lähtien, mutta Bojan on erityisesti mielessä kun olen viimeksi ollut Joksujen keikoilla viime viikkojen aikana (plus pääsin pikaisesti tapaamaankin hänet) ja Kärtsän keikasta on jo melkein 5 kk.

Tuo toinen ihminen (jonka nimi hassusti myös liittyy vahvasti tähän fandomiin) on tyyppi, jota olen täällä kutsunut aiemmin ihastukseksi, mutta tällä hetkellä nimittäisin häntä ystäväksi, mentoriksi, kollegaksi ja kollaboraattoriksi. Tosin elätän yhä toiveita jostain romanttisesta, koska jotain jännää kyllä tuntuu olevan ilmassa hänenkin taholtaan. Välimme ovat tosi lämpimät ja hän puhuu minusta hurjan kauniisti, mutta tällä hetkellä something more tuntuu käytännön syistä lähes mahdottomalta, syistä jotka ovat vielä paljon monimutkaisempia kuin se, että hän on varattu. Ehkä siihen tarvitaan se Perfect Time ja siihen taitaa mennä longer type of soon. Mutta hän on muuttanut elämääni tosi paljon monilla eri tavoilla, meillä on tosi positiivinen vaikutus toisiimme.

Ja osa tätä asiaa on toki se, että muutin tänne Bojanistaniin ja vaikka päätös asiasta oli alun perin tehty jo aikaa sitten, niin elämäntilanteeni muuttui ja ainakaan ilman tuota toista ihmistä en olisi tänne lopulta päätynyt. Voi hyvin olla, että en ilman Joksujakaan. Tämä homma oli niin kiikun kaakun vaakakupissa ja Joksut lisäsivät voimakkaasti tunnetta, että on jokin syy miksi haluan olla täällä päin maailmaa (tämä voi kuulostaa oudolta, ja kun tosiaan en asu Sloveniassa, mutta paremminkaan en sitä osaa selittää). Ja ainakin tällä hetkellä se tuntuu tosi hyvältä, tulevaisuudesta en toki tiedä.

Ensi vuodelle jos saisi pojat yhteen ja itseni yhteen tuon ko. menkilön kanssa, minulla ei ole juuri nyt hirveästi muita ambitioita (tai ne muut ovat vieläkin epärealistisempia). :) Tai no se Kärtsän keikka, mutta siihen on vielä yli puoli vuotta.

- Joymuffin
 
vierailija
Vuoden viimeinen päivä, millaisia fiiliksiä teillä on kuluneesta vuodesta nyt? Minulle koko vuodesta on jäänyt eniten mieleen BojanBojanBojan sekä vastaava yhden toisen ihmisen nimellä. Mitenkään Jereä väheksymättä, toki koko tämä shippi on muuttanut asioita ja värittänyt vahvasti koko tätä vuotta toukokuusta lähtien, mutta Bojan on erityisesti mielessä kun olen viimeksi ollut Joksujen keikoilla viime viikkojen aikana (plus pääsin pikaisesti tapaamaankin hänet) ja Kärtsän keikasta on jo melkein 5 kk.

Tuo toinen ihminen (jonka nimi hassusti myös liittyy vahvasti tähän fandomiin) on tyyppi, jota olen täällä kutsunut aiemmin ihastukseksi, mutta tällä hetkellä nimittäisin häntä ystäväksi, mentoriksi, kollegaksi ja kollaboraattoriksi. Tosin elätän yhä toiveita jostain romanttisesta, koska jotain jännää kyllä tuntuu olevan ilmassa hänenkin taholtaan. Välimme ovat tosi lämpimät ja hän puhuu minusta hurjan kauniisti, mutta tällä hetkellä something more tuntuu käytännön syistä lähes mahdottomalta, syistä jotka ovat vielä paljon monimutkaisempia kuin se, että hän on varattu. Ehkä siihen tarvitaan se Perfect Time ja siihen taitaa mennä longer type of soon. Mutta hän on muuttanut elämääni tosi paljon monilla eri tavoilla, meillä on tosi positiivinen vaikutus toisiimme.

Ja osa tätä asiaa on toki se, että muutin tänne Bojanistaniin ja vaikka päätös asiasta oli alun perin tehty jo aikaa sitten, niin elämäntilanteeni muuttui ja ainakaan ilman tuota toista ihmistä en olisi tänne lopulta päätynyt. Voi hyvin olla, että en ilman Joksujakaan. Tämä homma oli niin kiikun kaakun vaakakupissa ja Joksut lisäsivät voimakkaasti tunnetta, että on jokin syy miksi haluan olla täällä päin maailmaa (tämä voi kuulostaa oudolta, ja kun tosiaan en asu Sloveniassa, mutta paremminkaan en sitä osaa selittää). Ja ainakin tällä hetkellä se tuntuu tosi hyvältä, tulevaisuudesta en toki tiedä.

Ensi vuodelle jos saisi pojat yhteen ja itseni yhteen tuon ko. menkilön kanssa, minulla ei ole juuri nyt hirveästi muita ambitioita (tai ne muut ovat vieläkin epärealistisempia). Tai no se Kärtsän keikka, mutta siihen on vielä yli puoli vuotta.

- Joymuffin
Tää vuosi mennyt jotenkin tosi nopeesti ja päällimmäisenä mieleen jäänyt tietty joksut ja kärtsä :D ihanaa et oon löytänyt joksujen ansiosta taas uuden lempibändin itselleni jota seurata ja kuunnella ja kärtsästä myös artistin jonka biisejä kuunnella.

Oon tänä vuonna käynyt todella monella keikallakin osa ilmaisia osa maksullisia ja ehdottomasti top 3 keikkaa ei minkäänlaisessa järjestyksessä ovat olleet joksujen kärtsän logomokeikka ja louis tomlinsonin.

Ootan jo innolla joksujen helsingin keikkaa mut mitä ihmettä mä teen seuraavat pari kk kun joksut ja kärtsä on keikkatauolla oon moneen kertaa sanonut mut toivottavasti molemmat kuitenkin päivittäisivät jotain D: onneks huomenna tai tiistaina riippuu milloin tulen kotiin sukulaisilta pääsee kattoo joksujen areenakeikan 🤗
 
vierailija
En jaksa nyt pitkästi vastata, mutta vuoden teema mullakin bojanbojanbojan. On se kumma, että vetää niin puoleensa. Ja tietysti olen käynyt monella keikalla tänä vuonna, mitä en ole tehnyt vuosikausiin. Paljon tunnetta ja välillä pirskahtelevaa elämäniloa.
 
vierailija
Mulle tässä vuodessa on parasta se, ettei tämä heidän juttunsa kuihtunut eikä ollut vain viisujen aikaista kuplaa, vaan se jatkuu yhä. Koska mun terveyttä tämä määrä koneella roikkumista ei ole todellakaan edistänyt (tosin sen huononemiseen on muitakin syitä) ja olisi ollut vähän katkeraa tehdä se ns turhaan eli myös niin että oma intuitio (että tämä on juttu jota mä vain EN voi luovuttaa!) oli oikeassa ja hyödyllinen. Koska oon saanut niin paljon sisältöä ja merkitystä elämälleni henkisellä puolella tästä, iloa ja naurua ehkä eniten ja sellaista hyrisevää hyvää mieltä.
Keikat ovat olleet aivan ihania ja Bojanin seuraaminen ja katseleminen huumaapi pään.
Jostain syystä odotan, että vuosi 2024 on erityisen hyvä vuosi!
Eihän nyt kaksituhatta kakskytäneljä voi huonommaksi mennä !
 
vierailija
Mulle tässä vuodessa on parasta se, ettei tämä heidän juttunsa kuihtunut eikä ollut vain viisujen aikaista kuplaa, vaan se jatkuu yhä. Koska mun terveyttä tämä määrä koneella roikkumista ei ole todellakaan edistänyt (tosin sen huononemiseen on muitakin syitä) ja olisi ollut vähän katkeraa tehdä se ns turhaan eli myös niin että oma intuitio (että tämä on juttu jota mä vain EN voi luovuttaa!) oli oikeassa ja hyödyllinen. Koska oon saanut niin paljon sisältöä ja merkitystä elämälleni henkisellä puolella tästä, iloa ja naurua ehkä eniten ja sellaista hyrisevää hyvää mieltä.
Keikat ovat olleet aivan ihania ja Bojanin seuraaminen ja katseleminen huumaapi pään.
Jostain syystä odotan, että vuosi 2024 on erityisen hyvä vuosi!
Eihän nyt kaksituhatta kakskytäneljä voi huonommaksi mennä !
Pitääkö tuleva vuosi nyt lausua muodossa kakskytäneljä.
 
vierailija
Mun päässä myös vaan JereJereJere ja olen siitä kiitollinen. Merkittävä parannus omaan elämänlaatuuni, koska Kärtsä on palauttanut hauskuuden, spontaaniuden, innostumisen mun elämään raskaiden pandemiavuosien jälkeen. Ja puolisoni kiittää isosti myös, vaikkei se tiedäkään, miksi meillä on jatkuvasti Kärtsän sanoin rynkytystä makuuhuoneessa.
 

Yhteistyössä